Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

2 pasival

Rosszlányok blog 2017.07.17. 03:20

Az én történetem úgy kezdődött...elindultam a főnökömmel,és a haverjával egy műszaki cikkért,csak neki volt utánfutója.
A főnökömmel viszonyom volt,meg is lepődtem hogy hozza a barátját.Mindíg húzzuk egymás agyát,és lebeszéltük hogy persze,a fuvar nem ingyen van:) Na szóval elindultunk.Először elmentünk máshova ittunk egy sört,a főnök haverja elment vcre,mondtam a nevezzük most a főnököt Gábornak...mondom felejtsd el hogy 3 an csináljuk...erre ő gonosz vigyorral:Meg sem fordult a fejemben,de ha már így felhoztad talán benne lennél azért mondtad.Persze erről szó sem volt,de hiába mondtam hogy nem nem hitte el,mikor kijött a haverja bólintott neki,szóval ők ezt már ledumálták.Hát na mondom magamban ezt most hogy kerüljem ki....sehogy válaszoltam magamnak,igaz izgatott ha ilyet láttam,és kipróbáltam volna de nem velük!Na mindegy,megvolt cucc amiért mentünk,a haver vezetett ,lefordult egy poros útra...sötét volt ,nagyon kellett pisilnem,szóltam a gábornak azt mondta ne pisiljek.Jó bassza meg majd rád pisilek mondtam.Na szóval csapjunk bele....a főnök érzékien elkezdett csókolgatni, a mellemet markolászni,én levettem a polóját,hátam mögött a haverja levette az én pólómat,melltartómat,(nincs nagy mellem,olyan tenyérbe illő)de szépek.Az egyik az egyik mellemet nyalta,hrapdálta a másik a másikat,közben a főnök szólt a haverjának hogy nyalni csak ő nyalhat.Szóval a főnök nyalt,nem is akárhogy,imádom ha kinyal.Én meg szoptam a haverját...a haverja nem volt méretileg elengedve...egy éppen növésben lévő 10 évesnek felelt meg,na gondoltam nem baj,legalább nem lesz olyan vészes,és szóltam a főnöknek hogy a haverja csak a seggembe teheti.Szóval a főnök alám mászott,ő hosszra pont tökéletes volt,vastagságra meg mindenki elbújhat mellette.Becsusszant fél másodperc alatt,nagyon jó volt,ő szereti a gyors szexet,hirtelen nagyokat lök,de most ez nem ment mivel ott volt a hverja,aki először finoman ujjazta a popsimat,majd bevezette a farkát,ami igy is elég fájó volt pár percigDe utána már nem,annyira jó volt hogy nem tudtam magamon uralkodni és 1 pár perc alatt elélveztem....velem együtt a haver is élvezett bele a fenekembe.Főnök szólt neki hogy ha nem akar többet,szálljon ki mert mi még nem végeztünk.A gyerek kiszállt de láttam hogy leskelődik,mondom a főnöknek aki bedurvult,hasra fordított,a kezemet össze kötötte és a csomagtartó belső hátsó ajtajához kötötte,ez egy opel nem tudom mi.Szét nyalta,csókolta az egesz hátam,a gerincem,annyira felizgatott hogy szorítottam össze a lábam,nehogy az élvezettől pisiljek.Rám feküdt és hason szétkúrta a pinám.Kioldozta a kezeim,alám mászott beleültetett a farkába és azt mondta hogy addig fog baszni amég be nem pisilek....hát esküszöm akár hogy nem akartam pisilős szexet,nem tudtam vissza tartani,annyira magára szorított,bennem volt tövig,közben nyögött ami engem mocskosul izgat,hogy akkorát élveztem mint még soha,pisis lucsok csak úgy ömlött a pinámból.Ő még nem ment el,megvárta amég lecsillapodok,feltérdelt és úgy szájba baszott hogy majdnem megfulladtam,mikor elkezdtem kőkeményen szopni,és egyre inkább nyögött akkor tudtam hogy tele élvezi a számat,ami nekem nem igazán jön be....fogta a fejem,markolta a hajam,és tolta le a faszát,hirtelen megfeszült és már lövellte is a forró undorító gecijét a számba,de annyit hogy 5 emberből jön ki ennyi.Mikor lelankadt adott egy csókot,és mondta hogy soha többet nem osztozik rajtam:)

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6612657849

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása