Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Négyes szex

Rosszlányok blog 2015.06.08. 18:20

Feleségemmel Erikával egy éve vagyunk házasok de 10 éve ismerjük egymást. A szexuális életünk jónak mondható, bár az utóbbi időben kicsit ellaposodott. Ekkor kezdtem el fantáziálgatni, hogy milyen lenne ha beszállna hozzánk egy férfi vagy egy pár. A feleségemnek nem mertem mondani, mert biztos voltam, hogy elutasító lesz. Csak reméltem, hogy hátha ő hozza fel egyszer a témát, mert pár éve volt erre egy aprócska jel. Mikoris a szomszéd városban tanult és lakott. Egy közös férfi ismerősünkkel kocsikáztam át, hogy elmegyünk egy buliba. Az este nagyon jól sikerült, Erika elég jól beivott. Mielőtt hazakocsikáztunk volna, elvittük Erikát a szállására. Én bekisértem, az ismerősünk addig a kocsiban maradt. Ahogy beléptünk a szobába azon kaptam magam, hogy a barátnőm húzza le a nadrágom és rögtön a szájába veszi a farkamat. Kis szopás után több sem kellett és nekiestem az akkor már lucskos pinájának, amiből egy óriási élvezés lett. Majd az ágyon kidőlve feküdtem, Erika pedig a farkamat szopta, mikor megszólalt a telefonom, az ismerősünk volt, hogy mikor indulunk már haza. Majd leraktam, ekkor a barátnőm egy röpke, csalfa kérdést tett fel, hogy nem hívjuk be? Ekkor a hülye fejemmel mondtam, hogy nem mert úgyis mennem kell már. Ezután még egyszer jól leszopott, a gecimet az arcára verve élveztem el. Pár év után már sajnálom, hogy akkor nem hívtuk be az ismerősünket. Most pedig már várom, hogy mikor szegez hozzám egy ilyen kérdést. A mostani fantáziálgatásom témája egy ismerős párral való orgia volt. Attila a munkatársam volt korábban, Mónika pedig az élettársa, velük elég gyakran járunk össze. Mígnem kb. 3 hete vendégségben voltunk náluk. A szokásos beszélgetés, iszogatás. Majd kimentem wc-re és mikor visszaértem csak Mónika volt a nappaliban. Kérdeztem, hogy hol vannak Attiláék, mire válaszolt, hogy Erika kérdezett valamit és azt nézik meg. Elindultam én is a szobák irányába, amikor lerökönyödtem. Erika a barátom farkát szopta az egyik szobában. Megszólalni sem volt időm mert ekkor Mónika mögüllem előrenyúlt és elkezdte simogatni a farkamat és húzta le a nadrágom. Iszonyat módon beizgultam és már csak élvezni kellett, ahogy Mónika az én farkamat szopja. Majd mind a négyen visszamentünk a nappaliba, ekkor már senkin sem volt ruha. A csajok hanyatt feküdtek, mi pedig elkezdtük dugni őket, furcsa és rendkívűl izgató volt látni, ahogy a haverom mellettem kúrja a feleségem miközben én az ő párját döngetem. Majd miután megtöltöttük őket gecivel, pihentünk, iszogattunk és feltöltődtünk a folytatásra. Ami ismét szopással kezdődött, de most ketten vettük kezelésbe Erikát, Attila hátulról kúrta én pedig szopattam. Majd jött Mónika, aki annyira belelkesült, hogy a popsijába is igényelt egy farkat. Én feküdtem hanyatt, rajtam Móni, akinek a punciját pumpáltam, Attila pedig a popsiját dugta. Közben Móni Erika pináját nyalta. Szédítő, semmivel fel nem érő orgiánkat óriási szájba élvezéssel zártuk, én Móniéba, Attila Erikáéba. Azóta heti rendszerességgél gabalyodunk össze. Sőt már arról is volt szó, hogy nyitnánk még egy pár fele, akiket már ki is szemeltünk…

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr677527108

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása