Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szex az osztályfőnökömmel

Rosszlányok blog 2016.08.19. 04:20

Szűz voltam, amikor az osztályfőnöknőm megmutatta milyen is az igazi szex. Igazi kurva volt tanár létére, de nem bántam.

Első szexuális együttlétem történetem szeretném megosztani, ami nem mással mint a saját osztályfőnökömmel (aki matekot tanít). Történt egy szép tavaszi napon. Ez a nap is úgy kezdődött mint a többi. Dög unalmas órák egész nap. Az egyetlen "kikapcsolódást" a matek óra jelentette.

Nem azért mert szeretem ezt a tantárgyat,hanem azért mert az osztályfőnököm tartotta aki egy nagyon jó nő! Ugyan már nem 18 éves, benne van már a korban jócskán a maga 36 évével és 2 gyerekével de ezek ellenére nagyon jól tartja magát. Arca szép, teste formás és mindig divatos, kihívó ruhákba jár. A mai órán is nagyon jól nézett ki.

Fekete ujjatlan, testhez simuló felső ami alatt nem volt melltartó így szépen lehetett látni a nem nagy bár kissé megereszkedett cicijeit. Alul rövid szoknya ami felvette a popója alakját. Simán, be lehetett látni hogy tanga van rajta. Mivel én nem vagyok jó matekból, ezért azt tanácsolta óra után, hogy menjek fel hozzá délután a lakására egy matematika könyvért.

Én habozás nélkül igent mondtam, bízva abba, hogy hátha láthatom saját otthonába valami szexi ruhában. Iskola után az első dolgom az volt, hogy menjek a könyvért. Kicsit izgatott voltam és a szivem is szaporán vert.

Egyből be is csengettem: ő nyitott ajtót, ugyanabban a ruhában volt mint délelőtt. Bementem leültetett a nappalijába és megkérdezte, hogy kérek-e inni. Én elfogadtam egy pohár üdítőt és elkezdtünk beszélgetni. Elmondta, hogy a gyerekei még az óvodában vannak a férje pedig csak késő este jön haza. Én nem nagyon értettem miért mondta ezt el nekem de hát, mindegy, én csak helyeseltem és bólogattam és tovább dumáltunk. Először úgy nagy általánosságban mindenről, majd a szerelemről.

Rákérdezett, hogy az osztályban kinek van szerelme és ki létesített már szexuális kapcsolatot. Nem tudom miért de én kiböktem, hogy még szűz vagyok. Erre elmosolyodott és közelebb ült hozzám,és megkérdezte:
- Szeretnéd ha megtanítanálak másra is?
- Igen! De mi lenne az?
- Na figyelj!.....átölelt és megcsókolt.

Csókját én is viszonyoztam, bár kissé sutára sikeredett de azért jó volt. Smárolás közben az egyik kezével a nadrágomat simogatta és gombolgatta. Érezte, hogy a faszom már áll! Kigombolta teljesen a farmeremet, én letoltam és ő elkezdett cumizni. Nagyon jól csinálta és közben kezével a heréimet masszírozta. Ezt nem bírtam sokáig és 1 perc elteltével a szájába lőttem a forró spermám ami végigcsurgott az arcán. Nagy részét lenyelte, a többit szétkente az arcán.

Ezt követően levette magáról a ruhákat. Csak ez kellet nekem. Újra égnek ágaskodott a farkam. Ezt látva habozás nélkül beleült! Mikor rám ült olyan érzés töltött el mint még soha. Farkam teljes mérete benne volt a borotvált puncijában. Forró, selymes, kellemes érzés volt.

Ő elkezdett egyre gyorsabban mozogni közben halkan nyögdécselt. Eközben a 2 kezemmel a kissé ereszkedett, puha mellét tapiztam. A kis mellei teljesen a tenyerembe illeszkedtek és a mutató és a hüvelyk ujjammal kb 1 cm-es mellbimbóját morzsolgattam amit nagyon élvezett mert egyre hangosabban nyögött és kiabálta, hogy "Még! Még!"

Pózcsere következett. Leült a fotelbe és szétterpesztette a lábait. Én szó nélkül cselekedtem és betuszkoltam a punciba a szerszámom. Gyorsabban ment mint az előbb. Ki-be, ki-be ezt játszottuk egy darabig közben én csókolgattam a melleit és az arcát.

Ezután megfordult a fotelben és arra kért hogy dugjam meg erősen hátulról. Nem kellet kétszer mondania, hiszen a következő pillanatban már benne is forgott a nedves puncijába a brokim. Közben én az egyik ujjammal elkezdtem izgatni a popója lyukát. Lihegve hátrafordullt és azt kérdezte: Akarod a popómat?

A válaszom rá egyértelmű igen volt. Kivettem a faszom és éreztem, hogy nekem már nem kell túl sok. De láttam rajta hogy neki se kell sok. Először mondta,hogy nyaljam és tágítsam óvatósan. Iszonyú jó érzés volt hátulról segget nyalni.

A kezdeti szakaszban még a mutató ujjam is alig fért be a lyukába de nem sok idö elteltéve már két ujjal nyomtam. Majd eljött az idő mikor éreztem hogy már beleférhet a nem túl vékony farkam. Lassan kezdtem el tolni a szerszámomat a tágult fenekében, vigyáztam hogy ne fájjon neki. Szépen lassú tempóba csúsztattam be és láttam rajta hogy jó érzés tölti el. Mikor benne volt teljesen elkezdem mozgatni. Hatalmas ordítással jelezte, hogy neki is nagyon jó érzés. Én rövid idö múlva kirántottam a faszom, ö megfordult és újra az arcára élveztem!

Mindkettőnket leírhatatlan érzés fogta el a hatalmas élvezet után. Ezután mind ketten lezuhanyoztunk, és elbúcsúztunk egymástól azzal a feltétellel hogy egyikőnk se beszél erről a kalandról senkinek. Ez igy is lett. Már csak otthon jutott eszembe,hogy az igért könyv nála maradt.
Na mindegy hátha lesz még ilyen alkalmam.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9410423224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása