Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Az első szex

Rosszlányok blog 2016.10.24. 05:33

Tizennégy éves koromban történt az első szexuális élményem, amit most megosztok veletek.
Ősszel a közeli gimnáziumba kezdtem járni, ahova a szomszéd lány már két évet járt. Reggelente együtt mentünk suliba, és délután, ha egyszerre végeztünk hazakísértem.
Egyik nap bombariadó volt a suliban, így már tizenegykor hazaengedtek mindenkit. Tündével elindultunk hazafelé, de ő kitalálta, hogy otthon se váljunk el egymástól, hiszen úgyis péntek van, mi lenne, ha átmennék hozzá. Gondoltam miért ne, titokban, abban reménykedtem, hogy Tündi számítógépével játszunk egyet. Hát találtunk annál izgalmasabb játékot.
Otthon gyorsan megebédeltem, majd siettem át Tündéhez. Világoskék melegítőben nyitott ajtót, és amikor bezárta az előszoba ajtót, azt mondta, hogy a szüli nincsenek itthon, és este nyolckor jönnek majdcsak haza. Az jó mondtam én, mert az én szüleim csak kilenckor. Bementünk az ő szobájába, és leültünk az ágyra.
- Na, mit csináljunk? – kérdeztem.
- Van kedved kártyázni?
- Mit játszunk?
- Tudsz pókerezni?
- Hát persze.
- Jó akkor hozom a kártyát.
- Várjál. A pókert tétre játsszák. Mi legyen a tét?
- Van a konyhába gyufa, majd elosztjuk és az lesz a tét. Beugró egy gyufaszál, utána majd belátásunk szerint növeljük.
- Jó, de mi van akkor, ha elfogy valamelyikünk gyufája?
- Zálogot ad, és fejenként hat zálogig tart a parti.
- Rendben.
Elkezdtünk játszani délben, fél egykor Tünde zálogba kérte tőlem az órámat. Délután négy órakor Tündinél volt az órámon kívül a nyakláncom, a pólóm, a zoknim, és a nadrágom. Nálam pedig az ő melegítő felsője, és alsója, a papucsa, a kabala macija, a fülbevalója, és a nyaklánca.
Ott ültünk az ágyon, én egy szál alsónadrágban, ő rajta pedig csak egy kombiné volt. A kombiné alatt ott gömbölyödtek a gyönyörű, hegyes kis cicijei. Erre a látványra nekem is gömbölyödni kezdett az alsónadrágom.
- Most mi legyen? – kérdeztem.
- Ki kellene váltani a zálogokat. – felelte.
- De hogyan?
- Felváltva kérünk valamit cserébe a zálogjainkért.
- Kezd te, mert neked eggyel több zálogod van nálam.
- Jó, akkor kérhetsz tőlem valamit.
- A két fülbevalódért cserébe kérek két puszit.
Felállt az ágyról, odalépett elém, lehajolt, és adott két puszit az arcom két oldalára. Ahogy lehajolt hozzám én egy picit előre dőltem, hogy bepillantsak a kombinéja alá. A cicijei, mint két szabályos gúla ott meredeztek a szemem előtt. Eközben én is rendesen meredeztem.
Visszaült a helyére, és azt mondta:
- Rendben van, most én kérek tőled valamit. A pólódért cserébe kérek egy csókot tőled.
Előre hajoltam kissé, és egy hosszú, érzéki csókot adtam a szájára.
- Jó, én is egy csókot kérek tőled a nyakláncodért.
Megismétlődött az előbbi szenvedélyes csók, majd Tündi felállt és lehúzta magáról a hálóinget.
- Az órádért cserébe csókolgasd két percig a melleimet.
Mint az éhes vándor úgy vetettem rá magam a melleire. Csókoltam, szívtam, cumiztam, a nyelvemmel kis köröcskéket írtam le a mellbimbók körül. Eközben Tündi jobb kezével a hajamat birizgálta, a ballal pedig már az alsógatyámat rángatta le rólam. Véget ért a zálogos játékunk, és elkezdődött valami sokkal komolyabb, és finomabb.
Amikor Tünde már eléggé benedvesedett, megfogta a farkamat, és elkezdte odadörzsölgetni a pinája bejáratához. Nekem eközben többször volt olyan érzésem, hogy rögtön ellövöm magam. Szerencsére ez nem következett be, így amikor végre Tündi elérkezettnek látta az időt, szép lassan magába vezette a merev faszomat. Belül olyan forró, selymesen puha, és nedves volt a lány, hogy nem mertem megmozdulni, csak élveztem ezt a kellemes, lágy összefonódást. Ő sem mozdult egy ideig, így le tudtuk csendesíteni féktelen vágyunkat, amit egymás iránt éreztünk. Lehajoltam, és ismét elkezdtem csókolgatni a melleit. Úgy látszik ez az egyik fő erogén zónája, mert abban a percben, hogy a melléhez értem, egy picit megremegett, majd erősen odanyomta az ágyékát az enyémhez.
Apró mozdulatokkal elkezdtem kefélni a forró puncit, nyelvemmel pedig tovább izgattam a melleit. Tünde apró sikolyokkal adta tudtomra, hogy mennyire élvezi ezt a közös kis játékunkat. Sikolyai egyre hosszabbak és mélyebbek lettek, míg egyszer csak meg nem markolta erősen a hajamat, lábait pedig átfonta a derekamon, így zárva engem combjai rabságába. Egy ideig remegett keze, és lába, majd ahogy engedett fel az örömgörcse, úgy szabadultam ki én is édes kis csapdájából. Ám a játéknak még nem volt vége.
Hanyatt fordultam, ő pedig farkam fölé térdel, és óvatosan, de az előbb átélt izgalmaktól még nedvesen felnyársalta magát a faszomra. Egész teste remegett, ahogy csúszott rá a merev dákóra. Az ismerős sikolyok, és nyögések kíséretében teljes hosszomat magába fogadta, majd apró csípő mozgásokkal kezdte keféltetni magát. A tempó percről percre gyorsabb lett, és már őrületes sebességgel szánkázott fel-le a farkamon Tünde. A sikolyai elérték a korábbi erősséget, és tudtam, hogy pillanatokon belül ismét elélvez. Most már én is ki akartam elégülni, ezért átkulcsoltam a két kezemet a dereka körül és a fenekénél fogva diktáltam az ütemet. Egypár orgazmust átélhetett már, amikor éreztem, hogy én is felérek a csúcsra. Testem megfeszült, majd egy hatalmas lökés kíséretében telespricceltem Tündi pináját. A szemei elkerekedtek, csak lihegett miközben én még mindig pumpáltam belé az anyagot. Mint mindennek, ennek a pillanatnak is vége szakadt.
Tünde lemászott rólam, kiment a fürdőszobába, és lemosakodott. Amikor visszajött egy fürdőköpeny volt rajta. Lefeküdt mellém, és elkezdtünk beszélgetni.
- Na, milyen volt?
- Jó, és neked?
- Nekem is jól esett. Ez volt az első?
- Igen.
- Csak azért kérdezem, mert eléggé profi csináltad.
Azóta már számtalanszor voltunk együtt, és még mindig ugyanolyan intenzitással van mindkettőnkre a másik teste. Nagyon szeretjük egymást, és már a mozdulatából ki tudom találni, hogy mikor akar összebújni velem. Ilyenkor, bár nem szép dolog, de lógunk az iskolából



Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6911825035

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása