Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Unokatesómmal leszbiztünk

Rosszlányok blog 2016.05.15. 06:15

Első komoly szexkalandom uncsitesommal volt 16 éves koromban. Nagyjából elvesztettük a szüzességünket. Legalábbis mi lányok egymás közt.

Ez a történet egy féléve történt velem és az unokatesómmal már mindketten elvesztettük a szüzességünk és mind a ketten 16 évesek voltunk. Úgy kezdődött h egy szombaton unoka tesómnál Diánál aludtam. Elkezdtünk csajok módjára dumcsizgatni és elmeséltük egymásnak h már nagyon rég óta nem voltunk pasival. Egyépként Dia nagyon szép lány szöke derékig érö haja van kék szeme kerek formás melle és feneke. Én is szép vagyok de nem annyira mint Dia barna válig érő göndör hajsm van barna szemem formás kis fenekem tenyérbe illő mellém.. Szóval beszéltünk és beszéltünk és valahogy feljött az a téna h ki kéne együtt probálnuk egyszóval leszbiznünk. Dia kérdezte meg tölem elöször ockotam a témátol majd Dia elkezdte a combom belső részét simizni majd úgy döntöten h legyen jol fogjuk magunkat érezni. Majd Diát meg csókoltam és kb egy 6 perc nyelves és simizés után abba hagytuk le vetköztetük egy mást majd Dia igy szolt várj egy percet Niki hozok valamit. Én addig elkezdtem magamat kényeztetni ujjazgatem és simogatam magam majd kb 2 perc után Dia vissza jöt és hozott magával egy doboz sikositot és egy szép nagy kék vibrátort nagyon meg is lepödtem de egyben örültem is neki. Mondja Dia akkor benne vagy? Én csak anyit mondtam na kezded már Dia elmosojodot fel ült mellém az ágyára az asztalra lerakta a sikositot és a vibrátort majd mindent ledobatt a ágyrol. Monta fekügy le és csak lazics nem is kellet nekem töbször mondani. Majd Dia hevesen elkedet csókolni majd a nyakamat melleimet hasamat csombom majd széthuzta a lábaim belicsolt a testemet sikositoval majd elöször lassan majd vadul elkezdet nyalni én eközben vadul nyögtem. Majd Dia abba hajta megint végig csokolgatot majd elöször egy ujjal majd kettövel hárroma
Sőt néggyel ujjazgattot én eközben nyögtem Dia mellét szoptam és a frissen borotvált punciát ujjaztam.. Majd abba hagytuk.és én kezdtem Diát kényeztetni jol melocsoltam sikositoval végig csokolgatem és vadul elkezdtem nyalni Dia csak mondta ezazz gyorsabbann én meg engedelmeskedtem

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr878715172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása