Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szex Billel

Rosszlányok blog 2015.08.23. 01:35

Kint sötét volt. Az ablaknál álltam, és beleszippantottam egyet a cigimbe. Meztelen testemet kicsit piszkálta az ablakon besüvítő szél. Nem sokat láttam a kinti világból, csak pár lámpa világított az utcán. Még egy utolsót szívtam az égő dohánycsíkba, majd elnyomtam a hamutartóba. Megfordultam, és mosolyogni kezdtem. Mosolyogtam, azon, ahogy a drága szerelmem fekszik, és csak mélyeket lélegzik. Közelebb mentem hozzá, majd bebújtam mellé az ágyba. Jó érzés volt hozzásimulni szinte égő testéhez. Fejemet ráhajtottam a mellkasára, és hallgatni kezdtem szívdobogását. Lágyan ráhelyezte hátamra kezét, majd simogatni kezdett. Kirázott a hideg. Libabőrös lettem. Mást sem csináltunk, csak élveztük a pillanatot. A pillanatot, amelyben semmi nem számít. Csak Ő... és én. Lassan felemeltem fejemet, és szemébe néztem. Még mindig láttam benne a vágyat. A vágyat irántam. Gyengéden rátapasztottam ajkaimat övéire, és nyelvemet kicsit beledugtam szájába. Viszonozta, és édes csókolózásba kezdtünk. Közben az egyik lábamat áttettem derekán, és beleültem a csípőjébe. Fölé hajoltam, és ismét csókolni kezdtem. Kezei megint rákerültek hátamra, de most egyre lejjebb haladtak. Egy hirtelen, és határozott mozdulattal belemarkolt fenekembe, minek hatására megharaptam kicsit a száját, Erőteljesen megfogott, és maga alá tepert. Szívogatni kezdte a nyakamat, és közben kezeivel útnak indult. Szinte pillanatok alatt, megéreztem egyik ujját a csiklómon. Körkörös mozgásba kezdett, ettől fogva egy bizsergető érzés fogott el. Szája is elindult, egyre lefelé. Megállt a melleimnél, és mellbimbómat harapni kezdte. Kezét azonban nem vette el, folyamatosan, egyre jobban csinálta. Körül belül két centivel lejjebbre mozdította el. Középső ujjával belém hatolt. Kicsit felszisszentem, és ő folytatta. Ki-be kezdte húzogatni. Minél gyorsabban csinálta, nekem annál jobb érzéseim voltak, és egyre hangosabban kezdtem venni a levegőt. Melleimet is elhagyta, és puszik közepette haladt a kívánt ponthoz. Egy nagyot falt - mintha valami fagyit enne - nemi szervembe, majd nyalogatni kezdett. Én már csak jajveszékelve követtem az eseményeket, és simogatni kezdtem fejét nyugtatás képen. Ujját nem vette ki hüvelemyből, inkább egyre gyorsabban mozgatta. Elérte a célját. Egy hatalmas sikollyal kísértem az első orgazmusom. Kellőképpen felizgatott, így megfogtam a nyakát, és gyengéden felhúztam magam mellé. Én jövök. Megfordultam, és csókolgatni kezdtem. Az egész testét. Pár perc alatt megérkeztem kedvenc helyemre a testén. Itt az a gyönyörű tetoválás. Édes kis puszikat adtam rá, közben kezemmel megmarkoltam már nagyon merevedező péniszét. Átténferegtem a hímvesszőhöz, és végig nyaltam rajta oldalt. Felérve, kicsit megharaptam fitymáját. Bekaptam a tetejét, és harapni, szívogatni kezdtem. Kezemet elkezdtem fel-le húzogatni, közben nem vettem ki egy percre sem a makkját a számból. Miután éreztem, hogy meleg folyadék kerül a számba, elengedtem, és felmásztam mellé. Adtam neki egy csókot ,,lezárás" képen.. Ismét én voltam alul. Már gyengédségnek semmi jelét nem láttam, de nem is akartam. Erőteljesen szétválaszotta két lábam, és közéjük feküdt, miközben belémhatolt. Egy kicsit megtorpant, és élvezte a pillanatot, ahogy bennem van. Ez nem tartott sokáig, mozogni kezdett. Határozott és nagy lökéseket éreztem, majd egyre kisebbeket és gyorsabbakat. Közben egy szempillantásra sem hagyta el ajkaimat. Vadul tépte a számat, és markolta melleimet. Majd eljött a pillanat. Mindkettőnek azon az éjjelen végtelen orgazmusunk volt. Imádtuk ezt az érzést. Mind ketten. Nem hagyta abba. Egy nagy ,,ahh" után újra lökni kezdett. Ezt párszor eljátszotta, majd ledőlt mellém. Mélyen és szaporán vette a levegőt. Majd felállt. Elsétált az ablakig, egy cigivel a kezébe. Meggyújtotta, majd szívni kezdte. Odamentem mellé. Hátulról átkaroltam, simogatni kezdtem a hasát. Néha-néha én is kaptam egy slukkot, de a nagyját ő szívta el.
- Szeretlek Bill. - suttogtam.
- Én is szeretlek Jenny. - kaptam a választ.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr837709612

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása