Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Élménybeszámoló egy prostiról

Rosszlányok blog 2016.01.26. 03:35

Felkerestem egy prostit,és nagyon élveztem. Már többször csináltam ilyet. És mindig van meglepődés. De még milyen nagy!

Telefonáltam a huszonnégy éves hölgynek. Ahogy terveztem.
-Szia, mehetek hozzád?-érdeklődtem.
-Szia, hány éves vagy? Kellemes fiatalos női hang.
- Harminc -válaszoltam
Szendi hangja egyáltalán nem volt lenéző és fölényeskedő. Több hangfekvésben beszélek. A csajt a gyerekesnek tűnő, vékonyka hangomon szólítottam meg. Így jogosan kérdezte meg, hogy hány éves vagyok.
-Közel laksz a sétáló utcához?-kérdeztem.
-Igen. az... utcában.
-Tíz perc múlva majd telefonálok a lépcsőház előtt. -mondtam boldogan, és kinyomtam a telefont. A jobb kezemmel megvakartam a tököm.
Indultam baszni. Vittem a hátizsákom, és egy zöld színű táskát. Hamarosan lyuk közelébe jutok és élni is fogok vele.
A bejárati ajtó előtt ahogy ígértem utoljára még felhívtam, elmesélte, melyik gombot nyomjam meg. Várt a földszinti lakás ajtóban, éppen csak a fejét kidugva, kíváncsian kinézett. Vajon ki lesz a következő?Gondolhatta.

Beléptem.

Szőke rövid hajú nő fogadott, rögtön láttam, hogy van mit fogni rajta. Ez a csaj nagyobb termetű mint én. Úgy imádom a változatosságot, pici nő, nagy nő. Idős, fiatal. Annyira jó. A szemeim nagy élvezettel legeltek. A két kezes mellei sem kerülték el a tekintetem. Nagy csöcs rajongó vagyok. Bár nem volt mély dekoltázsa. Farmer nadrágban volt, és "blúzban". Nem beszélgetünk, én nem szórakoztattam. Ő talán már nem volt rám kíváncsi. Nagyon örültem, hogy kettesben vagyok vele egy szobában. Kellemes húsz perc vár rám, úgy éreztem.
Az előszobából beinvitált a szobába. Mivel volt gyerek szobám, így levettem a cipőm és a zoknim. A szőnyeg tiszta volt. Hangulatos kis helységbe léptünk be. Hm, öröm lesz itt baszni. Nagyszerű hely és kiváló hölgy társaság. Ez a csaj egy bombázó és húszon négy éves. Bele markoltam a tutiba. Enyém a fő nyeremény.
-Fél óra alapot kérek-mondtam, szerényen.
-... lesz. -közölte a csaj.
-Néhány percre, ki kell mennem, tudod a barátnőm. -közölte Szendi cica. Majd hozzá tette-Addig vetkőzz le.
Igazából nem derült, ki, hogy a barátnő, hol van és mit akar?De nem is érdekelt.
Nem baj,
-Nem baj, lazán az ágyra dobáltam a kedvező mértékű ajándékaim, ha bejön észre fogja venni. És szó nélkül elrakja. Nem váratott sokáig, a holt időmet a farkam verésével ütöttem el. Egy perc múlva megjelent. A rövid szőke hajú, full extrás csaj. Ő is megszabadult a ruháitól. . Tök jó volt, hogy egymás mellet vetkőzünk, a közös program érdekében. Láttam, a remek két kezes melleit, imádtam, hogy hozzám hasonlóan ő is lazán, igénytelenül dobálja le a ruháit, a bugyija hanyagul ledobva a farmer nadrágján volt. A piros valamilyen árnyalata.

Sötét piros tanga bugyi.

Lekonyult fasszal álltam, és néztem a szőke rövid hajú csajt. Meztelenül is nagyon vonzó teremtés, de ruhában is.
A mellei valóban két kezesek és ritka szépek, eredetiek, és tényleg van rajta mit fogni, magasabb volt mint én, a popsija kellemesen nagy és formás. A csaj sokkal jobban néz ki mint a képein. Élőben nagyobbak a csöcsei. Sok kellemes meglepetés ért.
kibaszott k*rva jó a hölgy. . Az ágy tökéletesnek tűnt. Nem túl nagy. Kellemes, tök pici szobában voltunk. Hangulatos hely.
Ideális.
-Feküdj le-mondta
Úgy tettem. Jó volt, hogy a puncija teljesen sima . A nagy szemérem ajkai csak úgy villogtak, vonzották a tekintettem, mint a mágnes. És a melleit sem tudnám, soha megunni. Bár hiányzik már a fazonra igazított szőrös puncika.

Élvezettel néztem a meztelen csajt lazán feküdve az ágyon. Leült mellém. Valahonnan elővarázsolt egy gumit, és a még mindig lekonyult faszomra nem kis ügyesség árán megpróbálta felhúzni. Hamar sikerült Gyakorlat teszi a mestert. Több századik vendég lehetek már.
A kezem az egyik csöcsén tartottam. És nem terveztem, hogy elengedem. Bevette a szájába a gumis faszom és szopni kezdte. Hanyagul feküdtem az ágyon a lábaim szét terpesztettem, leraktam a fejem, becsuktam a szemeim, a jobb csöcsét éreztem, élveztem. A tenyeremmel finoman masszíroztam, abban a ritmusban ahogy ő szopott. És a farkam nagyon picit, a szájába toltam. Egyszerűen muszáj volt mozgatni a csípőm. Verni a faszom az édes ajkai közé. persze csak jelzés értékűen. Nem mély torkozás volt műsoron.
ÁHHHH-ez igazán remek. Gyönyörű vizuális látvány a fasz szopó nagy mellű rövid szőke hajú csaj. És azok a hangok. Kár, hogy sajnáltam extra ajándékaim a natúr fr*nciára. Bólogatott a fejével, dolgozott. Dolgozott. Igazán szorgalmasan szopott, bár a kézi munkába valamivel több energiát fektetett be. Picit vadul rángatta a faszom később.

Az ajkai gyönyörűek, és az arca is. , ez a csaj tényleg szebb és fiatalabb mint a képein. (bár ott is gyönyörű És a mellei is nagyobbak, így élőben látva és tapintva. Örültem, hogy fél perc múlva ha csak kicsit is de nőt a faszom mérete, tutti fel áll, ahogy mindig. Ki van ez találva. Néztem csöcs tapizás közben, mikor aztán újra a faszomra tévedt a tekintettem, már elfogadható méretűnek és keménységűnek tűnt. Abba hagyta a szívást amit egyébként olyan oda adóan csinált. Körbe járatta a nyelvét a makkomon faszán ahogy illik. Szívta a farkam, nagyon nem kapta be, csak éppen a végét. Ugye nem mély torkozás volt a program.
Abba hagyta a szopást és a kezével verte a faszom. Gyorsabban és még gyorsabban, nagyon keményen, rázta, ha olyan állapotban vagyok, hogy már álló fasszal érkezek, a kéz mozdulatok hatására már fröcsögött volna a a tejem.
A legnagyobb nyugalommal néztem, ahogy húzkodta faszom Drágám a fasz elsüléshez ma több kell.
és a melleit is kitartóan érezhettem a tenyeremmel, nem kellet félnem, hogy elcsattanok. Egyszerűen nem bírtam már tovább várni a pinára, és ha túl sokáig veri a faszom a végén még elsül.
-Akkor a puncidba-mondtam-a férfiasabb hangomon
-Aktust szeretnél?-kérdezte Szendi.
Lefeküdt a szőke rövid hajú csaj, de előtte egy fél maroknyi síkosítót rakott hanyagul a gumis faszomra, egészen pontosan a kalapra. És nem kente el rajta, én sem, majd a hüvelybe, elkenődik. Kit érdekel?
Szét terpesztet lábakkal várta, hogy behatoljak. kedvesen nézet rám. Gyönyörűek a szemei.
Én vártam, hogy ő igazítja be majd a faszom, ahogy egyéb nők szokták akiket tilos ujjazni. Nagyon tilos.
Szendi keze nem mozdult. ennek örültem
Puncit simogattam az ujjaimmal, a klirotiszt, csiklót. pöcköt, hány neve van?Sok, mert népszerű. A merev faszom be igazítottam, de mikor nyomtam nem éreztem a szokásos jól eső érzést. Amit csak egy hüvely adhat. Több nem is kell.
Úgy tűnik a farkam nem találta meg a meleg lyukat. Szendi egy szem pillantás alatt berakta. Én szerintem túl magasan kerestem a bejáratott.

Bimm, Bamm. Ahogy a nagy csöcsök mozognak séta közben. Ritmusra. Gyors, csípő párzó mozdulatok. A csaj szája mosolyra húzódott, ez mindig jó. Mosolyogni, baszni. Nem tudtam megfejteni, minek szól a jó kedv, de szerintem az élvezetnek. Komolyan arra tippeltem, gondoltam. Gyorsan vertem a faszom. Először a csaj két keze takarta a melleit, majd felhúzta a karjait.
Én könyököltem a jobb kezemen és a két kezes csöcs bimbóját a számban tartottam, tetszett ahogy mozog a mell bimbó a nyelvemen, mozog mert toltam be a faszom, nagy szorgalommal.
Már otthon elhatároztam, hogy a csöcs bimbó szopási technikám, perverzióm, kiélem. Imádok csöcs bimbókat szopni. Kellemes testhelyzetben könyököltem tartva magam a csajon feküdve. A szám éppen a mell közelében volt. A legnagyobb örömmel kaptam be. Először a jobbat majd a balt. Természetesen nem harapdáltam, csak szívtam, nem fogaztam. És természetesen ez nem perverzió. Kit érdekel?

Körül jártattam a nyelvem és szívtam. Egész jó mell bimbó szopó technikám alakult ki az évek alatt. Csöcs rajongó vagyok, nem győzöm hangsúlyozni. Úgy csinálom ahogy a csajok szívják a faszt, annyi a párhuzam, hogy a nyelvemmel, érintem a csöcs bimbókat.
De az egész mellet körbe nyalogatom. Annyira jók a női mellek, úgy imádom őket. Hm, de finom.
Szendi nem szólt rám, mint az egyéb csajok-A cicim ne!.
A számban volt a jobb csöcs bimbó . Könyököltem és vertem a faszom a simára borotvált punciba. Alattam mosolygott a csaj.
Behunytam a szemeim kiélveztem a pillanatot. Éreztem magam alatt a cicát, kíváncsi voltam rá, mert hát akkor láttam őt életemben először. Milyen arc kifejezést vág a lökéseim hatására? Ez érdekelt. Mosolygott, újra. A mellhez közel könyököltem a és szívtam a csöcs bimbót.
-Hátulról fejezném be-mondtam, Mikor nem volt tele szám a mellével.
Szendi egy pillanat alatt megfordult a formás picit kitágult lyukát felkínálva nekem, És nem lefelé nyomta a popsiját mint az egyéb csajok.

Már tudtam nekem kell beigazítanom a faszom. Ennek kibaszottul örültem.
Gyönyörű látvány volt a kitágult lyuk, picit megujjaztam, szét húztam és beraktam a faszom, könnyű volt be találni, hisz jól láthatóan ott volt a bejárat előttem
Vertem a faszom, úgy, hogy nem voltam benne biztos, hogy egyáltalán el tudok e élvezni. Korán keltem, de kibaszottul megérte mert Szendit leltem. Meglepően hangosan csattogott ahogy a combjaim, Szendi popsijához értek. A fehér színű redőny amin keresztül, talán jött be friss levegő, pici kilátást adott az utcára mivel a földszintem voltunk. Láttam az embereket sétálni az ablak előtt, őszintén reméltem, hogy hallják a szeretkezés hangjait. Szendi halkan nyögött. Valójában k*rva gyorsan vertem a faszom. Ki lelet volna nyitni az ablakot, hadd hallja egész Pápa, hogy szeretkezzek.

Mi férfiak tudjuk, hogy az elélvezés mikorra várható, még ha kontrollálni nem is mindig tudjuk. Nagyon keményen, nagyon gyorsan kellet vernem, hogy a csúcs közelébe jussak, nagyjából tizennyolc perc intenzív kellemes munka után eljött az a pillanat amit jól ismerünk. Meg éreztem, hogy hamarosan fröcsögni fog a tejem.
Szendi lehasalt az ágyra így a melleit nem érinthettem, a hátulról történő szeretkezésnél.
Jöttek az emberek az ablak előtt, mindenki egy irányba vonult, imádtam ezt a közjátékot, de nem látott be senki, és szerintem nem halottak semmit. Bár ki tudja?

Ha benéztek volna. Ha lett volna nyitott ablak, látták volna, hogy egy harminc év körüli, izmos jó képű, de szerény férfi :), hátulról kutya pozícióban, örömmel az arcán, bedugja a farkát egy szőke rövid hajú nő puncijába, majd kihúzza, és újra bedugja. De valami nagyon gyorsan.
Belöki a faszát, és kihúzza, nagyon intenzíven és gyors, ritmusra.
Bimm, Bamm. mosollyal az arcán. Mert már nem csak a nő mosolygott, hanem a férfi is,
Csattogott, ahogy a combjai a nő nagy popsijához értek, a baszás alatt. Keményen markolta a segget, verte egyre gyorsabban a faszát. . Nagyon gyorsan, túl gyorsan Utoljára még benyomta tökig és egy mélyről jövő hördüléssel jelezte, hogy fröcsög a meleg tej.

Néhány pillanat kellet. Elfogyott a férfi levegője. A száján keresztül próbált, lélegezni. Imádta, hogy nincs túl meleg a lakásban. Melegben nagyon rossz intenzíven baszni.
A csaj közben, érezte, hogy a fasz vészesen rövidül.
-Kihúznád?-kérdezte a Cica.
A férfi fegyelmezetten kivette a félig lekonyult faszát, és örült, hogy a csaj nem vette észre az átmeneti levegő hiányt. Fel állt az ágyról. A csaj meztelenül volt továbbra is. A cicik keményen álltak.
A szekrényen lévő popsi törlő kendőből adott egy darabot a pasi kezébe.
-Vedd le a gumit-mondta
Közben olyan arc kifejezést vágott, hogy elégedett a férfi potenciájával.
-Le akarsz zuhanyozni? - kérdezte a csaj. Miközben a férfi a maradék gecit törölte le a faszáról.
-Igen, ha nem gond . - válaszolt udvariasan a pasi, majd megvakarta a tökét a jobb kezével.

A csaj zavartalanul viselkedett meztelenül. A harminc éves férfi legszívesebben soha nem venne fel ruhát.

Egész nap álló fasszal mászkálna, baszna. Ránézett a csaj nagy formás melleire. A szőke rövid hajú hölgy rágyújtott egy cigire a konyhában. A pasi ennek örült, úgy gondolta, hogy a csajoknak, jó baszás után kell a cigi. Rossz után nem szívnak semmit.

Lezuhanyozott és frissen és kielégülve még egy utolsó pillantást vetett a csajra, akin észbontóan jó testre feszülő ruha volt már. Kihangsúlyozva a formás két kezes melleket és a nagy és formás popsit.
Utoljára mivel a harmincas férfi a változatosságot szereti, így egy pinát csak egyszer bassz meg. A bejárati ajtóban, még bele markolt a csaj popsijába.

Az utcán, olyan arc kifejezésem volt mint aki tíz perce baszott meg egy hölgyet. Akik rám néztek és nőből voltak láthatták rajtam. És mintha le olvasták volna ezt a arc kifejezést. Igen határozottan ezt éreztem, már a sokadik alkalommal.

De laza egy óra elteltével, elmúlt ez a jel a férfi arcról.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr518247240

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása