Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Csilla leszopott magyar órán

Rosszlányok blog 2015.11.30. 05:56

Csilla egy iszonyat nagy kurva annak ellenére, hogy csak 15 éves. A magyar órán pedig simán leszopott, miközben a tanár mormolta az igét.

Csilla egy magas,nagymellű,15 éves,szexi csaj,de elég hiú,és mindig olyan ruhát vesz fel amiből félig kilóg a melle.Egyébként,iszonyat nagy kurva,azt mondják,hogy már 6 évesen sem volt szűz.
Egy pénteki napon az 5. órám irodalom volt,de már nagyon untam a tanár hülye PowerPoint bemutatóját,így pillantásom hamar a mellettem ülő Csilla dekoltázsára vándorolt.Láttam,hogy a barna,rózsaszín playboy-jellel díszített ujjatlan póló alatt nincs rajta melltartó.
A faszom persze hamar felállt,és úgy gondoltam,talán valami több is lehetne,mint a stírölés.
Kezemet a pad alatt lassan felé csúsztattam,megfogtam a combját,és finoman elkezdtem simogatni.Ő hirtelen rám nézett,de ahelyett,hogy bármit is szólt volna,kicsatolta az övemet,kicipzározta és kigombolta a nadrágomat,benyúlt a boxeromba és kivette a faszomat.Először kicsit meglepődött,a faszom méretét látva,de hamar feleszmélt,és elkezdte nyalogatni a makkomat,majd egyre lejjebb haladt.
Csakhamar be is kapta a faszomat.Nagyon érzékien szopott.Közben én sem tétlenkedtem:elkezdtem kicipzározni a nadrágját,és a bugyiján át simogattam a punciját.
Csilla keményen szopott,én pedig már a bugyijában jártam a z ujjaimmal,a csiklóját simogattam,és lucskos,szűk kis punciját ujjaztam.Ő alig tudta megállni,hogy ne nyögjön az élvezettől,hogy ujjaim a puncijában járnak.
Ahogy Csilla mélytorkozott,éreztem,hogy egyre közelebb kerülök a csúcshoz,és nemsokára teleélveztem azt a szopós száját,ő pedig készségesen lenyelte az összes ondómat.Kivette szájából a faszomat,tisztára nyalta,majd a fülembe súgta:ilyen jól még soha senki nem lőtte tele a számat,azzal megcsókolt és jól megszorította a faszomat.

Csilla letolta a nadrágját és a bugyiját,felállt a székről és lassan ráereszkedett meredező faszomra.
Persze ezt a többiek is észrevették,és persze a tanár is,aki már ép kezdett volna kiabálni,amikor kicsöngettek,és a tanárnak el kellet rohannia -mert busszal járt dolgozni,és nem akarta lekésni- de azért odavetette,hogy hétfőn még beszélünk.

Miután a tanár lelépett Csilla elkezdett lovagolni rajtam,a többiek pedig mind körénk gyűltek,hogy jól lássák a kefélést.

Nagyszerű érzés volt,ahogy Csilla ugrált a faszomon.
Nemsokára el is élveztem,és telelőttem szűk kis punciját.

Ezután háttal a padra feküdt,én pedig a még mindig álló faszomra gumit húztam,és popsijába illesztettem.Nagyon élvezte a popsiszexet,de azért rendesen nyögött közben.Nemsokára megint elélveztem.

Felöltöztem és hazamentem,de Csilla még ottmaradt,és a többi fiú is.Ki tudja mi történt még,azzal a kis ribanccal.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr268070828

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása