Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A csajom és az análfüzér

Rosszlányok blog 2017.10.14. 05:50

Jó ideig használtuk még a középső kúpot, mire minden kényelmetlenség eltűnt. A továbblépéshez jó eséllyel hozzájárult az is, hogy tettünk egy kiruccanást egy szexshopba, mert szeretett volna szétnézni. Ha meg már ott voltunk, természetesen vettünk is valamit. Ez pedig egy análfüzér volt (37cm hosszú gyöngysor, az elején a legkisebb gyöngy nagyjából fél cm átmérőjű, míg a legnagyobb kb 2,5cm minden méretű golyóból kettő található egymás után).

Későre járt, mire hazaértünk, de annyira felcsigázott minket a mindenféle szexi ruci és játék, hogy úgy döntöttünk, kipróbáljuk legújabb szerzeményünk.

Gyorsan ledobáltunk magunkról a ruhákat és letusoltunk, majd a háló felé vettük az irányt. Leheveredtem az ágyra, majd fölém térdelt és a farkammal kezdett játszani. Fenekét hátrébb tolta, hogy hozzáférjek a puncijához. Csókolgatni kezdtem a fenekét, a combját, majd nyalni kezdtem a punciját, miközben a fenekét és a combjait markolásztam. Egy idő után abbahagyta farkam kényeztetését és csak élvezte, ahogy a nyelvemmel a lába között játszadozom.

Hamarosan elővette a füzért a csomagolásából, majd az első pár gyöngyöt jó alaposan bekente síkosítóval, aztán az ánuszához is juttatott a folyadékból. A réshez illesztette a legkisebb golyót és lassan elkezdte befelé tolni. Villámgyorsan eltűnt benne az első pár gyöngy, így odébb kellett megfogja, hogy tovább tudja tolni befelé a még kint lévőket. Sorra tűntek el a popsijában az egyre nagyobb gyöngyök. A látványtól már majd szétrobbantam. Az utolsó két golyó már jóval nagyobb volt mindennél, ami korábban benne járt, így ezekkel meg is kellett kissé küzdenie, mire betuszkolta őket a többiek után.

Mikor az utolsó is eltűnt benne, látszott a fenekén, hogy rászorít a gyöngysorra. A helyére képzeltem a farkam és hihetetlen izgalom lett úrrá rajtam.

Előrébb csúszott és megfogta a farkam, majd ráereszkedett. Háttal nekem lovagolni kezdett a kőkemény péniszemen. Miközben fel le mozgott, látszott, ahogy a mellével játszik simogatja őket, csipkedi a bimbókat. Az egyik keze lejjebb vándorolt a lába közé és a csiklójával kezdett játszani. Néha odanyúlt a farkamhoz, játszott kicsit a zacsival, megnedvesítette az ujjait a nedveinkel, majd visszatért a gömböcskéje izgatásához.

Egy idő után előre hajolt így felém meredt a popsija. A gyöngyfüzér kihúzását segítő karika ott kerekedett ki a popsijából, miközben láttam, ahogy a farkam mozog a szeméremajkai között. Nagyon izgató volt a látvány. Markolászni kezdtem a fenekét, simogattam az ánusza környékét, mire az az utolsó golyó kicsusszant a popsijából. Óvatosan visszatoltam, mire felnyögött.

Apránként remegni kezdett a teste, egyre nehezebben vette a levegőt, illetve a nyögdécselések is megszaporodtak, hangosodtak. Felkészültem hát, hogy a kellő pillanatban megcselekedjem, amit meg kell miközben elmegy kihúzzam a gyöngysort. Azt mondták ugyanis a boltban, hogy ettől olyat fog érezni, mint még soha.

Rohamosan közeledett a csúcshoz, így két ujjamat beleakasztottam a gyöngysor végén lévő hurokba, miközben másik kezemmel továbbra is a fenekét markolásztam. Hirtelen megfeszült a teste. Ekkor beleakaszkodtam a hurokba is húzni kezdtem.

Az élvezés hatására a popsiját is összeszorította, így a nagy golyó megakadt. Erőteljesebben kezdtem húzni, mire ismét megmozdult és hatalmas sikoly közepette előbukkant az ánuszából. Tovább húztam kifelé a sort, mire a következő nagy golyó is előkerült, amit újabb kéjes sikoly kísért, majd sorra - egyre könnyebben - előbukkantak a többiek is. Ahogy a golyók egyre kisebbek lettek, úgy csúsztak ki egyre könnyebben a fenekéből. Mikor az utolsó el előkerült, aléltam rogyott össze.

Ott feküdt rajtam, lankadó péniszem még félig a puncijában. Éreztem, ahogy neveink végigfolynak a combomon, le az ágyig, ő pedig csak feküdt és pihegett.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr7712935285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása