Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Így lettem kurva

Rosszlányok blog 2016.09.29. 05:37

Sziaszotok én most 18 éves vagyok egy nem régen töténteket szereném elmesélni nektek.

Nem régen múltam el 18 éves ésarra gomdoltam hogy a hogya lehetne könnyen pézt keresni nem nagyon jutott eszembe semmi de az egyik este éppen chateltem és egy ember lépett be hozzám és azt kérdezte tőőlem hogy akaroke pénzt keresni egyszerűen én persze egyből rávágtam hogy igen egy idejig beszélgettünk kültem neki megamról képet ő is magáról ő egy kissé öregeb ember volt megkérdezte tőllem hogy elmúltam e már 18 én mondtam hogy nem régen aztán elmondta hogy mitis kéne csinálnom hogy sexuális szolgáltatást kel csinálnom elősször el akartam küldeni a francba de aztán leírta hogy menyit fizet akkor elgondolkoztam hogy kellis a pénz meg mértis ne haználhatnám ki a testi adottságaimat így aztmondtam neki hogy jó igy elmondta hogy a sexuális szolgátatáson belül mi is van és elmota hogy hol találkozzunk és egy időt ugybeszéltük meg hogy másnap reggel 9 felé mert gyorsan végezni akartam vele ő aztkérte hogy megismerjen engem vegyek fel rövidszoknyát és egy pólót nyár nyár volt igy mondtam neki hogy oké.


Eljőtt a másnap és reggelről keltem felvettem amit kér és felszáltam egy villamosra és leszáltam ahol megbeszéltük ő már otvolt mert rögtön ahogy leszáltam megkérdezte hogy tegnap velem beszélt-e én mondtam hogy igenő megfogta a kezemet és elindultunk ismet felszáltunk egy villamosra és egymás mellé ültünk még utaztunk az egyik kezét rátette a lábamra aztán a két lábam közé a székre aztán benyúl a szoknám alá és az egyik ujjával elkezte semogatni a puncum bugyin keresztül én nem szóltam semmit mert közben azt mondta hogy ezért külön fizet és a kezembe nyomott egy tízeset gondoltam ha ezét enyit ad akkor bisztos van neki miből s ő közben folytattan a puncim simogatását egyszer csak abbahagyta a simogatást az egyik ujjával benyúl a bugyim mögé és belenyúlt a puncimba de akkor megált a villamos és azt mondta hogy most leszálunk abbahagyta amit csinált felke megfogta a kezem leszáltunk a villamosról és elindultunk a házak között elértünk egy emeletes házhoz ott megált és azt mondta hogy ide megyünk be bementünk ő lehívta a liftet és beszáltunk ő megnyomta a legfelső emelet gombját aztán a kezembe nyomott megint egy tizest és azt mondta ne unatkozzunk addig is és kigombolta a nadrágját és lehúta a gatyáját és kivette a faszát én tudtam hogy mitis kellene csinálnom így letérdeltem és a számba vettem a farkát először csak cuppoktam rajta mert nem ált fel de aztán mikor feált elkeztem rendesen leszopni aztán megfogta a fejemet és elkezdet szájbadugni,aztán mikor elakart élvezni kivette a számból farkát és az arcomra élvezett miután rám élvezett felkeltem és akkora már pont felétünk kinyít az ajó én pedig közben az arcomat törölgettem , ő odament az egyik ajtóhoz és kinyitotta engem odahívott és azt mondta hogy ide jöttünk de nem valami nagy lakás volt azt mondta hogy ide szokott jönni a lányokkal nem is volt ott csk egy franciaágy egy dívány egy tv egy asztal meg egy szekrény.


Én bementem a szobába ő bezárta az ajtót és aztmonda feküdjek le az ágyra ő eodaált atz ágy mellé,és levetkőzőtt de most már ált a farka aztán ráugrott az ágyra és lehúta róllam a szoknyát aztán aztmonda üljek fel és lehúzta róllam a pólót aztán levetette velem a meltertót aztán adott egy csókot a mellemre és elkete marizsgatni az egyik kezével a másikkal benyúlt a bugyimba és és a pincimat simogatta aztán abbahagyta a mellem csókolgatását éa marzsgatását aztán lehúta róllam a bugyit és a nyelvével kezdet el izgatni én pedig elkeztem nyögni aztán eztis abbahagyta rámfeküdt és beledugta a ferkát a puncimba és elkezdet megdugni de nemis várakozott egyből nagy gyorsasággal dugta belém a farkát és húzta ki közben pedig azt mondta nekem hogy igen igen s beleélvezett a puncimba aztán felkelt róllam és aztmondta keljek fel négykézlábra aztán mögémjött és most a seggembe dugta a farkát s elkezdett seggbe dugni de nem várakozott gyorsan mozgott mögöüttem én pegig ordítottam hogy ÁÁÁÁÁÁÁÁ mikor a seggembe is beleélvezett abbahgyta én pedig lihegtem aztán elémmászot és a farkát a számba dugta és asztmoda hogy szívjam ki belőle a gecit én úgy tettem s ami a farkában maradt geci kiszívtam aztán lefeküdt a ágyra megfogta a farkát s azt mondta hogy üljek rá én felkeltem odamentem kát lábamat széttettem lehéztem pont ott áltam a farka felett szépen lassan ráültem s elkeztem rajta rugózni először csak szépen lassan aztán gyorsítottam egyszercsak megáltam mert most én élveztem el s lekeltem róla de még ő nem sűlt el ezér odafeküdtem a farkához és elkeztem leszopni nem kellet sok és elélvezet a számba aztán ránéztem a falon lógó órára és azt kérdeztem hogy elég lesz-e már ő azt mondta még egy menet és kész ,aztán felkeltem odamentem az ágy szélére és lefeküdtem széttettem a lábaimat és aztmondtam hogy rajta ő felkelt lement az ágyról odajott térdre ereszkedett s elkezte kinyalni a gecis nedves puncim aztán belémnyomta a farkát s elezdett megdugni de most csak szépen lassn kezte aztán gyorsított és elélvezett aztán felket s aztmondta hogy még szívjam ki a gecit a farkából és már mehetek is én úgy tettem odahajoltam a farkához s kiszivtam belőlle aztán felkeltem s elkeztem felöltözni ő nem öltözött fel hanem bekapcsolta a tévét s nézte aztán mikor felöltöztem azt mondta hogy a pénz az aztalon van a borítékbanén odamentem az asztalhoz s ott volt a boríték belese néztem hanem kimentem az ajtón odamentem a lifthez felhívtam beszáltam a liftbe s megnyomtam a alaksor gombját s miközben mentem lefele megnéztem a borítékot s negyven ezer volt benne így a másik kettő tizessel kerestem hatvan ezer forintot ennek nagyon örültem s arra gondoltam ha ez ilyen jól fizet,máskoris fogok ilyet csinálni mikor kiszáltam a liftből még megtörültem az arcom és a szám nehogy véletlenül gecis maradjon kiléptem az ajtón s elindultam hazafelé.

Mikor hazaértem átöltöztem lehuhanyoztam és miután hogy korán metem el hozzá még csk fél kettő volt így elmentem vásárolni abból a pénzből amit kaptam.



Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1011750473

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása