Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szex a barátnőmmel

Rosszlányok blog 2016.05.16. 04:17

Sziasztok, meg szeretném osztani a barátnőmmel töltött egy éjszakát ami mind neki és nekem is a legjobb szexuális élmény volt az együttlétünk alatt.

16 éves vagyok. Amit elsősorban leirnék magamról, ami miatt történetet is megértitek az az hogy én nem vagyok olyan tinédzser hogy egy lánnyal kb 2 hetet járok és dobom olyan indokkal hogy "mert csak úgy"

Na szóval, egyszer megbeszéltük hogy kettesben felmegyünk a Balcsira, kérünk a szüleinktől,meg spórolunk és persze bevállaltunk nyári munkát is. Saját szüleinknek bár bemutattuk egymást és birtak bennünket így mebíztak bennünk. A pénz az összejött egy kis nyaralót béreltünk, ebbe a Faterom volt segítségünkre. Össze is jött aminek mindketten nagyon örültünk. Rá egy napra fel mentünk, amiben persze szintén Faterom volt segítségünkre kocsival vitt fel. Fel mentünk kaptunk költő pénzt is. Délelött fürödtünk és ebédelni egy kis étterembe mentünk. Délután elmentünk bevásárolni mert gondoltam csinálok egy kis romantikus vacsorát.( ugyanis elég otthonosan mozgok a konyhában) Persze ő mit sem sejtett a semmiről. Amikor hazaértünk egyszer csak azt mondta :
- Kicsim nem haragszol ha lemegyek egy kicsit sétálni, egyedül?
-Nem- feleltem meglepődten.
Így volt időm elkészíteni az telt. Spagettit készítettem mert az a kedvence. Szépen megterítettem, díszítés stb. Mire elkészűltem még mindig nem ért vissza így felhívtam és azt mondta hogy kb 5-6 perc mire visszaér mert amúgy is visszafele tartott. Aztán bekövetkezett a pillanat és betoppant. Nagyon meglepődött ( már az arcáért megérte ) Fél hangosan megkérdezte:
-Csak nem spagetti?!
-De!- feleltem boldogan.
Aztán örömében csókolgatott, puszilgatott egyszóval nagyon boldog volt.
Amikor nekiálltunk enni pár falat után abba is maradt hiszen elmerültünk egymás tekintetébe és lassan a fejünk közeledett egymáshoz, aztán megtörtént a csók.
Nem is kellet több odasúgtam neki hogy menjünk a szobába bár nehezen értünk be ugyanis nagyon benne voltunk a csókolózásba meg egymás karjában.
Amikor beértünk el kezdtük egymást levetkőztetni.
Már az nagyon felizgatott amikor vetkőztettem hiszen nagyon jó teste volt, sportos, a mellei is nagyon szépek voltam, nagyon formásak feneke is nagyon jó volt formás az is.( mindkettönk számára fontos a sport ) aztán amikor teljesen levetköztettük egymást, el kezdtem az ágyban először egy csókot majd végig mentem a nyakán a mellein majd a hasán át csókolgatni majd lassan a már nedves punciához érkeztem és azt puszilgatam.Közben a barátnöm lágyan mondta:
-Nagyon finom, ez az!!
Majd én nekiálltam nyalogatni neki a csiklóját, erre nagyokat rándult a teste és hangosabban nyögött is. Nem telt bele sok talán 5 perc és mondta:
- Ez az kicsim, mindjárt elmegyek!!! Csináld ez az!!
És elment, szépen elélvezett nagyon meleg volt a nedve rögtön le is nyaltam a puncijáról. Utána azt mondta hogy most én jövök had szopjalak le.
Bekapta a farkamat és először lassan a feje le-föl járt és játszadozott a nyelvével a farkamon, majd elengedte és csak a szájával fogta. Majd gyorsan felszólalt:
-Ha érzed hogy elélvezel akkor engedd bele a számba!
Hát nekem ez a mondat betette az utolsó cseppet a pohárba és készen voltam teljesen és elmentem. NAgyon jó érzés volt. Utána hanyatt feküdt és szétrakta kecses lábait majd intett a mutató ujjával.Odahajoltam majd beraktam neki amitől hangosan felnyögött "ahh"
-Ez az kicsim tolj meg ez az!!még még!
majd felvettünk mind ketten egy ritmust és úgy ment. Nagyon jó puncia volt szűk és meleg. Mintha a mennyországba raktam volna bele.
Így ment 20-25 percig majd pózt cseréltünk.
Én hanyatt feküdtem ő meg beleült. Nagyon izgató volt, mivel amikor elkezdett lovagolni először le föl ugrált majd elkezdett hintázni plussz a kezét a hajához rakta hogy beteljek a látvánnyal.
Mondtam neki, talán 10 perc telt bele:
-Mindjárt elmegyek
-Oké élvezz belém szedtem be fogamzás gátlót, ereszd belém mindet.
Nem kellet sok és pár másodperc után elmentem nagyon jó volt a elmenni a meleg és nagyon nedves puncijában. Ki is rázott a hideg. majd amikor elmentem rám dőlt és elkezdett csókolgatni amit én viszonoztam.
-Szeretlek- mondta nekem lágyan.
-Én is szeretlek.- válaszoltam.
Aztán elkeztünk beszélgetni amíg iazából egymás ölében be nem aludtunk.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr108715178

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása