Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Egy kedves kis történet

sztone 2014.05.01. 06:14

Amióta megláttam a képen azóta különleges bizsergés fog el. De ha belegondolok, hogy már csak pár napot kell várnom rá hogy összebújhassunk. Valamilyen vonzó hangszín tart életben, és segít legyűrni a folyton vissza - visszatérő késztetést nehogy magamhoz nyúljak.Ki kell bírnom. Addig inkább nézegetem a felhőket...... 
Szóval ennyire bennem él! Örjítő, mindent elsöprő elemi vágyakozással. Talán más számára ez semmit sem jelent, de nekem most ez az élet. Olyan ez mint amikor egy hajszál választ el a valóságtól, és ahol a földi élet napi rutinfeladatai elnyomják azt az ősi energiáit. Amelyek majd gejzírkénk fognak feltörni a mélyből. Ösztönösen lágyan mindenhol körülsimítva beterítve testünket. De az általa megélt érzés még sok - sok órán, sőt napon keresztül elkísér, és beragyogja a szürke hétköznapokat. 
Ma végre látni fogom,érezni,és csókolni.... 
Ezzel a gondolattal másztam ki az ágyamból. De már régen nem borotválkoztam ilyen örömmel a tükör előtt. Az aki a tükörből visszamosolyog rám, ő ismer csak igazán.Mindent tud rólam, hogy boldog csikó korunkban még a sajtot is kiénekeltük a madárkák szájából, és viharfelhőket lovagoltunk meg együtt. De hát a fiatalság bolondság, most már tudom, hogy csak amit őszintén elajándékozok magamból, annak a sokszorosát kapom vissza. Meglehet hogy felnőt korom legszebb nyara is ma kezdődik el? Én pedig nagyon boldog vagyok,hogy az életem keresztútján találkoztam egy csodálatos lánnyal, akivel megoszthatom a szenvedély örömét. 
Délután beugrom a kocsiba, és magam mögött hagyom jelenlegi életem minden monoton rezdülését. Csak az útra meg rá koncentrállok, amikor megkapom a levelét: 
- Ha a közelben leszel hívj! Repülök,száguldok elrohannék utánna akár a világ végére is. Megérkezve izgalomtól remegő kézzel hívom: 
- Itt vagyok drága! Holott legszivesebben azt mondanám a telefonba, hogy a tied vagyok. Majd bársonyos szép hangján belebúgja: 
- Hogy még egy kicsit várnod kell, most fürdök! Jó,jó - motyogom zavartam. De közben már elképzeltem,hogy én vagyok a szappan a testén és gondolatban végig siklok az összes hajlatán. 
Most ült be mellém a kocsiba, a hatodik érzékem azt súgja hogy valamelyik előző életünkben már találkoztunk. Vizsgálódom, tapasztalom mert kifejezetten jólöltözött,csinos, és szép a sminkje a Kedvesnek. Udvariasan mozitippekket cseréllünk, miközben ő nagyon kedélyesen figyelmeztet az útjelző táblákra. De kár a gőzért már teljes mértékben uralja az erőterem, legbelül már az utat is kiegyenesíteném. 
Imádom a szűk csigalépcsős házakat. Mert az illendőség megkívánja hogy a hölgyeké legyen az elsőbbség. Előre is engedem, de amikor a pici miniszoknyája az arcom magasságába kerül elönt a forróság, és kipirosodik a fülem mint a fiatal kamasznak. 
Szemérmesen lesütöm a szemem,és számolgatom a lépcsőfokokat, valahogy gondolatban mindig is könnyebben vetkőztettem. Pedig szerintem az erotika csúcsa tudni élvezettel felöltöztetni a nőt. Ha felsegítted a csipkés alsóneműt, miközben az ujjbegyeiddel megcirógatod a bikinivonalát. Vagy amikor ártatlan mosolyal meginvitálnak egy szexi cicitartó bekapcsolásához? Amit persze illik előről is megigazítani, egy kicsi mellbimbó maszázzsal. Olyan ez mint amikor a cukrász dolgozik a remekművén. De ő mindig csak a saját ujjait nyalogathatja le. 
Az emeleti ajtó mögött egy lakályosan berendezett búvóhely vár. Tetszik! Van izlése a lakberendezőnek. Szép a bútor letisztult vonalak, a szobában két kanapé, amit majd alkalomadttán kiszeretnék próbálni. Na és egy hatalmas francia ágy, amelyen nemsokára nyelvleckét adok - veszek? Egy kicsit izgulok, mert a nyár óta nem csókoltam szeméremajkat. 
- Mit szeretnél inni? - miközben bekapcsolja a rádiót, próbál valamilyen hallgatható zenét előcsalogatni a dobozból. 
- Természetesen belőled! - szólal meg a tudatalattim. 
- Csak ásványvizet kérek, simát. - és amikor tölti a poharamba, mindjárt eszembe jut, ahogy egy délamerikai indián fenegyerek hogyan tanitott a víz energiaszintjének emelésére. De nekem itt már nincs szükségem semilyen emelkedésre. 
Felhajtom a vizet, és rátapadok az ajkaira, mire ő észbontóan visszacsókol. Ajkaim sok - sok parányi apró idegsejtje örül, és barátkozik az új helyzettel. Selymesen lágy ,olyan mint a halnali szellő lágy érintése. Te úristen, és ez még csak az ajka! - gondolom magamba. Minden eggyes csókjától fiatalkori büszke próbálkozásaim csengetnek vissza, amikor még olyan ciki volt bevallani a lányoknak, vagy megpróbáltuk letagadni hogy milyen szép áttélni a csók misztériumát. Most tudom csak igazán áttérezni, és érzem hogy ő is örül. Az Édes nyelve édes. Édesebb, mint a gyönyörű tavaszi virágok nektárjából készült méz. Mind az öt érzékszervem hangosan kiabálja akarlak,akarlak,akarlak........ Nagyon kívánom őt. Csókjaimmal borítom be az arcát a nyakát, ám amikor a ruhája mély kivágásához érek, elakad a huszársereg támadása. Hiába is hajtom le topjának a pántját az a fránya melltaró megakaszt dicsőséges előrevonulásban. Ejnye, pedig már a számban érzem feszes mellét. 
Összemosolygunk. Kölcsönös megeggyezéssel villámgyorsan bújunk ki a ruháinkból, és már melegítem is a testemmel. Újra megcsókolom az ajkait, de inkább becsukom a szemem, mert először az ajkaimmal szeretném felfedezni a gyönyörű testét. Elindulok apró pici csókokkal megismerni a felkínált gyümölcsöt. Türelmesen végig kalandozom völgyeit,és dombjait, csiklandozom a köldökét, majd jól megpuszilgatom a szeméremdombját is. Visszatérve a melleihez, kinyitom a szemeim. Látom az arcán, hogy olvad el a kettőnk közti távolság , és áttveszi a helyét a szeretők bizalma, ami majd egy kirobbanó extázisban fog kicsúcsosodni. 
Kedvesen megcsókolom,és újra kezdem előről nyelvem körözve mellbimbója udvarának udvarol,miközben megmaszírozom mindkét mellét. Közben felváltva szopogatom,és gyengéden szívogatom égbe meredő mellbimbóit. Csókolgatva testét eljutok a fehérnemű alatt pihengető szeméremdombhoz, amit gyengéd harapással ébresztek. Nem is kell sokáig várnom, ő maga segít megszabadulni a bugyijától. Az elém táruló látvány, egyszerűen lenyűgöző. A simára borotvált szeméremdom alatt egy nyugodttan pihenő pillangó vár rám. Simogatom a popsiját ,de közben az ujjbegyeim már legények a gáton. Nagyajkai édesen pihennek, és kihívóan várják, hogy felduzzasztjam ajkaim csókjaival. Majd elmerüljek az Édes édes folyamában. Kivárom míg a testéből feltörő elemi ösztön elárassza, és felkanalazva a nyelvemmel kicsi pillangóm szárnyaira, nyelvem lassú fel,és le mozdulataival ébresztem fel. Ami nemsokára, mégha ha nemis fog elrepülni, de biztosan széttárja szárnyait. Elborul az agyam e hihetelenül tartalmas, és szépséges audiovizuális látványtól. Számmal a punciját, kezeimmel a melleit egyszerre hergelem. Ritmikus nyelvcsapásaimat összehangolom a kezem simogató körkörös mozgásával. Ám ekkor megérzem, hogy a csípője ringó mozgásba kezd, elősször csak jobbra - balra. De amint megváltozik a mozgásirány fel,és le ami egyre csak gyorsul, és gyorsul, már csak annyit tehetek, hogy megtámasszam a nyelvémmel a klitoriszát. Nagy és a mutatóujjammal pedig finoman táncolva dörzsölgetem mellbimbóit. Hangosan elélvez....majd kiönt mint az áradó folyó. 
Elnyúlva az ágyon meginvitál a karjaiba, ahol szivesen megpihenek. Vele együtt örülök, már fél éve is van annak, hogy a francia népművészet örömét megoszthattam valakivel. 
Már majdnem megkérdezem, hogy jó volt e amikor megérzem a kezét a boxeralsómon. Gyengéden szájon csókol miközben finoman nyomogatja, és maszírozza kemény szerszámom, ami már azóta merev amióta megcsókoltam őt. Gyorsan ledobom az utolsó ruhadarabot is, hogy minnél hamarabb megérezzem puha tenyerét ágaskodó hímvesszőmön. Most ő ismerkedik a testemmel. Olyan édesen játszik, mint a kismacska egy gombolyaggal. Felsőtestem elborítja a csókjaival, nyalogatja mellbimbóim, belecsókol a köldökömbe. Amire leérkezik csak egy erőtől duzzadó zászlórudat lel. Óvatosan a szájába veszi, én meg ódákat tudnék zengeni a tiszteletére. És amint elkezdi szopogatni a makkomat, kezdek elolvadni. Ajkai körbefogják hímvesszőmet, és nyelve is ott csintalankodik. 
Ami nagyon intenzív élmény az mindig imádnivaló művészet! Mivel nem vagyok az a sikitós fajta az én csendes sóhajaim, és nyögdécselésem már magában jelzi a vulkán robbanását. Ez az a pár pillanat amikor vadász nyelven szólva a hím siketfajd elveszeti az eszét az udvarlás örömmámorában, és a türelmes vadász közelebb lopózhat hozzá, hogy puska végre kaphassa. De itt most az én puskám közeledett a lövéshez, amely egy irányított gyűrűs masszázsal megerősítve ért véget. Rögtön az első adag ondó a hajamban landolt, és jó minőségű anyagként által vette a hajfixálló zselé funkcióját, következő lövéseimnél pedig a hímvesszőm tövét maszírozta a drága. Nem is akármilyen eredménnyel. Adagonként a mellkasom, és a hasam környékét beteritve. Ily módon helyettesítve a krémmes testápolók feladatát. 
Odabújok hozzá egy rövid pihenőre, hogy nemsokára új erőt gyűjtve segíthessem fel a nyeregbe lovagolni. Lovasnemzet lévén a kámaszútra összes nyakatekert gyakorlata elbújhat a számomra egyik kedvenc pozíciónak számító nő felül - férfi alul helyzetnek. Látni,és maszírozni a szép női melleket, bekukucskálni a kedves lábai közé, amikor ő diktálja az iramot, vagy éppen ahogyan a csípőjét ringatja közben. Ezek az a látványkavalkád, amikor nem a mennyiség, hanem az érzéki minőség súlyát emeli meg, és cinkostársként változtat meg minket, megőrülve az élvezettől. 
Nemkellett sokáig várni a merevedésre,férfiasságomra nemsokára gumi került. Óvatosan rámereszkedett. Én pedig szájtátva gyönyörködtem antik szobor szépségű istennőm törékeny vonalaiban. Ráhelyeztem a tenyerem melleire, és már csak a ritmikus mozgására figyelek. Uralkodik rajtam és én átteresztem törékeny lényem minden érzelmét szerelemistennőm minden mozdulatának. Hangjának dallamából, csendes nyögdéselével jelzi e érzelmi forgatag mindent elsöprő erejét. Már nemsokáig birom, megkérem a pozíció cserére, és már hátulról közeledek. Bevezeti a hímvesszőmet szűk puncijába,ahol lassú mozgásba kezdek. Miközben mélyebbre,és mélyebbre merülök benne,egyre csak simogatom tenyeremmel feszes fenekét. Majd hirtelen magamrahúzom a derekát ahogy csak birom, és hangosan beleélvezek. Bennemaradok a punciában amíg kemény szerszámom utóremegéseit érzem. Megsemmisültem ezt a csatát megnyerte. Jöhet a boldog önfeledtt ünneplés. Ráhajolok a hátára, és gyengéden megcsókolom. Nagyon megszerettem a bőre illatát. Letornázom magamról az óvszert, és visszafekszem mellé az ágyra. 
Beszélgetünk, ismerkedünk amire idáig nemsok időnk maradt. Férfiasságom még mindig nem akar lankadni, szokatlanul keményen várkozik. Mire a drága faggatózni kezd: 
- Mikor nyugszik meg? - büszkén magyarázom, hogy amikor imádok valakit,akkor nem szokott lazítani. 
- El kell terelem a figyelmemet, valamilyen másjellegű tevékenységgel! - ekkor jut eszembe, hogy megígértem neki a talpmasszázst. Behozza a testáplókrémet,majd rutinos mozdulatokkal tanítgatom hogy hogyan lehet örömet okozni ilyen egyszerű módon. Amelynek jótékony hatását igazából, csak holnap fogja megtapasztalni. 
Beülve a hideg autóba, elindulunk hazafelé a hüvös éjszakába. Végig fogja a kezem, én pedig megpróbálom felmelegíteni ezzel a lángoló görög tűzzel, amit az előbbi gyújtott meg bennem. Megérkezünk hozzá, hirtelen arcon csókolva elbúcsúzik tőlem, majd kiszáll a kocsiból. Hazafele igyekszem az útra koncentrálni,de valahol lélekben még mindig ott vagyok a szobában vele,rajta,benne. Most még nem találom a szavakat! Úgyszintén nem tudom elmondani, hogy köszönöm az élményt. De gondolom mennyire meglepődik majd, amikor megkapja tőlem levélben. És újraolvasva bármikor áttélheti a mi kis közös kedves történetünket.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr256100444

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása