Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A wc-ben Krisztával

Rosszlányok blog 2015.08.12. 23:46

Kriszta a szomszédban lakik,és szokott lenni náluk buli,két hónapja is ez volt,és mivel a növérem barátnöje,mindig szoktunk menni mi is a petivel.Ezen is ott voltunk,és aznap hagyott ott mindkettönket a csaja,úgyhogy mást kellett találni gyorsan,hogy tudjunk baszni.Kimentem wc-re az udrvarra,hugyozok,erre kopgotat valaki,én meg úgy kinyitottam az ajtót,mintha természetes dolog lenne. A házigazda állt ott a kriszti,volt már a fejébe pár légkör,rám is esett olyan részeg volt. Hát ezt az alkalmat nem lehetett kihagyni,be is csuktam az ajtót,és egyböl elkezdtem vetköztetni,meg ujjazni a pináját. Mondtam neki valahogy menjünk fel a szobába,mert itt nem tudom megbaszni,meg mit fog szólni az annyja ha meglát itt minket. De olyan részeg volt,hogy menni nem bírt,fel kellett vinni a lépcsön,felértünk,ledobtam az ágyra és levettem a gatyáját,meg a felsöjét,akkor vettem észre hogy be is húgyozott közben,de ez nem zavart,legalább nedves töle a pinája. Letoltam a gatyám,jól megbasztam a csajt,és rávertem a fejére. Ăšgy ott is hagytam,becsuktam az ajtót,lementem inni egy valamit.Mondom,Petigeci,megbasztam a Krisztát,ott van a szobába.Erre a barom úgy röhögött,hogy hanyatt esett a paddal,magára öntött mindent.Kelj felé Petigeci,felmegyünk megbasszuk ketten,mit szólsz? Mit szólt volna,ugyanolyan hülye mint én,10 éve a legjobb haverom,jó hogy benne volt. Felmentünk,ugyanúgy ott volt a kriszta,csak már rászáradt a geci a fejére,úgy aludt. Próbáltuk felkelteni,de nem tudtuk,csak kamillázott meg pillogot,azt sem tudta hol van. Mondom nézd Peti,ott a pinája te kezded. Ám Peti nem tudta megbaszni,mert nem állt fel a fasza neki annyira hogy bemenjen. Mondom akkor rejszoljunk versenyt a fejére.Tartott vagy 20 percig olyan nehéz volt de sikerült,és peti nyerte meg a versenyt. Aztán otthagytuk megin,a buli meg folytatódott. Pár hét múlva megtudta a barátja hogy mi történt,és szétverte a kezeit a falba,olyan ideges volt. Nekünk meg el kellett mesélni az anyjának részletesen hogy mit csináltunk,úgy égtünk mint a rejsztág,azóta senkit nem hívnak a buliba. Kiderült az is,hogy a Petigeci meg az anyját baszta meg aznap,és nekem meg nem szólt róla.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr597702510

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása