Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Mélytorok a munkahelyen

Rosszlányok blog 2017.02.18. 05:34

Fönököm volt a szeretöm...egy irodában dolgoztam.azt szerettem benne h kiélhettem magam.mint pl. azon a napon.bent voltam irodában.nem szoltam semmit csak felültem asztalra afféle titkárnös asztal volt..az elejőn egy 50 centis pulttal..letoltam gatyám.. ,felültem pultra..lábaim asztalon.. fönököm szo nélkül...se kérdés..se szavak..csak bekapta.imádta nyalni golyoim..szopni makkom..hol erösen..hol gyengéden..ahogy kell.én meg szerettem arcát tövig farkamra huzni..ugy hogy folyt a könnye rendesen..öklendezet,,de csinálta..ujjait közbe megnyalata..kicsit bedugdat fenekembe..de csak a végét..finoman mozgatta..majd lejjeb ment..és nyelvét dugdosta fenekembe..ameddig csak birta,...miközbe vadul masztiztam.
élvezésem pillnatában kikapta nyelvét fenekemböl..madj tövig nyelte..beleélveztem torkába..miközbe golyoim masszírozta..
miután elélveztem..még vagy 1 percig nyammogot farkamon..golyimon.
aztán elkezdtünk dolgozni..:)



Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3612269502

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása