Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Segítette. a kolleganőmnek

Rosszlányok blog 2017.08.29. 04:42

A történet múlt héten esett meg velem. Kezdem onnan, hogy egy vidéki városban dolgozok karbantartóként. A gyárban javarészt idősebb nők dolgoznak, ha esetleg egy-két csinos tinilány odatéved, az addigra tovább is áll, mire az ember a nevét megtudná. Az a kevés fiatal csaj, aki huzamosabb ideje a cégnél dolgozik, az pedig nem a modell alkatok közül való. Igaz ez a történet főszereplőjére -nevezzük Vikinek- is. Ő 24 éves (én 32), húsos, de nem kövér, nagy mellekkel és nem különösen szép arccal, hosszú barna hajjal. Az esetig a fantáziámat nem igazán mozgatta meg.

Történt uhyanis, hogy egy nap leszólított, hogy szivességet szeretne tőlem kérni. Ez azért volt furcsa, mert előtte soha nem beszélgettünk különösebben, csak munkával kapcsolatos dolgokról. Hosszas felvezetés után megtudtam, hogy édesanyjával, és a párjával él, aki többhetes külföldi üzleti úton van, és nincs ki felfúrja a falra az előző nap megérkezett, online megrendelt televízíót. Én rendes fiú módjára megígértem, hogy segítek, és délután átmegyek hozzá.

Így is történt, négy óra magasságában csengettem. Viki egy újatlan topban, szilikonpántos melltartóban, és egy a fenekét alig takaró rövidnadrágban nyitott ajtót.
-Szia! Köszönöm, hogy eljöttél! -szólt az üdvözlés két puszi kíséretében.
-Szia! Megígértem.-hangzott a válasz.
-Gyere, dobd le a cipőd, és ülj le a konyhában, hűtöttem be neked sört!
-Köszönöm, de nem ihatok, kocsival vagyok! -válaszoltam.
Mire kimondtam az előszoba sarkából, egy kávét csak elfogadsz mondattal kilépett édesanyja, aki kezetnyújtott és bemutatkozott. A nevét már akkor sem értettem, de nem is érdekelt különösebben. A kávé elfogyasztása után mi Vikivel a teraszra mentünk rágyújtani, anyukája pedig közölte, hogy zuhanyzik és készülődik, mert hatkor kezdődik a műszak a kórházban. A dohányzás alatt mást sem hallgattam, hogy mennyire hiányzik a barátja, mert nem tud elintézni ezt, megcsinálni azt, stb. Ekkor ütött először szöget a fejemben a gondolat, hogy mág mi mindent nem tudhat elintézni...

A teraszról visszatérve nekiláttam a munkának. A TV tartó helyének kiválasztása után az egyik oldalon a fixen furandó lyukakat feljelöltem, majd a falnak támasztott vízmértékért nyúltam, amit véletlenül ellöktem.
-Várj, majd én! -szólt a kollegina és már hajolt is érte. Akkor szinte reflex-szerűen a csipőjére tettem a kezemet, és gyengéden megfogtam.
-Köszönöm szépen!-mondtam, kezemet továbbra is a testén tartva. Ő láthatóan zavarba jött, de nem lökte el a kezemet, csak pár másodperc után szép lassan elhúzta a testét.

A TV kb öt órára üzembe helyezve felkerült a helyére. Mi a kanapén ülve a csatornákat kerestük, és továbbra is azt hallgattam, hogy ha itthon lenne a párom... Már kezdtem únni, mikor ahhoz a mondathoz ért, hogy,
-Ha itthon lenne a párom, akkor a te idődet sem rabolnám!
-Szívesen segítek! -reagáltam rá.
-Biztos?
-Biztos!
-Még jó hogy van ki megcsinálja Zoli helyett! -én is ekkor tudtam meg, hogy így hívják- ,de ennél a mondatnál tudtam, hogy ez a legjobb pillanat bepróbálkozni.
-Esetleg még valamiben tudnék segíteni, ha már ő nincs? -kérdeztem, és közben gyengéden átkaroltam. A kezemet villám tempóban kaptam le róla, ugyanis hirtelen nyílt az ajtó, édesanyja benyitott, közölte jól haladunk, lassan már tényleg indulnia kell, elköszönt, és azzal a lendülettel be is csukta a szobaajtót.
-Hú de megijedtem! -mondta Viki.
-Ne félj! Csak lazulj el, ne gondolj semmire! -súgtam a fülébe, és jobb kezemmel újra átkaroltam.
-Mit csinálsz? -kérdezte.
-Pótolom Zolit!! -válaszoltam, és bal kezemmel a mellét kezdtem simogatni.
-Nekem barátom van! -közölte megjátszott felháborodással, és közben jobb kezével az én balkezemet elkezdte lehúzni a cicijéről, de csak olyan gyengén, hogy minimális erőkifejtéssel is rajta tartsam.
-Amiről nem tud az nem fáj! -jegyeztem meg és az ajkához hajoltam. Ő zavartan nézett, de hagyta, hogy megcsókoljam. Nagyjából fél perce körözhettünk nyelveinkel egymás szájában, mikor hirtelen elrántotta magát, és fenyítően rámförmedt:
-De ezt nem mondhatod el senkinek!
A mondat végén újra a számra tapadt, és heves hosszú csókba kezdett. Ekkor engedtem csak el a mellét, és kigomboltam a farmer rövidnadrágom és lehúztam a sliccemet. Jobb kezét megfogtam, és a farkamra tettem. Ő finoman fogta meg a boxeren keresztül, és az újjaival gyengéden cirógatni kezdte. Rendkívül izgatóan csinálta. Én nyelvemet kivettem a szájából, ball kezemmel ismét visszatértem a cicik masszírozásához, és nyakát kezdtem finoman harapdálni, egyre felfele haladva a füléig. Mikor odaértem picit megrágcsáltam a fülcimpáját, és belesúgtam:
-Nagyon jól csókolsz! Mást is ilyen ügyesen csinálsz a száddal?
-Várj még elmegy anya! -mosolygott, és nyelvét szinte a torkomig dugta. Sokat nem kellett várni, egy sziasztok kiálltás kíséretében csukódott is a lakásajtó.

Ezt, mint egy vezényszót értelmezve, a derekamat megemeltem és egy mozdulattal toltam le magamról a rövidgatyát és a bokszeralsót. Viki finoman megmarkolta a szerszámot, még nyomot a számra egy puszit, és már az ölembe is feküdt. Finoman húzogatta, miközben közelről megvizsgálta a nem túl nagy, kb 15 cm-es férfiasságomat. Egyre közelebb hajolt hozzá, a makkomat puszilgatta, utána a bőrt teljesen hátrahuzva a peremét nyalogatta. Észveszejtő érzés volt, majd szétdurrant a farkam, és alig vártam, hogy végre rendesen a szájába vegye. Ez kisvártatva bekövetkezett. Szépen rábukott, lassan szinte tövig a szájában voltam, újjaival pedig a golyóimat bűvölte, mint valami cirkuszi zsonglőr. Bal kezemmel a fejét simogattam, a másikkal pedig a felsője alá nyúltam, és a bimbóival kezdtem játszani. Eközben felhagyott a golyóim masszírozásával, vesszőm tövét megfogta és egyre nagyobb tempóban bólogatott rá. Közben kihúztam kezem a topja alól, megfogtam az alját, és kezdtem lehúzni róla. Ekkor kicsit felegyenesedett, ledobta magáról melltartóval együtt, és már bukott is vissza a helyére. Ezúttal csak a makkomat vette a szájába, és közben gyors tempóban verte. Majd a bal könyökére támaszkodott felettem, a kezeimet ellökte a cicikről, azokat ő fogta meg, és tűhegyes bimbójával a makkomat künyeztette. Ekkor tévedtem először a nadrágja alá. Középső újjam a feneke vágatán végigtolva haladtam a célhoz, ő pedig jobb lábát felhúzta, hogy így biztosítsa, hogy rendesen odaférjek. Borotvált puncija már ekkor nedves volt. Lágyan simogattam, mire ő abbahagyta a szopást, felém fordult, és egy csók után közölte:
-Most te jössz! Gyors mozdulattal mellémült, nadrágját ledobta és csipőjét előretolva ült a kanapén. Mire elétérdeltem lábai már tornászokat megszégyenítő terpeszben voltak. Combjait és ágyékát kezdtem csókolgatni balról jobbra haladva, az érzékeny zónát szándékosan kihagyva.
-Ne kínozz! parancsolt rám, én pedig nyelvemet végighúztam a dombocskák között, és vadul nyalni kezdtem. Viki a sóhajtásaival, és a fejem simogatásával jelezte, hogy tetszik neki a dolog. Bal kezemmel felnyúltam, és jobb mellét markolásztam, jobb kezem középső és mutató újját pedig finom kis puncijába nyomtam, mire ő hangosan felnyögött. Eközben szám sem maradt tétlen, a csiklóját szoptam, szívtam, nyaltam. Ő csak egyre szaporábban vette a levegőt, teste megfeszült, egy óriási hangos nyögés közben elélvezett. Én ekkor sem lassítottam a tempón, erre ő mindkét kezét a tarkómra téve olyan erősen húzott magához, hogy azt hittem megfulladok. Közben csak az eltorzult hangját hallottam:
-Nem bírom! Nem bírom!
Miután elengedett, két-három puszit nyomtam a lábai közé, és felálltam. Egyből a vesszőm tövét megragadva vad szopásba kezdett. De nem csinálta sokáig, úgy fél perc után abbahagyta, hanyatt vágta magát a kanapén és csipőjét az egyik ágyon lévő díszpárnával támasztotta alá. Lábai közé térdeltem, vértől duzzadó kőkemény farkam hegyével a dombocskák közti völgyet kezdtem simogatni. Egyszer csak odanyúlt, és férfiasságomat a nyílásba vezette. Lassú tempóban tövig nyomtam neki, benn is hagytam amíg elhelyezkedtem, két kezemet hónalja alá téve öklömre támaszkodtam, és szép finoman, majd egyre gyorsabban kezdtem mozogni benne. Újra hallatta az előbb már megismert sóhajtásait, amik egyre szaporábbak és hangosabbak lettek. Mindkettőnk nagyon élvezte a dolgot, Viki lábaival átkulcsoit kezeivel átölelt, magához húzott, és ismét vadul csókolt. A lökések nagyon gyorsak voltak már, és éreztem, hogy közel a vég, de mivel nem akartam, hogy még vége legyen megálltam, a kanapéra ültem és a kezénél fogva húztam magamhoz.
-Gyere lovagolj egy picit! -szóltam rá, és már felém fordulva helyezkedett is az ölemben. Beleült, rám hajolt és ütemesen mozgott, én pedig ágaskodó mellbimbóját szoptam közben, kezeimmel pedig fenekét markolásztam. Lihegése, zihálása most sem hagyott alább, de ezúttal -Ez nagyon jó!- kiáltások fűszerezték. Mozgása hirtelen megállt, megcsókolt és vágyakozó hangon annyit mondott:
-Gyere! -ebben a pillanatban már négykézlábra is állt a kanapén, én pedig mögé térdelve dolgoztam. Ráhajoltam, melleit gyúrtam, és erősdn dugtam, de éreztem, hogy hamarossan elélvezek.
-Már nem sokáig bírom! -mondtam már én is lihegő hangon. Hayonló stílusban szólalt meg ő is:
-Hova szeretnél elélvezni?
-A szádba!
-Oda nem! Élvezz belém! -hangzott a párbeszéd, és alig pár másodperc múlva egyszerre mentünk el, pár erős lökéssel telespriccelve meleg kis punciját.

Ezután néhány percet feküdtünk egymás mellett az ágyon, újra meghallgattam százszor, hogy ezt senkinek nem mondhatom el. Én felöltöztem összeszedtem a szerszámaimat és haza indultam. Viki meztelenül kísért ki az ajtóig, ahol egy hosszú csókkal búcsúztunk el egymástól!

Másnap a munkahelyen kérdeztem tőle, hogy nem kellene-e leellenőrizni, hogy stabilan áll-e az a TV tartó a falon. Mosolyogva válaszolt:
-Szólok, ha anya dolgozik


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr4712772374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása