Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Van isten!

Rosszlányok blog 2015.05.12. 13:57

Kezdeném a bemutatkozássl.
Akkor Ő 18. Én 19.
Ő 168 cm magas nem sovány nem dagi. Nagyon szép formás
Cicik,lapos has,gömbölyű popsi. Gyönyörű húsos Punci!
Elég sűrűn volt szerencsém látni. Ő a húgom!
Én 178 cm magas köszönhetően a kajakozásnak eléggé sportos erőlködés nélkül izmos. Ha valakit érdekel 18/4 @.

Épp anappaliban heverészve olvastam mikor kijött a fürdőből.
Testén egy törölköző,kezében egy doboz hajcsat. Egy hangos
a francba kiáltás hallatva felnéztem akönyvből. Ekkor jőttem rá,hogy van isten!
Ahogy Ő lehajolt csatot szedegetni nekem háttal,szó szerint mindent láttatni engedett. Mint később majd kiderül,nem 
véletlenül. Bár ezidáig nem történt köztünk semmi,azért eléggé szabad volt a kettőnk kapcsolata. Legalább is dumálás terén. Mondhatni mindet meg, és kibeszéltünk kapcsolatainkról,elég szabadon,és részletesen.

Vissza térve. Ő lehajolt. Én mindenféle gátlás és szégyen nélkül hangosan Húúúú!!!

Tudta a kis bitang,hogy minden anál látvány tűzbe hoz.

Szakavatott szemmel láttam,hogy nemrég használva az az ánusz de nem eü okkal.

Pajzán mosollyal kérdezte tetszik-e. Mondtam is neki írnék kérded,ha úgy is tudod,hogy beledöglök? Máj rögtön 
neki szegeztem a kérdést. Mit tettél a cél érdekében,hogy ilyen szépen kinyiltál?
Gátlások nélkül elmesélte,hogy fürdés közben rám gondolt 
és közbe magához nyúlt.aztán eszébe jutott a gyengém és 
Miközben elképzelte,hogy én vagyok,popsijába dugta a dezodoros flakont. Különösen meglepett az őszintesége 
Mert régebbi beszélgetéseink során többször kérdeztem erről
Akkor tagadta. Kérdeztem tőle,ha ezt így el érted mesélni miért nem szóltál,hogy mennyek be hozzád és tegyem meg?
Mondta,hogy akkor még nem merte,de miután végzett folyton
Ezen jár a feje és már nem akarja titkolni,hogy nagyon kiván
engem.
Mondanom se kell @ mint cövek. Nem mintha nem mondanám,hogy farok,répa vagy lőcs de így rövidebb. Na nem a @.
Bár akkor én sem vallottak be neki,nagyon sokszor húztam rá.
Kérdezem tőle,nem zavar a veszély? Tesók,lebukás,bla bla.
Őt inkább izgatja. Mivel közben már velem szembe ült nem sokat takarva testnyillásaból ez látható is volt. Ránézett az órára,kb 3-4 óra mire bárki haza érne.l láttam a vágyat a szemébe. Elé léptem. Folyamatosan a szemébe nézve létérdeltem. Mikor megérintettem combjai belső felét megremegett. Én is. Midkét oldalon nagyon lassan térdtől combtőig simogatni kezdtem ügyelve rá,hogy véletlen se érjek
Intim részéhez. Folyamatos remegést kiváltva belőle könyörgő
Tekintettel néz rám. Punci kinyilva árulkodóan gyöngyözik.
Minden átmenet nélkül,nagyon lassan ánuszátol indulva bele
nyaltam hüvelyébe,nyelvemmel körözve szeméremajkain keresztül fel a csiklóig. Sikoly,remegés. Gyönyörű! Kiemelte fejemet ölébő és hosszú csokkal nyilvánított köszönetet.

Enyhén húzva felállított . Kihámozott ruhámból és magaelé húzott ügyelve rá,hogy hozzá ne érjen.
A kis dög. Ugyan arra készül amit én tettem vele.

Nagyon közelről éreztem szuszogását,forró lehelését.
Éreztem,hogy rá fúj vágytól égő makkomra. Reflexből lüktetett
Eggyet. Átmenet nélkül amennyire csak bírta szájába vette,
erős szívós hatást kifejtve nyelvével szájpadlásához szorítva
3x mozdult. Üvöltés,remegés!

Felállítottam,lágyan, hosszan csókolva köszöntem meg neki.

Kibontottam a még mindíg köré csavart törülközöből.
Ragyognak a szemei.gondolom az enyém is mert ismét tettre készen megfordítottam és a kanapéra döntöttem.
Tomporát széthúzva ánuszátol kezdtem nyalogatni . Éreztem,
Hogy lenyúlni és simogatni kezdi csiklóját. Előre nyúltam és elhúztam a kezét hátra,hogy ő húzza szét a fenekét és kezdtem simogatni a punciját.
Kellő képben tág volt a lyukacska mert elég mélyen bele tudtam dugni a nyelvemet ami nagyon tetszhet ezt neki mert ismét jelentkeztek a kéj hangjai. Kettő ujjamat a hüvelyébe 
Dugtam és ütemesen mozgatni kezdtem. Hüvely pulzál,Sikoly.

Felegyenesedtem és a kellőképpen ellágyult lyukacskához igazítottam magam. Ő nagyon lassan elkezdte hátratolatni
míg teljes hosszamban félnem nyársalta magát,majd mozdulat
nélkül nekiált és hol megfeszítette,hol ellazitotta záró izmait.
Üvöltés,remegés,fröccs! 
Volt már egynéhány anál kalandom,de állíthatom eggyiksem
hozzáfogható. Előre hajolva lágyan puszilgattam hátának minden porcikáját amit csak elértem. Lassan kisiklottambelőle
ami újabb ingerekkl járt és amikor megfordult ezt konstatálta 
is. Mondván,te kis telhetetlen! Megkért,hogy zuhanyozzunk le mert nem ilyen állapotban de feltétlenül szeretne a puncijában is érezni. Mivel nem igazán siettük el a dolgokat sajnos felkellet hívom a figyelmét az idő állására. A zuhany ugyan még belefér,de a többit majd legközelebb!

 

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr807453690

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása