Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A feleséges 70 éves

Rosszlányok blog 2016.10.01. 05:59

A minap elment a feleségem találkozni \ állítólag\ a barátnőjével,Csak azt nem értettem,hogy bár reggel is fürdött, de miért kellett megint zuhanyozni ha a barátnőjével randizik. Mindegy a ruhája egy áttetsző világos ruha,mely alá most nem vett csak bugyit a mellei bár már laposak, de kívánatosak szépen kilátszottak a ruhából különösen a cseresznye nagyságú bimbói. Vagy három órát volt el és kipirulva jött haza. Leült a szokásos TV foteljába és elkezdte legyezteti magát a ruhájával ami azt jelentette,hogy felemeli a ruha alját és szellőzteti magát. erre fogtam és elébe guggoltam,majd felhúztam a ruháját és a bugyiján meglátszottak a geci kifolyt cseppjei. Végigcsókoltam a combjait és érdekes módon most hagyta pedig már vagy húsz éve nem engedte,hogy gyönyörködjek a combjaiba és simogassam a punciját. Lassan felálltam majd levettem róla a ruhát és csak a bugyija maradt rajta. Először fogtam meg a melleit,majd a számba szívtam egyiket a másik után, bár a bal oldali még mindig terebélyesebb volt mint a jobb oldali. Ez igazán szép,mire közölte a jobb oldalit sokkal többet marcangolják mint a bal oldalit. Mikor meguntam és rájött,hogy az ablakon nincs függöny hiszen ő vette le,hogy kimossa. elkezdett volna leülni,hogy az utcán járó emberek ne bámulják a melleit. Közben mielőtt leült volna lehúztam az újabban rászokott nagyanyám korabeli nagy bugyira ami a nagy seggét is teljesen eltakarja és elkezdtem simogatni a punciját. Mikor szét nyitottam a nagy szeméremajkát még látszott,hogy csorog belőle a kanijának a gecije erre odahajoltam és a nyelvemet belenyomva kiszívtam az egészet és lenyeltem. Nagyon finom íze volt. Ezután rátette a lábait a fotel karfájára és így teljesen szétnyílt a szétkefélt nagy pinája. Mondta ha megint be akarsz nyúlni és nyalni hozzál a hűtőből egy tojás sárgáját és engedd bele. Ezen elcsodálkoztam,mert ilyet még nem hallottam. Átmentem a konyhába egy tojást kivettem a hűtőből,majd szétválasztottam a fehérjétől és egy kanálba belecsúsztattam a tojás sárgáját. Utána a feleségem szétnyílt pinájába beletoltam a kanalat ami olyan simán ment bele,hogy csak csodálkoztam, de persze a sok férfi fasz ami évek hosszú sora alapján benne járt már kitágította. kicsit előretolta a seggét és kihúzta a kanalat magából és megkért hozzak még két sárgáját a tojásnak mert szeretne valamit kipróbálni és erre csak egy férj alkalmas.átmentem a konyhába megint megcsináltam ugyanazt amit az előbb és a két sárgáját rátettem egy nagyobb kanálra és odahelyeztem a szétnyílt pinájára. Erre a nejem bedugta a kanalat de olyan mélyre,hogy csipeszért kellett mennem,hogy ki tudjam húzni a kanalat. utána szóét most már nyalhatod a lucskos pinámat. Megkérdeztem mire kellett a tojás mire közölte ezzel szoktam enyhíteni a fájdalmamat amikor az a koma akivel ma este voltam mikor megkefél. Olyan hosszú és vastag fasza van,hogy még az én szétkefélt pinám is nehezen fogadja be. lassan felállt és kicsorgott a pinájából a tojás sárgának egy része keveredve a srác gecijével és az asszony élvezeti levével. Majd kiment az teraszra és mondta a tojásfehérjével kend be a seggemet majd oda beteheted a farkadat vagy a műfaszt amit egy hónapja is használtál. Nagyon örülök neki,hogy megvetted,mert a sajátod csak pisilésre való annyira tönkretettem a folytonos vékony pálcák feldugásával, de ez a műfasz igazán méretes. megígérem,ha legközelebb találkozom ezzel a nagy faszú barátommal te is eljössz és seggbe dugsz míg ő a pinámat és a számat használja. Mikor kielégült átment a szomszédba csak úgy meztelen és a nagy dándog elé térdelt ami aztán betette neki a vastag faszát és belekényszerítette a pinájába a 16 cm golyóját. Az egészből azt élveztem igazán amikor visongott, mert fájdalmas lehetett még mindig a nagy golyó benyomulása. ilyenkor szoktam felvételeket csinálni és eladni másoknak,hogy gyönyörködjenek a feleségembe amikor a kutyával enyeleg.Még mindig szereti a pervez dolgokat pedig már több mint 70 éves.



Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6911755787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása