Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A könyvtárban

Rosszlányok blog 2015.09.02. 01:52

Péntek késo este volt.
A könyvtárban a diplomamunkámhoz kerestem anyagot, minden teljesen
elhagyatott volt.
Egyébként sem jellemzo, hogy péntek éjjel zsufolásig megtelik a könyvtár,
dehát vizsgák elott álltam.
Úgy gondoltam, hogy jól fogok haladni.
Senki sem zavart, elokerestem pár régebbi folyóiratot amiket az utobbi két
hónapban nem olvastam.

Sajnos semmi nem történt.

Már több mint 15 perce olvastam a mikor megérkezett egy lány elso vagy másod
éves lehetett. Gyönyöru fekete haja magas homloka és bájos arca volt.
Bo blúz és térdeit látni engedo szoknyát viselt.
Emlékszem úgy gondoltam, hogy egy kicsit hideg van az ilyen öltözékhez.

A lány körbe nézett mielött elhelyezkedett tölem 3 sorral távolabb.
Profilból láttam ot a könyvek közül kukucskálva.
Egy kicsit bosszankodtam, hogy betolakodott a magányomba.
Bámultam a lányt amint elovett egy kisméretu könyvet a táskájából és olvasni
kezdett.

Talán hamar elmegy gondoltam.

Visszatértem az újságaimhoz és olvastam, teljes volt a csend.
Egyszer cak mintha lihegést hallottam volna a lány irányából.

"Oh....,"
"Oh....,"
"Oh....,"

Amikor készen arra, hogy szóvátegyem zajongását felpillantva elkerekedett a
szemem egy gyönyörü not láttam maszturbálni.
A lány széttárta combjait az asztal alatt és ritmikusan mozgatta oket, egyik
kezében tartotta a könyvet mig a másik kezét óvatosan a széttárt combja közé
csúsztatta.
Láttam amint szoknyáját felhajtja, de többet nem láttam a helyemrol.

"Oh..."

Nem tudtam mit tegyek, ha megmozdulok o észrevesz engem és zavarában abba
hagyja a játékát, ha maradok akkor meg magamat érzem kukkolónak.
Néztem a kezét amint mozgatja elore-hátra combja között.

Milyen buja látvány! ...

 

Címkék: erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr647709638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása