Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Uncsitesó

Rosszlányok blog 2017.07.15. 03:07

Szilveszterkor házibulit csináltunk pár haverral, unokahugom, Betti is ott volt. Akkor ő 16, én 24 éves voltam.

Éjfél után nemsokkal mindenki lelépett, de Betti mondta, hogy nálam aludna és mivel rendesen ivott, hamar ki is dőlt ruhástul az ágyamon. Én még tévéztem kicsit, de hamar megmoccant a gatyámban valami, amikor ránéztem az unokatesómra, ahogy hason feküdt. Formás popsija volt, ráadásként egy feszülös nadrágba bújtatva.
Kicsit szólongattam, rázogattam, de semmi hatása nem volt, mélyen aludt.
Ekkor óvatosan a dereka alá nyúltam, kigomboltam a nadrágját, és lassan elkezdtem lehúzni róla, de olyan feszes volt, hogy a végén lejött a zoknia is.
Mivel imádom a női lábakat, ezt annyira nem bántam. Elkezdtem puszilgatni, nyalogatni a lábujjait és mivel már javában állt elég nagy farkam, ledobtam a gatyát és a lábfejével kezdtem maszturbálni.
Mikor majdnem elmentem, gondoltam ideje tovább menni és a tangás popsiját kezdtem simogatni. Lassan lehúztam a bugyiját, és széthúztam a farpofáit, és nyalogattam a hívogató ánuszát. Őrjítő illata volt.
Hanyatt fordítottam, kissé terpeszbe tettem a lábait, és a frissen borotvált punciját kezdtem nyalogatni. Ekkor már szinte ömlött a kéjnedv Betti lábai közül. Szerintem szépet álmodhatott.
Ekkor fölé másztam és a makkommal kezdtem simogatni a szeméremajkai között.
Felhúztam lassan a nyakáig a pólóját, meglepetésemre nem volt rajta melltartó. A cicije nem volt túl nagy, ám annál hegyesebben álltak a bimbói.
Elkezdem szopogatni, gyúrogatni őket, közben nagyon lassan beletoltam sziklamerev farkam csatakos de nagyon szűk puncijába. Mikor tövig voltam benne, meg is kellett állnom, mert annyira szorított, hogy szinte majdnem eldurrantam. De ki akartam élvezni ezt a perverz helyzetet.
Ráhajoltam a melleire, kényeztettem őket kézzel, szájjal, közben ütemesen dugtam a hamvas punciját.
Egy pár perc után Betti szaporábban kezdte el venni a levegőt, sóhajtott egyet, és megremegett. Ekkor a hüvelye összeszorult, nekem is ez volt a vég. Iszonyatos erővel lőttem a méhéig a spermát, vagy egy percig lüktetett a szerszámom ahogy a puncija szinte lefejte a farkam.
Ráborultam, csókoltam, gyúrtam a melleit, amíg le nem lankadtam. Ekkor lassan kicsúsztam belőle, és gyönyörködtem a duzzadt, vörös, szétnyílt puncijáva, ahogy csordovál ki a spermám belőle.
Ezután felöltöztettem, és elaludtam. Reggel semmi jelét nem adta annak, hogy valamit is észre vett volna az egészből.
Azóta keféltünk többször is úgy, hogy magánál volt és ő is benne volt. De ezt az első dugást még neki sem meséltem el azóta sem.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4112650863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása