Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Menstruációs kielégülés

Rosszlányok blog 2017.02.27. 05:52

Csak egy egyszerű mosakodásnak indult az egész!Beáltam a kábda és letusoltam magam,mert úsztam a vérben!!!!Eszembe jutott a sok leszbi és sima szexvideó amit leszoktam töllteni........
Lefeküdtem a kádba,csak feküdtem és elmélkedtem milyen lenne szerepelni egy ilyen filmben.Agyon basznának...-a képzeletemben-elmentem egy discóba és találkoztam egy fiatal ám annál ribancosabb csajjal.-Itattam vele pár koktél és megkérdeztem haza vigyem-e?Azt felelte jobb lenne ha elmehetne hozzám ,mert messze lakik.Én persze beleegyeztem,mert nem zavart.Fölmentünk az 5.-re és itattam vele még egy pár sört!Aztán mondtam mennyen el tusoljon le.Amikor tusolt bementem egy kombinéban és a tus alá léptem.Ő nem értette mit akarok de én erőszakkal meg csókoltam és követeltem nyalva meg a nedves puncim.Levettem magamról a kombinét és erőszakosan feldugtam a punciába a kezem tövig fájbalmában akkorát nyögött,hogy hallatszott messzebb is.Kivittem a szobába és kikötöttem az kezeit és lábait az ágy sarkához,előkaptam a vibrátort ás a legerősebben betettem már nedvezző pinájába.Már élveztem így csak benn hagytam a vibrátort és rámásztam a nyakára...örömmel nyalta a nedves nunimat ezért el is engedtem a kötelet.Aztán betettem magamnak és neki a is a vibrátort és így basztunk egy darabig...-a valóságban.Hanyatt dőltem jó erősen megnyitottam a csapot és beleengedtem a puncimba,a másik kezemmel a már megduzzadt csiklómat simogadtam.Kicsit leálltam a tussal amikor megláttam a hajkefémet és azt keztem bedugni a nedvező vérző punámba.Behunyt szemmel ki be huzogattam és játszottam magammal hangosan nyögdécselve.Aztán megpihenve feküdtem a kádba.



Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1212294249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása