Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A magamutogató

Rosszlányok blog 2016.09.12. 04:08

Teljesen meztelenre vetkőztem, így mászkáltam a lakásban, holott, nagyon is tisztába voltam vele, hogy a szomszéd házból többen is távcsővel figyelnek.

Végre ez a nap is eljött, szép idő van, csak kettesben vagyok a kisfiammal, enyém a világ, meztelenkedhetek. Már régóta vártam ezt az időt, ami most eljött. A férjem pár napra elutazott, a nagyobbik gyerek táborban, csak az egész kicsi fiam van itthon, akit még szoptatni kell. Vagyis, elkövetkezett az, amit titokban már régóta szeretnék.

Támadt egy perverz gondolatom, kinyitottam az erkélyajtót, és csak úgy meztelenül, kivittem a nyugágyat, amin majd napozni fogok, de, előtte, megszoptatom a kisfiamat. A függönyt elhúzva hagytam, és direkt úgy ültem le, hogy minél többet láthassanak belőlem. Az ölembe vettem a kisfiamat, és jól láthatóan a szájába adtam a mellemet. Rögtön arra gondoltam, hogy van túl egy tinédzser fiú, aki örökké les, remélem, most is nézi, hogy mit csinálok. Ebben a pillanatban, a szemközti házból egy újabb pillanatnyi tükrözésre lettem önkénytelenül is figyelmes, aha, tehát van még egy hódolóm.

Megszoptattam a kicsit, miután letettem aludni, odamentem a függönyhöz, úgy csináltam, mintha csinálnák valamit, és az egész meztelen testemet, szinte látványnak felkínálva, kissé nyújtózva, mintha a karnist babrálnám, pár percig, hagytam, hogy bámuljanak. Na, most jön a java-gondoltam-, kimentem a nyugágyba és hanyatt feküdtem. Ahogy simogattam magamat, hirtelen eszembe ötlött, hogy kaptam a páromtól egy vibrátort, arra az esetre, ha ő nincs kéznél. Felkeltem, és érte mentem. De, ahogy jöttem vissza, arra ügyeltem, hogy minél többet láthassanak belőlem. Visszafeküdtem, beraktam a lábam közé, és vártam. Tudtam, Hogy rendesen az erkélyre látni, csakis a tetőről lehet, így egy kicsit vártam. Nem sokat kellett, hamarosan észrevettem egy fényvillanást. megkezdődött-gondoltam, és elkezdtem magam kényeztetni a vibrátorral, a lábaimat mind jobban széttárva. Nagyokat nyögtem, és egy jó párszor elélvezhettem, gondolom, akik leskelődtek, azok is kiverték a farkukat. Lassan, elérkezett megint a szoptatás ideje, kihoztam a kisfiamat, és itt az erkélyen elkezdtem szopatni, közben, a másik mellemet gyúrogattam, majd lejjebb, a pinámat kezdtem simogatni. Mindezt olyan érzékien csináltam, hogy újra elélveztem. Ugyanez az esemény, másnap is megismétlődött, De, a következő nap, borult idő volt, így a látványos szex műsor elmaradt, de az otthoni meztelenség megmaradt. Így, meztelenül tettem vettem a szobába, mikor is csengettek. Gyorsan, egy kis hálókabátot vettem magamra, a sietségben nem kötöttem rendesen össze, és mentem ajtót nyitni. Nagy meglepetésemre, a szomszéd srác volt, behívtam, és leültettem, láttam rajta, hogy egy kissé ideges. Hozhatok valamit?Látom, egy kissé ideges vagy. Mi a baj?
Ha, maga is iszik velem, akkor elfogadom.

Hát, ez nem az én műfajom. De tudod mit?Iszok veled, csak azért, hogy megigyuk a pertut. Ahogy, az asztalra tettem az innivalót és a poharakat, kissé lehajoltam, és a rosszul összekötött kiskabát jó belátást nyújtott a csöcseimre. Önkéntelenül is a fiúra néztem, aki zavartan igyekezett elfordulni, csak, hogy én kihasználtam a zavarát. Csak, nem vagy szégyenlős?Pedig egy jó párszor már láttál meztelenül.

Még jobban zavarba jött, pláne, mikor a kisfiam felsírt, hogy éhes és meg kell szoptatnom. A világ legtermészetesebb módján kivettem a kiságyból, és nekiálltam megszoptatni. Szegény srác, nem tudta merre nézzen. Láthatóan tetszettek neki a melleim is, de igyekezett nem mutatni a kíváncsiságát.

Én, élveztem magamba a helyzetet, cseppet sem zavartatva magam, hogy nézegeti a melleimet, meg, hogy hogy szopatok. Na, akkor mesélj, mi a probléma?

Hát, nem is tudom hol kezdjem. Mivel, gondolom , tudja, bocsánat, tudod, hogy néha meglesünk, múltkor, az egyik ürge, véletlenül a tetőn felejtette a kameráját. Önkéntelenül is megnéztem, rajta sok más nővel együtt, te is rajta vagy, nem is akármilyen pózba. Nos, én úgy gondoltam, hogy ezt a felvételt megmutatom, és rád bízom, hogy mi lesz vele.
A felvételen, nagyon jól látható volt, ahogy kényeztetem magam, de, azt is meg kell hagyni, igencsak jó nő vagyok.
Te, biztos már egy jó párszor megnézted. Tetszett amit láttál?
Az is, de ez is. A melleimre nézett, és kissé lesütötte a szemét.
Ha már, úgy is egy párszor láttál meztelenül, ezt akár, le is vehetem.
Azzal, levettem a kis otthonkát, és ott álltam előtte teljesen meztelen. Láttam, hogy a nadrágja egyből dudorodik, és csak nagyobb zavarban van.
Na, ne félj. Gyere ide, fogd meg a melleimet, kíváncsi lennék mit szólsz hozzájuk.
Megfogtam a kezeit, és a kezébe adtam őket. Eleinte, gyámoltalanul tapogatta, de egyre jobban belejött, markolászta őket, majd óvatosan a pinámhoz nyúlt.
Mikor már tudomásul vette, hogy nincs ellenemre amit csinál, bedugta az ujjait, és elkezdett kényeztetni. Mikor érezte, hogy kezdek nedvesedni, lefektetett az ágyra és belém hatolt. Régóta vártam már ezt a pillanatot, alig várva, hogy belém élvezzen. Mikor érezte, hogy el fog menni, kiakarta húzni, de én nem engedtem, akartam érezni, hogy a geci belém folyik. Ezt az érzést a férjemnél gyakran alkalmaztam, olyannyira, hogy már nem is akarja kivenni, tudja, hogy szeretem, ha belém élvez. Szegény gyerek, szinte zavartan kért elnézést, hogy belém élvezett, kifelé menet megkérdezte, mi legyen a felvétellel.
Tölts le a számítógépedre, nézegessed, innen meg töröld le, ennyi!

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr9911689351

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása