Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szex a réten

Rosszlányok blog 2017.02.12. 04:22

Volt egy szomszéd lány , akibe szerelmes voltam ( vagyok) , a neve most legyen Zsófi. Egy ideig sikertelenül próbálkoztam nála , míg végül sikerült meghódítanom. Szóval forró nyári nap volt , pont mint a többi. Egy vidéki városban laktam a szüleimmel. Mivel a város egy elkülönített részében laktunk, egy kis falu szerű közösség alakult ki. Mindenki ismert mindenkit , mindenki tudott mindenkiről mindent..

A városrész tele volt gyümölcsössel, ahova Zsófi elment gyümölcsöt szedni , majd hallottam ahogy odatelefonált az édesanyjának , hogy menjen segíteni elcipelni a sok leszedett almát. Azt mellé kell tennem hogy Zsófi is , és az anyukája is elég alacsonyak , kb. 155 cm magasak, ennél fogva a mostani anyósom átjött szólni , és mondta hova , meg miert kell menni. Lenyeg a lenyeg, odamentem , Zsófi nagyon meglepődött h en mentem segitségére. Mondtam h adja a táskát és szálljon be a kocsiba. Először ellenkezett, majd lehajolt a táskájáért, ekkor előbukkan mini szoknyája alol kopasz pinája. Nagyon felizgultam , majd azt mondtam neki mikor felállt, h valami kiesett a táskájából, ekkor visszahajolt, én pedig ujra szemetvethettem gyönyörű puncijára. Majd mikor masodszor hajolt le nem birtam uralkodni magamon, es benyultam a szoknyaja ala, es megerintettem a pináját. Ekkor Zsofi egesz testeben megremegett, es szivesebben pofán vágott volna , de ehelyett még jobban behajolt előttem , es en lehajoltam hozzá, es megpusziltam a fenekét, majd kicsit odébb érve a nyelvemmel izgatni kezdtem a csiklóját.

A farkam ekkor már kőkemény volt. Miközben kéjesen nyaltam hamvas punciját, addig ő azt mondta ha nem dugom meg , akkor megőrül.! Nem haboztam , felálltam , magam felé fordítottam majd megcsókoltam, és levettem róla lenge pólóját, majd a melltartó is lekerült róla. előbukkantak gyönyörű, közepes méretű mellei. Én közben lejjebb csusszantam, és a melleit csókolgattam és markoltam.. :) majd kicsit lejjebb érve letoltam a szoknyáját, és utána ő következett. Lekapta a pólom , majd a nadrágom . Aztán a boxeron keresztül rámarkolt a már szétrobbanni vágyó duzzadt farkam. Letolta a gatyám majd lassan csókolgatni , nyalogatni kezdte a szerszámom. Szájába vette és egyre gyorsabban szopni kezdett. Mikor befejezte, rádöntöttem a kocsi motorháztetőjére , és hátulról betettem a farkam a szűk pinájába. Eszméletlen jó volt , több pózt is kipróbáltunk majd szinte egyszerre elélveztunk. Azóta boldogok vagyunk most már 4 hónapja! :)



Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3712247960

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása