Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Buta kis tini kurva megkapta a magáét

Rosszlányok blog 2016.01.24. 03:33

Nem olyan régen járt nálam a kis 19 éves ingyen kurva. Vidékről hoztuk el, és annyit tudtam róla, hogy nem kér pénzt a baszásért.

Lementünk a kis kurváért a világ végére. Tényleg kurva volt, csak nem pénzért baszott. 40 kiló, kerek segg, pici cici, átlag arc. A kis csaj felöltözve nem volt különleges. Nem járt menő cuccban. Haverom mondta, hogy nem kér semmit a csaj, szeret baszni. Vegyünk valami pezsgőt és cigit neki, meg a hazafelé vonatra dobjunk neki jegyre pénzt és rendben lesz.

Be is ugrottunk a kisboltba, vettünk két jobb pezsgőt, csokit, cigit, satöbbi. Aztán irány haza. Becuccoltunk a konyhába és nekiálltunk iszogatni. Dumáltunk és láttam, hogy már ez a kis tinédzser kurva 19 évesen totál kiégett. Egy idő után elegem lett a szar történeteiből és otthagytam.

Gondoltam letusolok, mert koszosnak éreztem magam. Elkísért, mintha mágnes lett volna rajtam. Miközben ült a mosógépen, csavart egy spanglit. Nézett, de nem közeledett. Elszívtuk a spanglit, és ekkor éreztem, hogy a hajó kezd elmenni. Aztán a hideg zuhany rendbe tett és felállt a cerka. Az eddig nulla érdeklődésből szem meresztgetés lett.

Ekkor lepattant a mosógépről és közelebb jött. Meglátta, hogy a faszom ágaskodik és elkezdte simogatni. Vélhetően a joint tett be neki és feltolta a libidóját. A simogatásból nem élünk meg, így megfogtam a fejét és rátoltam a farkamra. Úgy nyelte be, mint éhező gyerek a szaloncukrot karácsony előestéjén. Kicsi volt a lány, és tövig bevette, pedig nem kicsi a farkam. Talán a tojásaim ha kint maradtak.

Olyan régen voltam már nővel, hogy pár perc után elmenetem. Semmi figyelmeztetés, csak torkon lövés. Erre könnyes szemekkel felállt és az orrából folyt ki a geci. A kis faszszopó nem tudta hova tenni a dolgot.

A kiscsajt terelgetni kellett. Ezt szokta meg a stricijétől, akinek szívességből kurválkodik, hogy nagy emberek jönnek egyel a stricinek. Tudod. Amolyan politikusok, cégvezetők, ilyesmi. 19 éves, de már több faszt leszophatott, mint egy veterán kurva. És buta volt, mint az állat. Ezért inkább mindenki baszta, mint beszélgetett vele.

Látszott rajta, hogy kielégületlen, így mondtam, hogy pattanjon be mellém a zuhanyzóba. Ledobálta a gönceit, majd mellém lépett. Olyan kislány segge volt, hogy egyből felállt a faszom. Nem kérdeztem semmit, csak a falhoz nyomtam és azon menten szárazon seggbe kúrtam keményen. Megdöbbenésemre élvezettel sikongatni kezdett és még ő tolta rám az apró valagát. Pedig nem voltam vele finom. Mégis élvezte veszettül. Aztán egyszer csak remegni kezdett és spriccelni. Éreztem ahogy a lábamon folyik végig a nedve. Ezt hívják azt hiszem squirtnek vagy minek. Elélvezett. A seggbe baszástól.

Otthagytam, hogy megfürödjön. Kimentem a konyhába és csináltam egy kávét, meg elszívtam egy cigit. 10 perc múlva jött utánam egy fele akkora törülközőben, mint ami kellett volna, hogy eltakarja. Apró mellei és szinte formátlan teste megint beindított. Istenem na! Hát régen járt nálam pina. Van ez így.

Rácsörgött a stricijére, hogy jöhet érte. Amikor felöltözött én még mindig egy száll faszban voltam, ő meg nézett. Valami rokkan fasz volt a stricije, úgyhogy nemigen láthatott normális férfitestet ha ránézett. Azért gondoltam nem volt olcsó a fuvar, mivel a két pezsgő, a cigi, a csoki és a haverom fuvardíja kitett egy normál prostit. Mivel ő egy kurva, így ez mind befektetés. Én meg szeretem a befektetésemet kamatoztatni és nagy haszonnal kivenni.

Amikor megitta a maradék pezsgőjét, akkor lesmároltam, amitől megremegett. Azt mondta, hogy most már basszam meg normálisan is. Erre megint lenyomtam a fejét a farkamra és tövig nyelettem vele. Be volt már baszva, úgyhogy megint benézte a torkon lövést. Ekkor csörgött a roki strikó a ház elől, hogy megjött. Futnia kellett. Én meg kinéztem az ablakon, hogy ki is a tag. Amikor odaért a kocsihoz behajolt az ablakon és lesmárolta a stricijét nagy hévvel. Így tulajdonképpen már a stricije is leszopott.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr428244620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása