Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Farsang

Rosszlányok blog 2017.10.15. 03:12

Húgommal ketten voltunk otthon. Szombat volt, kint havas eső esett. Én a szobámban tévéztem, valami idióta film ment, hugi pedig a fürdőszobában matatott. Hugiról annyit kell tudni, hogy 14 éves, szőke, szemüveges és bomba alakja van, mivel röplabdázik. Nagyon jó tanuló, nem igazán pasizik még, de oda vannak érte a suliban a srácok, mert nagyon kedves mindenkivel.
A suliban éppen farsangi bulit rendeztek és arra készült. 8. osztályban már nem menő a jelmez, így hugi is a titkárnő szerepet választotta. Mikor elkészült a sminkjével, kikérte a véleményemet. Egy passzentos farmer nadrág, egy csini kis fehér ing (ami a csinos kis cicijénél pattanásig feszült) és a fekete keretes szemüvege volt rajta, ami eszméletlen jól állt neki.
- Szerinted milyen lett a smink?Jó leszek így a farsangi bulin holnap?
- Jó.. de mi ebben a jelmez? Minek öltöztél?
- Titkárnőnek.. és szorongatott egy mappát és egy fekete tollat.
- De ugye azt tudod hogy a titkárnők nem farmert hordanak?
- Mire gondolsz, mit kéne felvennem?
- Miniszoknya, combfix, magas sarkú
- Oké.. de nekem nincsenek ilyen cuccaim..
- Figyi.. szerintem anya szekrényében találsz, biztosan kölcsön adja..
- Hmm.. igazad van, megnézem. És ezzel vigyorogva berohant a szüleink szobájába
Kb 5 perc múlva jött vissza a szobámba immáron már farmer nélkül és egy nagyon szexi fekete magas sarkút és egy összegyűrt harisnyát szorongatott.. Mikor odanéztem egyből a szinte teljesen átlátszó mini tanga bugyijára akadt a tekintetem.. Hófehér áttetsző anyagán a kis csikló kidomborodott és legnagyobb meglepetésemre teljesen csupasz volt a kis punci..Teljesen zavarba jöttem és rászóltam..
- Mit akarsz? Ne járkálj már itt meztelenül..
- Ő bocsi.. kimegyek, csak kéne egy kis segítség.. nem akarom hogy a harisnyában felfusson a szál, múltkor is összevesztünk emiatt anyuval..
Ezt gondoltam magamban nem hagyhatom ki, mivel imádom a lábakat és belegondolva egy kis tapizás most is jól esne így megjátszva hogy én teszek szívességet belementem:
- Jó.. oké, ülj le segítek
Ezzel fogta magát és mellém huppant a kanapén.. Otthon általában boxer alsóban vagyok, így most is egy feszülős CK nadrág volt rajtam. Ebben aztán egyből meglátszik ha mozgolódás van. A jobb oldalamra ült, így a bal lábát dobta fel először a combjaimra. Ahogy a talpa megérintett, egyből rándult egyet a faszom.. Ezt talán még nem vette észre. Ekkor elkezdtem a harisnyát felhúzni a lábujjaira majd szépen lassan kezdtem végighúzni a talpán. Próbáltam nagyon lassan csinálni kihasználva a lehetőséget mivel valószínű hogy többet ilyen nem biztos hogy lesz. A vádlijánál kicsit csikis volt így nevetve a lábát feljebb dobta és közben már jókorára duzzadt makkorom landoltak a lábujjak. A boxer és a harisnya mintha egymáshoz lettek volna kitalálva, tökéletesen tudott a két anyag egymáson finoman csúszkálni. Felértem a combjához, majd újra túl csikisnek tűnt a helyzet ezért erősebben kezdett a lábával lökni, így még jobban elkezdett lüktetni a makkom ahogy a kis talpacskájával szorította. Ekkor ijedten rákérdezett:
- Mi ez a nadrágodban?
Mivel hirtelen jött a kérdés úgy döntöttem a csikizéssel elterelem a szót.. Így a combjának estem és a harisnyán keresztül markolásztam a lábát, amitől hatalmas röhögésbe és kapálózásba kezdett a hugi. Ekkor fogta magát és vissza akarta adni a csikizést és átvetette magát a két lábamon és hirtelen szembe kerültünk egymással az ölemben ülve. Így már a makkom a mini tangán és a boxeren keresztül a punci bejáratát döfködte Persze direkt úgy mozogtam hogy véletlennek tűnjön és hagytam hogy hagy csikizzen mintha uralkodna rajtam, néha persze a csípőmet kicsit megemeltem amivel még közelebb kerültünk egymáshoz. Kb 5 percet birkóztunk így, amikor egyszer csak a cerkám kicsúszott a boxerből és a makkom a hugi combjához simult. Ekkor mind a ketten lefagytunk.
- Ezt most hagyjuk abba.. mondtam, de szívem szerint lerántottam volna a kis tanga bugyit és bevertem volna egyből..
- De miért? Jött a kérdés.. Én nagyon jól érzem magam és tetszik ahogy a kukiddal csikized a puncimat..
Hoppá.. na erre nem számítottam..
- Hugi miket beszélsz?.. az a baj hogy nagyon megkívántalak és mindjárt szétrobbanok.. de nem szabad ezt csinálnunk..
- Szerintem nincs ebben semmi rossz..
És olyan történt amire nem számítottam.. Felpattant és nagyon profin felhúzta a jobb lábára is a combfixet, majd belelépett a magas sarkú cipőkbe és az ágy elé térdelt.. Hirtelen a kis szemüveges mosolygós fej a két lábam között volt. Odahajolt és adott egy forró puszit a makkomra. Ezután fogta a boxer alsót és érzékien elkezdte lehúzni. Segítettem és megemeltem a csípőmet. Amikor a teljes cerka kiszabadult, mint egy lüktető zászlórúd csapott fel, majdnem leverve hugiról a szemüveget. Időm sem volt letolni a lábamról a nadrágot, már a makkomat szopta a kicsike. Cuppogott a forró eres faszom a szájában, a selymes szőke haját simogattam közben és a hatodik hetedik lökés után a forró gecivel szájba lőttem a hugit. Kicsit rászorítottam a fejét a farkamra, de amikor már éreztem hogy fogy a levegő, elengedtem a buksiját. Ekkor könnyes szemekkel, mosolyogva ezt mondta:
- Most te jössz..
Közben a geci finoman folyt ki a szája széléről amit szépen vissza vezettem az ujjammal.
Felálltam és helyet cseréltünk.. Az ágyra dobtam és a két combfixes láb között most a mini tangás puncika nézett velem szembe. Először a bugyin keresztül kezdtem a nyalakodást. Finoman harapdáltam a bugyit és a puncit, majd minden eddigi nedvet kiszívtam a kis bugyiból és a hugiból. Nagyon finom volt az íze, friss üde punci nedv. Szép lassan elkezdtem lehúzni a bugyit a hugiról, közben a faszom újra elkezdett lüktetni. Mikor az apró bugyi a magas sarkúkhoz ért, megfogtam a két kicsi lábacskát és csókolni kezdtem. A bugyi még ott lóggot a hugi lábán, így még abból is szívtam egy kis nedvet majd a bugyit félredobtam és neki estem a lábaknak. Először a cipőt kezdtem csókolgatni, majd kiemeltem félig a lábát és a talpát nyalogattam. Ekkor a farkam már újra teljes méretben lüktetett, így gondoltam adok egy kicsit a lábacskáknak. A cipő és a hugi talpa közé tettem a farkam és elkezdtem ki be csúsztatni a magas sarkúba. Közben hogy hugi se unatkozzon, a punciját ujjaztam, majd a popsi bejáratát kezdtem simizni. Finoman elkezdtem bedugni az ujjamat a hugi szűk seggébe, ami amikor behatolt az ujjam, hugi úgy rászorított hogy alig bírtam kihúzni.. Egyből tudtam hogy a farkamnak is kell ez az érzés.. Felültem az ágyra és a hugi pedig újra rácuppant a faszomra. Most még nagyobb erővel szívta a lüktető faszomat, közben pedig a lábait a fejemen átdobva 69-es pozícióba kerültünk.
Én most a popó nyalást részesítettem előnyben, szinte felfaltam a kis kidomborodó ánusz rózsát, és immáron két ujjammal jártam ki-be a szűk lyukacskán. Néha hugi szinte leharapta a farkamat, amikor kicsit jobban benyomtam a seggecskéjébe.
Eljött az idő.. Hugi megfordult és ráült a faszomra. Csodálatos látvány volt ahogy a magas sarkúban és combfixben lovagol a kicsike. Itt már teljesen magamon kívül voltam és az inget letéptem róla.. A gombok repültek mindenfelé.. A kis cicik még jobban bevadítottak.. Két picike, de tökéletes alakú teniszlabda nagyságú cici nézett velem szembe.. magamra húztam a hugit és szívni kezdtem a ciciket.. Ekkor a hugi egyre jobban szorított a két lábával és egy óriásit élvezett.. A faszomon folyt a hugi nedve, de én csak pumpáltam tovább.. Ekkor hugi közbe szólt:
- Ki akarom próbálni a popsimba is..
- Biztos? Lehet fájni fog..
- Nem baj.. Csak óvatosan..
Kivettem a forró punciból a faszom és a harisnyás lábakba kentem a nedvet.. Megkértem hugit hogy álljon kutya pózba. Felé álltam és a kidomborodó kis segg lyukacskához helyeztem a faszom. Elkezdtem bedugni, de sehogy sem akart sikerülni, a makkom túlságosan nagynak tűnt elsőre. Elkezdtem le föl huzogatni a makkomat a lyuk körül és próbáltam finoman bepréselni a lyukacskán a farkamat, ami kb 30 másodperces próbálkozás után egyszer csak összejött.. A makkor csak úgy feszítette a kis járatot, azt hittem rögtön szétrobbanok. Finoman sikerült félig betolnom a faszomat és elkezdtem lassan mozogni. Egyre könnyebb lett a mozgás és azt vettem észre hogy mint a gőzmozdony, pumpálom a hugit teljes erővel. Előrehajoltam és a két cicibe kapaszkodtam, ahogy megéreztem a kis bimbókat és ahogy megláttam a tükörbe magunkat, a két combfixes láb a magas sarkúval én pedig az álom szűk popsiban, telibe lőttem a hugikámat. A lüktetéseket megvártam, majd kihúztam a faszomat és még utoljára a hugi szájába toltam, hogy leszopkodja az utolsó csepp gecit is..
Azóta már vettem a huginak saját szexi rucikat, és ha egyedül vagyunk otthon, különböző szerep játékokat játszunk..



Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr312943219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása