Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Az análszex rabja

Rosszlányok blog 2017.05.22. 04:50

2012 ben történt a dolog amikor megismerkedtem egy igen helyes gyerekkel aki ha rám nézett már nedves lett a bugyim....többször találkoztunk beszélgettünk...ezután meghívott magához. Iszogattunk jól éreztük magunkat . Csókoloztunk közben vetkőztetett masszirozta a mellem a nedves puncim izgatta...hirtelen letolta a nadrágját majd a fejem rá nyomta a farkára és mozgatta fel s le...majd megfogta és szabályosan baszta a szám...mélytorkoztatott amit Ő imád és mind a ketten csodálkoztunk hogy mennyire jól bírom ) ezek után mondta hogy térdeljek fel a kanapéra így teljes betekintést nyert a puncimra és a popsimra...pucsítottam elkezdett símogatni majd nyalni kezdte a puncim, ujjazott 1 majd 2 illetve 3 ujjal...néha eltévedt a nyelve a popsim irányába...abbahagyta majd annyit mondott hogy jol nyálazd be ujra a farkam mert nagyon szétbaszlak...eleget tettem neki amikor a számba vettem a farkát újra megfogta a fejem és ujra elkezdte baszni a szám . vissza fordított ujra nyalta a puncim meg a popsim...aztán a hatalmas kemény farkát betette a puncimba lassan elkezdett dugni közben az egyik ujját a popsimba dugta es egyre durvábban baszott...nyögtem es nyögtem...ahhh...majd 2 ujjával tágította a popsim abbahagyta a pincim baszását nyulni kezdett es a harmadik ujját is betette a popsimba es ugy izgatott es tágított majd ujra mögém állt és csak annyit súgott a fülembe , hogy engedd el magad és betette a farkát a popsimba ujra nyögni kezdtem es ujra...elsőre nagyon feszített de miután elengedtem magam olyan fantasztikus élményben volt részem amit azóta se felejtek el...az anális szex rabja lettem....annyira imádom ahogy Ő ott abban a pillanatban baszott és csak baszott és megmutatta hogy milyen is az igazi anál öröm....szét kurta a popsim majd tele élvezte...
Ezek után tisztálkodtunk lefeküdtünk pihenni...majd arra ébredtem hogy félrehuzta a bugyim benyálazott és ujra elkezdte kurni a popsim...nyögtem...nem engedte hogy mozogjak csak baszott es ujra tele élvezte a popsim.....ahhhhh imádom....így imádtam meg az anált


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5712529775

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása