Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Hárman egy ágyban

Rosszlányok blog 2017.08.22. 06:47

Már régóta nem a férjemmel szoktam kefélni,mert rájöttem,hogy nem áll fel rendesen a farka és a barátnőm anyját is keféli.Amikor az egyik alkalommal a barátnőm simogatta a melleimet és kinyalta a nagy őpinámat majd bedugtam a kezem a pinámba és az öklömmel keféltem meg elmondta,hogy az egyik délizán amikor korábban ment haua ésurevette,hogy az anyja szobájából hangok jöttek ki amiúgy hangzott mint amikor kefél valaki. óvatosan benyítpttam és a férjedet láttam ahogy nyalta a pináját az enyémnak amiből folyt a lé és feltérdepelz szájon csókolta nyelvesen au száját és a farkával felnyársalta az anyámat. Legazivesebben és is bevetettem volna a kefélésbe mert addigra már rajtam nem volt semmi és a csuklóm is a pinámba dugtam fel, de aztán visszahúzodtam és a kicsi nyújtófára húztam egy kotont,hogy az esetleges szálka ne menjen a pinámba és arra felvettem a bugyimat és amíg lementem a negyedik emeletről végig élveztem,majd a pincében kihúztam magamból bár ne tettem volna,mert az ott lévő néger aki nemrég költözött a másodikra mint albérlő hátulról belém tette a hatalmas dorongját és kegyetlenül megkefélt és a végén félig belém engedte a gecijét de jutott a számba is belőle ami igazán ízlett is. Mikor lenyeltem az egészet, megkértem dugjon meg megint , de a gecijét a számba engedje. Majd elhozom hogy te is élcezd a finom gecijét és a nagy farkát. Pár nap múlva és is összeakadtam az utcán ezzel a párral és bemutatta a barátnőm a kaniját.Két nap múlva már a lábam között volt és a férjem rajtakapott bennünket. Másnap este megint ott volt, de ott is aludt és az éjszaka valahogy megfordultunk és én kerültem középre az ágyunkba,Egyszer csak azt éreztem,hogy valaki bedugja a farkát a csupaszra borotvált pinámba és elkezd baszni, de hamar rájöttem,hogy ez nem a néger.A fasz egyre jobban csúszott befele már nagyon érzékeny területre tévedt,majd hátulról is elkezdtek baszni.Ez már a néger fasza volt és csodálkoztam rajta,hogy két fasz is elfér a szétbaszott pinámba, de nagyon jól esett.Közben a férjem elkezdte a bal oldali mellemet csókolni, szívni és bekapta az egészet a szájába majd harapdálni kezdte. A jobb oldali mellem a néger kezében volt aki a hónom alatt nyúlt be.A négernek a fasza nem tudott teljesen becsúszni,hiszen a pinám belső részén még nem járt egyszerre két fasz a férjem meg még tovább lökte belém a faszát.Lassan arra gondoltam,hogy vett magának egy pót faszt és felcsatolva ezt löki belém, de aztán elkezdte pumpálni a belém a gecijét és ez módosította az elképzelésemet. lassan éreztem,hogy olyan sok gecit pumpált belém,hogy a néger is jobban betudta nyomni a vastag faszát. Hát becsületesen megbasztak és nekem egyre jobban tetszett ez a felállás.Később amikor kihúzta mindegyik a faszát a pinám úgy szét volt baszva,hogy nyitott tenyerem is betudtam nyomni magamba. Ekkor felgyújtottam a lámpát és megköszöntem nyelves csókkal előbb a férjemnek,majd a négernek ahogy megbasztak.Mondtam nekik ezentúl mindig így aludjunk és így keféljenek meg,szeretkezzenek velem.A férjem fasza egyre kisebb lett és a végén már elfért a markomba is.Mondtam neki azt hittem mű fasszal keféltél meg,de szerencsére nem és örülök neki,hogy bármit csináltál is magaddal nagyon jó dolog lett és élvezetes ahogy bírtad a kefélést.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7712756190

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása