Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Eve nénikém esküvője 2. rész

sztone 2014.05.11. 06:30

Épp kijöttem a zuhany alól, amikor hallottam, hogy anyuék hazaérkeznek, és még mindig a ruháról áradoznak és hogy mennyire gyönyörű menyasszony lesz a nénikém. Megint. Megmosolyogtam őket, majd a szobámba mentem, hogy felöltözzem és csatlakozzam hozzájuk. Innentől kezdve, mondanom sem kell halálra untam magam a lányok közt, akik egymás szavába vágva lelkesen tervezgették az esküvő rohadt unalmas részleteit. Mikor a házvezetőnő bejelentette, hogy kész a vacsora, akaratlanul is felsóhajtottam. - Végre valami amiben kedvem lelem! - ezt a megjegyzést bölcsen megtartottam magamnak és csak suttogni mertem magam elé. Apámék nélkül kezdtünk hozzá, mivel - ahogy anyuék megjegyezték - még mindig a bárban ücsörögtek. Biztos voltam benne, hogy igazuk van, továbbá abban is biztos, voltam, hogy épp fiatal lányok főiskolai tanulmányaihoz nyújtanak anyagi segítséget, a bugyijukba tűzdelt kis címletű bankjegyekkel. Újabb gondolat, amit nem osztottam meg az asztaltársasággal. Helyet foglaltunk a tágas ebédlőben. Az asztalfőn a nénikém, jobbján anyu, balján jómagam, Liz pedig a mellettem lévő helyet választotta. A társalgás továbbra is az esküvő részleteinek kitárgyalása körül folyt. Bár próbáltam lépést tartani és derekasan küzdöttem, hogy ne veszítsem el a beszélgetés fonalát, kb. 10 másodperc elteltével a gondolataim már messze jártak. Ami azt illeti nem is olyan messze, hiszen gondolataim tárgya csupán pár centiméter távolságra volt tőlem. Átkapcsoltam robot pilótára, és ábrándoztam, tervezgettem az estét. Rág-rág-rág-rág-nyel. Rág-rág-rág-rág-nyel. Épp a kólámba ittam bele, hogy kicsit könnyebbé tegyem a falat útját, amikor egy kéz markolta meg a tervezgetés miatt kemény farkamat. Eddig nem is tudtam, hogy lehet orron keresztül colát köpni. Köhögve, prüszkölve próbáltam megszabadulni a tüdőmbe került szénsavas folyadéktól, mire minden szem rám irányult. 
- Daniel, kicsikém, minden ok? - kérdezte anyám és már állt is fel az asztaltól. Sietve és kicsit ijedten intettem le, jelezve, hogy megmaradok. 
Egyszer amikor étteremben vacsoráztak apámmal, az egyik vendég félrenyelt és a főpincér bravúrosan végrehajtott Heimlich manőverrel megmentette a szörnyű fulladásos haláltól. Anyám a következő hétfőn már elsősegély tanfolyamon ült és megtanulta csínját-bínját az elsősegélynek. Nem mintha nem találtam volna remek dolognak ezt, de anyám onnantól fogva, hogy letette a vizsgát, folyton az alkalmat leste, hogy valakit sikeresen megmenthessen. Elég ijesztő a lelkesedése. Mikor már arcomat törölgettem a szalvétámmal, a hölgyek visszatértek az eredeti topikhoz, én pedig kihasználtam az alkalmat, hogy egy "tejóistenmegvagyzakkanvatenő" pillantást vessek a mellettem ártatlanul eszegető Lizzy angyali arcocskájára. Szemében értetlenkedő kifejezés, ajkán természetfeletti erővel visszatartott hisztérikus vihogás. 
- Mi van? - kérdezte hangtalanul tátogva. Én csak a fejemet ráztam, alig észrevehetően válaszul. 
Volt valami a pillantásában, amiből arra következtettem, hogy a játéknak még nincs vége. Azt hiszem túlságosan is élvezte az előző közjátékot. - Most én jövök! - gondoltam és a sliccem lehúzva, szabadjára engedtem a fenevadat, aki fejét felcsapva, merev nyakkal emelkedett ki a nadrágom rejtekéből, az asztalterítő áldásos leple alatt, így még ha valaki mögém állt volna, akkor sem láthatott volna semmi konpromitálót. Ismét a poharamért nyúltam és hogy azt előre gondoltam, a kicsi kacsó újra támadott. Ahogy galád keze rátalált a csupasz farkamra, egy ijedt csuklás szaladt ki a száján, én pedig mondanom sem kell, megint beleprüszköltem a poharamba, de ez alkalommal a kitörő nevetésem volt az ok. Ijedtségnek álcázva a reakciómat Lizzy felé fordultam, a többiekkel egyetemben. 
- Hékás ne ijesztgess! - mosolyogtam szélesen. 
- Minden rendben prücsök? - kérdezte most Eve néni. 
- Persze, csak valami keményre bukkantam! - mondta arcátlanul kétértelműen, ami viszont engem késztetett pironkodásra. 
- 1-1 - tátogta felém, mikor ismét kikerültünk a érdeklődés középpontjából, majd visszatért a vacsorájához és én is az enyémhez. 
Már meg sem lepődtem, mikor a kutató keze visszatért és először erősen megmarkolta, majd lassan érzékien le-fel kezdte simogatni a fenevadat, aki erre hálásan kezdte emelgetni a fejét. Egyre kevésbé tudtam a vacsorámra koncentrálni. Az elején még próbáltam, figyelmeztető pillantásokat küldeni felé, de mivel rám sem nézett, ezen próbálkozásaim hasztalannak bizonyultak, mint ahogy az is, hogy a csípőmet elhúzva próbáltam kiszabadulni. Az élmény egyszerre volt kimondhatatlanul izgalmas és átkozottul rémisztő. Ahogy a simogatás folytatódott, úgy kezdtem egyre erősebben szorítani a villám és a késem. Egy külső szemlélő, ha alaposabban megfigyelt volna, valószínűleg azt a következtetést vonta volna le, hogy súlyos belső feszültségtől vezérelve, épp abbéli belső késztetésemet próbálom legyűrni, hogy kinyírjam az egész családom. Gyanítom az arckifejezésem, amit időnként képtelen voltam elfojtani, hasonló dolgokat tükrözött. Ahogy ott szenvedtem csöndben, időnként a még mindig élénk beszélgetésbe burkolózó anyámék felé pillantgattam, akik láthatóan az egészből semmit nem szűrtek le. Aztán egyszer csak ott volt az az érzés, ami máskor olyan rohadtul jó, most viszont olyan átkozottul, sokkolóan vérfagyasztó volt, hogy azt hittem ott halok meg. A gerincem aljából indult, és a farkam hegyéig sugárzott a jól ismert előjele az orgazmusnak. Ijedten kaptam Lizzy felé a fejem. A kis piszok még mindig rám sem hederített. Tudtam, hogy érzékeli a kétségbe esésem, mert erősebben szorított meg mint eddig, de folytatta a dolgát rendületlenül. Éreztem hogy nincs tovább, ezért az ölemben tartott szalvétámat olyan észrevétlenül ahogy csak tudtam, a farkam végére nyomtam. Ahogy a szalvéta a helyére került, a fenevad kiköpte magából a mérgét, és én csak remélni mertem, hogy minden cseppje a damaszt anyagban landolt. Szemeim lehunyva, összeszorított fogakkal élveztem. Azt hiszem elég ügyesre sikeredett a művelet, mert legkisebb feltűnést sem keltettem. Amint a fenevad, kezdett veszíteni az állhatatosságából, Lizzy gyengéden megpaskolgatta, mintha megdicsérte volna a sikeres szelidítés végén, majd elhúzta a kezeit és vitte magával a szalvétám is. Óvatosan visszatereltem a nadrágomba a szervet és már meg sem próbáltam úgy tenni, mintha kicsit is érdekelt volna az, ami az asztal körül folyt. Próbáltam kitapogatni az ölem, hogy ha felállok mutatni fogok-e bármi illetlent az asztaltársaimnak, de nem találtam semmit, úgyhogy nyugodtan hátradőltem és élveztem a a posztorgazmus kellemes perceit. Ha dohányoznék, valószínűleg, most rágyújtanék egy koporsó szögre. A vacsora további része, hál'isten eseménytelenül zajlott. Mikor mindenki befejezte gyorsan kimentettem magam, fáradtságra hivatkozva, és elhúztam a csíkot a szobámba. Még most is képtelen voltam elhinni, hogy mi történt az asztalnál. Ez a csaj egyszerűen nem fér a bőrébe, lehetetlen egy nőszemély. És igen, teljesen le voltam nyűgözve. Ott abban a pillanatban tudtam, hogy olyan élménnyel ajándékozott meg, amit még az unokáimnak is mesélni fogok. Vagy nem. Mindenesetre az biztos, hogy egy életre szóló élmény volt. Még a fellegek puha felhőin lépdeltem, amikor nyílt az ajtóm és Lizzy szélesen vigyorogva, a sperma foltos szalvétát trófeaként lobogtatva belépett. 
- Teljesen és tökéletesen őrült vagy, ugye tudsz róla?! - estem neki játékosan és elkaptam a derekát, hogy magamhoz rántsam. 
- De te így is szeretsz ugye? - kérdezte még mindig vigyorogva 
- Imádlak - csókoltam meg hevesen. 
- Ez is "hú baszki!" volt! - jegyezte meg amikor szétváltunk. 
- Ez inkább húdekibabaszottulbaszki volt! - tronfoltam rá. 
- Most megyek fürödni, aztán ágyba bújok! -mondta kibontakozva az ölelésemből - Amint elcsendesedik a ház jövök! Ha elalszol... - nem fejezte be fenyegetést, én pedig elgondolkodtam mi lenne a büntetésem, ha mégis. Ez ismét megmosolyogtatott. 
- Nem fogok! - nyugtattam meg. 
Mikor elhagyta a szobát, én is nekiláttam az esti toalettemnek, és alig 20 perc múlva, már az ágyamon feküdtem, majd ültem, majd megint feküdtem és az órát néztem. Fél óra elteltével, már alig bírtam magammal, ezért bekapcsoltam a TV-t. Újabb fél óra múlva kikapcsoltam. Már kezdtem azt hinni, hogy elaludt, amikor halkan nyílt az ajtóm, és beosont rajta az istennőm. 
- Na végre! - sóhajtottam fel. - Már azt hittem te aludtál el! 
- Meg kellett várnom, míg anyu szokás szerint benéz hozzám jó éjt kívánni! - szabadkozott, és már bújt is az ölelő karjaim közé. 
Lassan gyengéden kezdtük egymást becézgetni. Ajkaink puhán találkoztak, nyelveink lágyan simultak össze, miközben az ágy felé tartottunk. Csak egy pillanatra váltunk el, amíg mindketten elhelyezkedtünk, majd kissé hevesebben újra egymásnak szenteltük minden figyelmünket. Az elmúlt másfél óra várakozás, türelmetlenné tett, így egyre hevesebb csókok közepette elkezdtem megszabadítani a fürdőköpenyétől. Egy fehér spagetti pántos top volt rajta és semmi más. Az hogy nem viselt bugyit, valami oknál fogva vörös posztó volt előttem. Sietve kibújtattam a topból és szinte letéptem a maradék ruhát a saját testemről. Éhező csecsemőként vetettem magam a keményen meredező bimbóira. Nyaltam, haraptam, csókoltam őket, ahol csak értem, miközben ujjaimmal a puncija mélységeit igyekeztem felkutatni. Csatakosra ázott nőisége vonzotta a számat. Meg kellett kóstolnom, ezért apró puszikat hintve, dél felé vettem az irányt. Mindketten felnyögtünk amikor végre találkoztak ajkaink. Csiklója izgatottan emelte ki a fejecskéjét, az egyébként zárt, kislányos formájú puncijából, én pedig boldogan szopogattam, halk elfojtott sikolyokat csalva ki Lizzyből. Mikor a két középső ujjam akadálytalanul siklott be az ajkai közé, bele markolt a hajamba és fölfelé kezdett húzni. 
- Gyere belém! - követelte. - Nem bírom tovább! 
Csak bólintani tudtam, mert az izgatottságtól valószínűleg, csak valami krákogásra lettem volna képes. Ő fogta meg a farkam és állította irányba., mikor a makkom becsúszott, a lucskos rejtekbe, kezeivel kétoldalt a seggembe markolt és szinte magába rántott. Egyből tövig merültem belé. Kissé összerándult a művelet közben és nem tudtam, hogy a fájdalomtól vagy a gyönyörtől. Valószínűleg mindkettőtől. 
- Ne mozdulj egy kicsit kérlek! - sóhajtott a fülembe - Ez annyira jó így! - mondta miközben a fenekem elengedve, a karjait a hátamon kulcsolta össze, és szorosan magához ölelt. 
Legalább 2 percen keresztül ölelt így, miközben én csókokkal és puszikkal borítottam, minden porcikáját, amit elértem anélkül, hogy egy milliméternyit is elhúzódtam volna. Akkor kezdtem el lassan mozogni benne, amikor éreztem, hogy a csípője megrándul egy kissé. Ahogy megindult a lassú mozgásom, úgy vált ő is egyre aktívabbá. Párás szemekkel nézett rám és egy szó nélkül csak bólintott, mire kissé hosszabbakat kezdtem lökni a szoros puncijába. Jobb kezével ismét a seggem partjába markolt, míg a balt a mellkasomra helyezte és mellbimbómat kezdte csipkedni. Ahogy vágyaink egyre fokozódtak, úgy váltak egyre hevesebbé a mozdulataink. Ágyékaink csattogva csapódtak egymásnak, miközben puncija nedvesen cuppogó hangot hallatott. Nyögéseinket egymás száján próbáltuk tompítani. Egyszer csak magas hangon szűkölni kezdett, körmeit a vállamba mélyesztette, és éreztem, hogy a szűk puncija még szorosabbá válik, majd ütemes összehúzódásaival engem is arra ösztökél, hogy kövessem orgazmóland gyönyörű tájaira. Szemeim szorosan összezártam, számat néma ordításra nyitottam és már-már görcsös rándulásokkal kezdtem ontani magamból a gyermekvetőmagot. Míg vártuk, hogy az utóhatások csillapodjanak, gyengéden simogattuk és csókolgattuk egymást. Annyira intim volt a pillanat, hogy teljesen meghatódva gyönyörködtem szerelmesem arcában. Mikor a farkam, teljesen lelankadt és magától kicsusszant, Lizzy felnevetett. 
- Tök furi érzés, ahogy kicsusszant. - magyarázta kérdő tekintetemre. - Csiklandós, de mégsem, olyan.... furi! - magyarázta és ismét kuncogott én pedig vele nevettem. 
- "Hú baszki!" - súgtam a hajába, mikor mellé heveredtem, hogy ne neki kelljen tartani a súlyom. 
- "Hú baszki!" - értett egyet vigyorogva, majd hátat fordítva az ölembe fészkelte magát. 
Fejét az egyik karomra hajtotta, míg a másikat a hóna alatt a áthúzva a melleire vonta. Felesleges volt, minden további beszéd, csak elrontottuk volna a pillanatot. Lágyan simogattuk egymást és hallgattuk a csendet. Nos mivel Los Angelesben voltunk, csak viszonylagos csendről beszélhetünk ugye. Pár perc múlva hallottuk egy autó ajtajait csapódni. Megérkeztek a teremtés büszke koronái. Egyenesen a sztriptízbárból. Kicsit felélénkült a ház, ami némi szívdobogást idézett elő nálam, de szerencsére, hamar elcsendesült minden. Az álom orvul támadhatott ránk, mert egyszer csak arra ébredtem hogy nyílik az ajtóm. Riadtan tértem magamhoz. Első gondolatom az volt, hogy Lizzy távozik, de mivel még mindig az azóta érzéketlenné zsibbadt karomon alszik, ő nem lehet. Lebuktunk bassza meg! Ezért tutira keresztre feszít anyám valahol a Rodeo Drive-on! Szerencsére az ajtónak háttal feküdtünk és reményeim szerint csak egy nagy púpot lehet kivenni a takaró alatt. Én nagyobb púp voltam mint Lizzy, szóval halvány remény még pislákolt. Olyan halvány, hogy lélegezni sem mertem, nehogy elfújjam halovány lángját. Közben próbáltam Lizzyt felébreszteni, úgy, hogy csak a markolásztam őt. Próbáltam nem mozogni, szóval maradt a markolászás. Éreztem, ahogy megmerevedik a karomban. A folyosóról beszűrődő fényből, azonnal rájött mi a helyzet. Próbáltam neki jelezni, hogy azt akarom, hogy csússzon le az ágy mellé. Azt hiszem megértette, mert a fejével gyorsan bólogatott, és éreztem, hogy elindul az ágy széle felé, ami szerencsére alig pár centire volt. Amint megmozdult, én megfordultam és próbáltam minél jobb takarást biztosítani neki, hogy sikeresen elrejtőzhessen az ágy mellé, mivel alá nem lehetett. Mikor megfordultam, Eve nénikém csipke babydollba bújtatott karcsú alakja tűnt fel előttem. A folyosó fénye szinte glóriát rajzolt platina szőke hajzuhataga köré.. olyan volt mint egy jelenés. Ha vallásos lettem volna, valószínűleg keresztet vetek, olyan gyönyörű volt. 
- Ne haragudj, hogy felébresztelek édesem! - szólt halkan - Jake bácsikád nem rég ért haza és kissé felöntöttek a garatra Billyvel. Ilyenkor úgy horkol az istenátka, hogy lehetetlen vele egy szobában maradni! Nem bánnád, ha itt tölteném az éjszakát? - kérdezte. 
- Természetesen nem! Gyere csak Eve néni, én majd alszom a kanapén a nappaliban. - közben persze más sem járt a fejemben, mint a sperma foltos lepedő és természetesen Lizzy az ágy mellett! Micsoda slamasztikába keveredtem! Miközben elkezdtem kitápászkodni az ágyból, rátenyereltem egy topra. Az ágy végében megláttam Liz fürdőköpenyét. Aztán az is eszembe jutott, hogy meztelen vagyok... picsába-picsába-picsába-picsába... Ééééés leizzadtam. 
- Dehogy mész a kanapéra! - térített vissza a gondolataimból a nénikém - Elég nagy az az ágy, elférünk rajta ketten is...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr466148590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása