Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Kalandom

Rosszlányok blog 2017.08.28. 05:43

Éjjel amikor hazafele tartottam a munkából a parkon át,(amit minden nap megteszek!),tegnap este eltérő volt..

Éreztem,mintha valaki lesne,de nem láttam senkit ahogy körbenéztem!
Majd egyszercsak zihálásra,nyögésre lettem figyelmes..,azt hittem képzelődök!,de egyszercsak elém toppant egy fa mögül egy maszkos férfi ,kezében a farkával!!
Úgy megijedtem,hogy mozdulni se bírtam,csak síkitottam!!Ő odarohant hoztám a hátam mögé , és befogta a számat!éreztem a vastag,kőkemény farkát,ami pont a fenekemmel volt egy szintben..
A fülembe súgta,hogy most Szétbaszlak!!!
Lelökött egy padra,ahol széttépte a felsőmet,amiből előbukkant a fedetlen mellem.
Azonnal a szájába vette,és harapdálta!még mindig hadakoztam,bár a vadsága titkon beindított!lenyúl a pinámhoz,ami már kezdett nedvesedni..egyből feltolta két ujját,és azzal baszott,de nem engedte,hogy elélvezzek.
Számba nyomta gecitől nedves farkát,ami meglepően finom volt!a pad támlájához szorította a fejem,belekapaszkodott, és ritmikusan baszta a számat közben hangosan nyögve mondta,hogy Szopjál Szét...
Rám parancsolt,hogy nyaljam a lyukát!
ha nem akarom ,hogy bántódásom essen,akkor követem az utasításait!!
Az arcom fölé gugolt,és nyalni kezdtem a seggét!!nem is gondoltam volna,de nagyon izgató volt számomra is,és ráadáaul finom is,amitől nedvesebb lettem!!rám szólt,hogy ujjazam!!,de úgy,hogy a puncimba nyúlok,és a nedvemmel síkosítom be,mert már tudta hogy lucskos vagyok,mert áradt az illata!
ujjaztam a seggét,majd bele dugtam a nyelvem!ő is a pinámba!
Ahogy én nyaltam a lyukát,ugyanúgy nyalta a puncimat!!,így szabályozni tudtam,hogy csinálja,hogy elélvezzek!
Ami elég hamar be is következett!!nyögtem,és síkongtam,a segge nyalását,abba nem hagyva!
Majd a padra térdeltetett, és a puncimba rakta a faszát,.A hajamba markolva ,a fülembe nyögte,hogy isteni a pinád,..
Csak baszott,és baszott,míg el nem jött az élvezése ideje..
A hátamra fektetett a padon,és a puncim fölött elkezdte verni magának,addig amíg rá nem folyt az összes nedüje..
Nagy meglepődésemre lehajolt,és kinyalta a gecijét a lucskos pinámból, és szájon csókolt.Nagyon Finom volt az íze!!!
Felállt,és ott hagyott...

Holnap is a parkon át megyek haza...


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr3012770586

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása