Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Tini leszbi szexkaland

Rosszlányok blog 2016.08.12. 03:41

16 évesen még mindig nem volt szexben részünk, ezért Vikivel elhatároztuk, hogy kipróbáljuk egymással. Fiúkkal esélyünk sem volt, így maradt a leszbi kaland.

Viki a legjobb barátnöm és én eléggé konzervatív nevelést kaptunk. És talán ennek tudható be az is, hogy mikor elmúltunk 16 evesek a baráti társaságunkból szinte mindenki volt már fiúval, vagy legalább valamiféle szexuális élménnyel dicsekedhettek.

Kivéve minket. Vagy csak öszintébbek voltunk a többieknél? Nem tudom. Lényeg az, hogy mint minden tini lány mi is minél nöiesebbnek akartunk látszani. Szüleink nem nagyon szerették ha sminkeltük magunkat, vagy kihívóbb ruhákat vettünk fel. Viszont szerencsére nejlonharisnyát mindketten hordhattunk, így a szüleinknek sem kellett aggódnia, hogy felfázunk.

Annyi huncutságot azért elkövettünk, hogy lassanként észrevétlenül különbözö vásárlások alkalmával lecserélgettük combfix típusúra az elötte szüleinktöl kapott régimódi harisnyanadrágokat. Vikinek sokszor megengedtek a szülei, hogy nálunk aludjon. Ezen alkalmakkor mindig bezárkóztunk a szobámba és kitárgyaltunk mindenfele intim dolgot. Mivel gyerekkorunk óta ismertük egymást, még a maszturbálós élményeinket is elmeséltük egymásnak, nagy kacagások közepette. Ezekböl a beszélgetésekböl aztán kiderült, hogy ö is és én is harisnyában szoktunk maszturbálni. Imádtuk, mert szexi volt és nagyon nöies. A szüleim mindig megbíztak bennünk, hogy rendes lányok vagyunk, ezért sosem háborgattak minket este mikor bezárkóztunk a szobámba.

Aznap este Viki felhívott mielött átjött, hogy szerzett valahonnan egy erotikus filmet, és dugiba van egy üveg piája is. Persze megörültem és alig vártam már, hogy jöjjön. Vacsora és zuhany után, felvonultunk a szobámba és elkezdtük a szokásos csacsogást mindenféléröl. Közben Viki betette a videómba a kazettát és elkezdtük iszogatni az üveg italt. Teljesen meztelenül ücsörögtünk az ágyamon, miköztünk ez természetes volt kislány korunk óta. Az elmaradhatatlan harisnya persze mindkettönkön rajta volt. Nekem sötétebb kleopátra frizurám volt akkoriban, és ehhez jobban ment a fehér combfix. Viki szökésbarna hajához jobban szerette a testszínüt. Úgy egyébkent vékony csinos lányok voltunk mind a ketten igaz pici, de formás mellekkel. Talán a balett edzések miatt is néztünk jól ki. Közben a filmben egymást követtek az erotikus jelenetek. Észrevettem, hogy Viki a takaró alatt a puncijánál matat.

Láttam, hogy az ital is elfogyott. Azt hiszem mindkettönk fejébe szállt, hiszen nem voltunk az italhoz szokva. Nekem is a lábam közé tévedt a kezem, csak én mar nem rejtettem el a takaró alá. M - mit csinálsz? - kérdezte összeakadó nyelvel. Ugyan azt amit te. Mosolyogtam rá huncutul. Erre elröhögte magát az egész kínos jeleneten. Utána egymáshoz közel húzódva szabadon maszturbáltunk tovább. Már majdnem elélveztünk mind a ketten amikor egyszer csak Viki azt suttogta a fülembe, hogy: Szilvi, tudom, hogy hülyén hangzik, de nem kérhetnélek meg, hogy csókolózzunk amíg elélvezünk? Sokkal nagyobbat tudnék úgy élvezni. - Tette hozzá kicsit szégyenlösen. De olyan aranyos volt, ahogy félig részegen ilyen baromság az eszébe jutott, hogy nem tudtam (és nem is akartam) nemet mondani. Akkor szenvedélyesen csókolózva élveztünk el mindketten.

Késöbb rájöttünk, hogy a közös maszturbálás sokkal jobb, mint egyedül. Aztán már simogattuk és csókolgattuk is egymás testét. Míg nem egyik alkalommal Viki teljesen rám feküdt, mint egy férfi. Ösztönösen éreztük, hogy így jobb lesz mindkettönknek az élvezkedés, mert ez a póz már nagyon hasonlított egy igazi szerelmes pár szeretkezéséhez. Tulajdonkeppen Viki feltérdelt és én az egyik lábamat belülre, a másikat pedig kívülre raktam. Így éhes és lüktetö puncink teljesen össze tudott dörzsölödni egymással, ahogy mindketten ringattuk és kevertünk a csípönkkel. Közben a két kezem végigsimogatta szép testét. Kezdve a kis édes melleitöl lefelé a csípöjen át le egészen a combjaira amiken ott feszült a harisnya szép csipke szegéllyel. Én pedig teljesen széttett lábakkal élveztem
kitünö szexpartnernöm keverését és gyönyörü látványát.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr259910022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása