Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Feleségem szeretői

Rosszlányok blog 2017.07.22. 03:54

Az esküvőmön ismertem meg a petkót aki a férjem unokaöccse volt. Jó képű srác volt és amikor felkért táncolni éreztem,hogy ahogy magához szorított a tangónál kezdett keményedni és nőni a farka.Később amikor elköszöntünk a szájam szélét csókolta meg.Mikor visszajöttünk nászútról és albérletbe mentünk,mert nem volt hová menjünk lakni oda is feljött nem egyszer sőt ha ide jött intézni az ügyeit mindig megkérte a férjemet hagy aludjon itt és ne kelljen haza mennie,mert150 km-re lakott.Persze ennek megvolt a hátsó gondolata amit ha sikerült a férjemet berúgatni akkor ki is használt amit én örömmel ettem tudomásul és sokszor én is adtam alá a lovat.Sok esetben én is hozzásegítettem,hogy berúgjon és így a srácnak a szeretője lehettem.Rengetegszer megkefélt sokszor még amikor főztem is ,bár a férjem a szobába volt, de én egy szál otthonkában bugyi nélkül vártam,hogy kijöjjön és hátulról megdugjon. Volt az első alkalom amikor megkérezte hogy ha itt jár munka ügyben aludhat e nálunk.Kiderült később amikor az egyik este amikor nem volt itt a srác és éjjel kefélés után rákérdeztem a férjemre miért engedted meg,hogy nálunk aludjon. Azért mert már napokkal előtt szólt az anyám meg az apám,ha petkó ide jönne és itt szeretne aludni engedjem meg. Engem is csak akkor kérdeztél meg amikor itt van és nem félsz attól,hogy amíg te alszol engem megkefél akár meg is erőszakolhat. ettől nem félek,mert tudom,hogy mindig hűséges vagy hozzám és mióta a feleségem vagy a főnököddel sem fekszel le kefélni. És mi a biztosíték arról,hogy nem fekszem le a főnökömmel vagy más tanárral sem. A szavad. megígérted,hogy ha elveszlek feleségül nem fogsz félrekefélni és én hiszek neked. Ha meglátom,hogy valakivel kefélsz én gondoskodok róla,hogy megbánd azt hogy megcsaltál. és hogyan kérdezte,de mondtam neki ne tud meg.Sokáig nem is csaltam meg mert ízlett a gecije is. Megtanított arra is,milyen jó dolog fordított pózokban is baszni.
Persze a második alkalommal már sikerült berúgatnom a férjemet és amikor a srác levetkőztetett a férjem odajött és lehúzta a bugyimat ,majd ráültetett a farkára a seggemmel. A seggem is már javában baszóképes volt,hiszen a nászutunkkor is sokszor csak a seggemet kefélte,mert mondta is az legalább szűk és ott én jártam először. ekkor mondta oda petkónak gyere te is a feleségem puncija üresen van. Mondtam neki ez nem jó ötlet,mert ezentúl ha én is megkívánom petkót akkor ő természetesnek veszi,hogy a pinámat bassza és bele is élvezzen. Ha beleélvez és felcsinál az egyik alkalommal amikor berúg akkor kiherélem.
Később amikor már saját lakásunk volt rendszeresen felcsinált vagy ő vagy a barátai is és általában a harmadik hónap közepén elmentem a szüleihez ahol kikapartak,persze előtte sok másik orvos is televerte a pinámat gecivel örömükre.Persze amikor már a petkó megkefélt, a főnökömmel is megint elkezdtem a keféléseket és persze megengedte,hogy másokkal is sokat baszhattam munkaidőben a hallgatók széllásán.Petkó később amikor már a saját lakásunkban laktunk a kisszobába aludt és rendszeresen majdnem minden éjszaka átjött és megkefélt. Általában hátulról dugott és sokkal jobban szerette a piámat tágítani és a seggemet inkább a férjemmel keféltettem, mert oda csak ő juthatott be. Persze egy alkalommal véletlenül meglöktük és felébredt mire nagy patáliát csapott,hogy nem azért engedte meg hogy itt aludjon petkó,hogy a feleségemet dugjad hanem azért,hogy neked se kelljen szállást fizetned. Te persze természetben róttad le a szállás költséget. Ekkor odafordult és megkefélte a pinámat míg az igazi férjem pezkó a seggembe dughatta a faszát. Ettől kezdve míg meg nem unta sokszor így keféltek engem ketten felváltva a lyukban.Később már elkapott amikor fürödtünk,mert bejött és éppen a fürdőkádban fürdés közben keféltem petkóval amit nagyon szerettem.Sokszor napközben is sokat dugtunk,hiszen a férjemnek kötött munkaideje volt,míg másnak nem.Sose gondoltunk arra hogy valamelyik szembe szomszéd aki már járt a pinámba elárul bennünket.Igaz vele úgy basztunk ki,hogy amikor megtudtuk hogy otthon van a feleségét kezdték baszni petkó a férjemmel és persze nem lett elhúzva a függöny,hogy szépen lehessen látni a két srác kefélését.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6912664129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása