Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A kocsiban basztam

Rosszlányok blog 2016.10.17. 04:52

Erika a szekrény oldalának dőlt a hátával, kis terpeszben állt, combjain a fekete combfix feszült, punciját egy fekete, selymes anyagú bugyi fedte, amely olyan feszes és vékony volt, hogy lehetett látni ahogy a dús punciszőr csigákba tekeredik alatta. Én előtte térdeltem, a bugyi szegélye és a harisnya csipkéje közötti tenyérnyi selymes bőrt csókolgattam, aztán elindult a szám fölfelé és még nyengéden bele tudtam gyengéden harapni a puncijába mielőtt finoman eltolta volna magától a fejem.
- Így el fogunk késni - mondta mosolyogva.
És igaza volt, épp színházba indultunk és még föl sem öltöztünk rendesen. Úgyhogy nem szívesen, de otthagytam a punci vonzó közelségét és felrángattam magamra a zakót meg a nyakkendőt, miközben Erika belebújt a piros ruhájába, amely combközépig ért, hátul mélyen dekoltált volt, elől pedig a jól látszott, hogy őt is fölizgatta a közeledésem, mivel a mellbimbói majdnem átbökték az anyagot. Nem is tudtam szó nélkül hagyni a dolgot, mire megfenyegetett, hogy ha nem igyekszem, akkor melltartót vesz föl. Szóval igyekeztem, beautóztunk a városba, illedelmesen végigültem az előadást és csak akkor nyúltam be a szoknyája alá és simítottam végig könnyedén a fenekén, mikor a darab után a már sötét kis mellékutcákon igyekeztünk az autó felé.

Amikor beszállt mellém a szoknyája felhúzódott és látni engedte a combfix csipkéjét. Átnyúltam és megsimogattam a combjait, élveztem a harisnya selymes érintését a tenyeremen.
- Nagyon szexi vagy, nem is fogom kibírni hazáig- súgtam a fülébe miközben áthajoltam hozzá, csókolgattam a nyakát és legszívesebben, ott, a néptelen parkolóban az autó ülésén magamévá tettem volna.
- Azért bírd ki hazáig - válaszolta, de látszott rajta az izgalom, ami az váltott ki, hogy ennyire ellenállhatatlannak találtam.
Elindultam a kocsival, de nem sokáig tudtam csak a vezetésre figyelni. Át sandítottam az ölébe és kicsit följebb húztam a szoknyáját a jobb kezemet pedig a combján nyugtattam.
- Tudsz te így az útra figyelni? - kérdezte.
- Úgy sincs forgalom már és különben is olyan jól vezetek, hogy meg tudom osztani a figyelmemet - nagyképűsködtem.

Erika egy pár pillanatot várt, majd picit megemelte a fenekét, benyúlt a szoknyája alá és egy mozdulattal letolta a bugyiját a térde alá. Hát ettől tényleg majdnem elrántottam a kormányt.
- Hát, most már nem egyszerű figyelni - mondtam nagyot nyelve.
Erika felhúzta a szoknyáját a hasára. A kertvárosi részen amerre laktunk a közvilágítás lámpái már ritkábbak voltak, ütemesen bevillantak az ablakon és hol teljesen láthatóvá tették a punci tömör, sötét szőrháromszögét, hol sejtelmes félhomályba borították.
- Most meg az a baj,- mondtam,- hogy alul akad a kormány. Értette a célzásomat, átnyúlt a karom alatt és a nadrágon keresztül belemarkolt a meredező farkamba.
- A tied nedves? - kérdeztem a puncijára sandítva.
- Biztos az - hangzott a válasz
- Ellenőrizd le.
Elhúzta a kezét a nadrágomtól, lazán szétnyitott a combjait és a jobb kezét közéjük csúsztatta. A kocsi zaja melett is halottam ahogy felsóhajt, ahogy az ujjai a szemérméhez érnek.
- Nedves. - sóhajtja és a keze aprókat mozdul a punciján. A régi ipartelepnél hirtelen balra fordulok és megállok egy gazos kocsifelhajtón. Ép csak leállítom a motort, és már hajolok is át hozzá és az ölébe fúrom a fejem. Nem érdekel, hogy a sebváltó az oldalamba fúródik, mohon keresem a nyelvemmel a nedves rést. Érzem, ahogy megrándul a csípője, ahogy betalálok a szeméremajkak közé és vigighúzom a nyelvem benne a hüvelytől a csiklóig, aztán megint, aztán újból és újból, majd sebese csapkodom a csiklóját a nyelvemmel. Kicsusszantja a jobb lábát a könnyű kis cipőből, áthúzza a bugyin és a műszerfalra helyezi, amitől szétnyílik a kis pinája és kínálja magát az ujjamnak. Bent meleg, nedves, síkos és apró rángások futnak végig a hüvelyizmain. Nyelvem a csiklóján.
- Szopogasd - hallatszik a elsóhajtott utasítás, én pedig szopom, szívom a kis pöcköt. Nem látom, de arról, hogy elvette a kezét a fejemről sejtem, hogy elővette a melleit és azokat simogatja. Imádom ezt nézni és most sem tudom kihagyni, úgyhogy felegyenesedek az ülésben ügyelve arra, hogy az ujjaim továbbra is a puncijában folytassák a ki-be mozgást. Valóban elővette a melleit a kis ruhából, egy picit hagyja, hogy nézzem, ahogy merevednek a bimbói a simogató ujjai alatt, aztán elengedi a mellét és a sliccem felé nyúl. Kis segítséggel sikerül is előhalásznia a farkam ami már teljesen nedves a sok elválladéktól. Megmarkolja és bal kézzel kissé sután, de határozottan verni kezdi, miközben én a mellbimbóját szopogatom. Kissé nehezen fér ebben a pózban hozzám, úgyhogy én is hátradőlök az ülésben. Karjaink egymáson keresztben, én hozzá átnyúlva ujjazom a punciját, ő hozzám átnyúlva veri a farkam. Nagyon felizgat ez a szituáció, érzem, hogy nem tudom sokáig visszatartani így az orgazmusom, amit meg is mondok Erikának. Elengedi az álló péniszem és csak egész könnyed mozdulatokkal simogatja a makkom alatt.
Jobb keze a hasára csúszik majd onnan a puncijára, és miközben én elég kicsavart csuklóval mozgatom benne két ujjamat ő a csiklóját kezdi el izgatni. Tudom, hogy így fogunk elélvezni Igyekszem nem kizökkeni a ritmusból ahogy jár-ki benne az ujjam. Liheg, nyög, a hátát nekifeszíti az ülésnek, a feneke föl-le mozog.
- Most gyorsabban - mondja. Tudom, hogy most már az orgazmus küszöbén van, hogy innen csak pár pillanat és robbani fog. Gyorsan, mélyen, már-már durván tuszkolom egyre beljebb a puncijába az ujjaimat, mígnem érzem, ahogy a hüvelybemenet izmai rászorulnak, ugyanakkor érzem ahogy megmarkolja a farkam, szorítja erősen, szinte nem is mozog rajta a keze csak markolja. Érzem, ahogy egész teste megfeszül, a lába felcsúszik a műszerfalról a szélvédőre, a feneke felemelkedik az ülésről, nyög és élvez és markolja a farkam amiből bő sugarakban spriccel a sperma a kormányra, nadrágomra, ülésre.

A nálunk lévő papirzsepikészlet é másnap némi autókárpit tisztító eltüntette a fizikai nyomokat, de ha szoknyában ült mellettem Erika sokszor visszaidéztem még ezt az élményt.



Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8411802831

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása