Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A feleségem egy rongy

Rosszlányok blog 2017.10.16. 04:14

Nemrég nyertem egy olasz utat ahová autóbusszal mentünk el ez egy három hetes üdülés volt. Nagyon szerettem az e fajta utazást,mert így nem kellett az útra figyelnem és kedvemre simogathattam a feleségem combjait a szoknya alatt ,valamint sikerült sok esetben a melleivel játszanom a blúza feltolásával. Sose zavart ha valakik meglátták esetleg a combjait vagy a melleit.Hamar ismeretséget kötöttem más házaspárokkal is és amikor lehetséges volt mindig cseréltem a másik házaspár férfi tagjával különösen ha az éjszaka utaztunk. Ilyenkor sikerült sok esetben más feleségét az ölembe a farkamra ültetnem és nem zavart ha az én feleségemmel is ugyanezt csinálták.

Sokszor volt hogy megkérdezte a másik pár férfitagja nem zavarna ha megbasznám a nejedet. Ilyenkor mindig az volt a válaszom,hogy én is igyekszem a te feleségedet megdugni és ha neked sikerül hát miért ne.Különben nyugodtan teleengedheted a zacskód tartalmát is. Ha tudod szoptasd is meg,mert imája ha tele van a szája izgalmas nedűkkel.Persze sokszor éjszakát is szállóba töltöttünk és ilyenkor mindig nagyon élveztem,hogy az asszonyokat sorba lehetett dugni. Persze olyan asszony is akadt aki nehezen állt rá arra,hogy szeretkezzen velem,de találtam már olyat,hogy csak akkor hajlandó szopni és dugni,ha a férjre is ott van ,vagy ő is tud róla.

Az egyik olasz tengerparton amikor odaértünk és sátorba laktunk a neje is összeállt két olasz nagy farkú komával akik a három éjszakán át két másik olasz gyerekkel közösen használták. Ilyenkor mindig már előző nap is és másnap is mindig leszoptathattam a feleségemet. Volt egy nápolyi két este amikor a már többször kefélő olasz férfi elvitte a nejemet és két másik fiatal házaspár asszonyát egy kupiba és este 8 órától reggelig felváltva megbaszták vagy tízen tizenöten is.

Már a második héten elmondta a feleségem akit közösen egy éjszaka hárman dugtuk meg a másik két asszonnyal is ,hogy eddig már mind a három asszony többször is végigkefélték a többi férfiak is és eddig négy éjszaka fogadtak több olasz férfiakat a lábaik közé. Egyikkel sem dugtak kotonnal és az élvezetek spermáit mindig a torkukra engedték.Már sokszor voltunk ilyen társas utazásokon is és mindig élveztem és nagyon jól is esett,ha rendszeresen baszták az asszonyomat naponta legalább négyen öten,mert ez neki az éltető ereje.Az az igazság,hogy a feleségem a második gyerek megszületése után talált magának egy néger egyetemistát aki egy éven át rendszeresen megbaszta két másik barátjával együtt.

A vége az lett,hogy kilyukadt a méhe,vagy valami gond lett vele,mert ki kellett venni és így bárki megbaszta sose lehetett többé gyereke,illetve nem lehetett felcsinálni.Ez engem is megnyugtatott.Igaz ettől kezdve nem volt olyan koma aki nem dugta volna meg, de az egyik évben amikor sokat voltam külföldön elmondta az év végén,hogy abban az évben több mint tízezer férfi dugta meg és a legtöbb néger volt,de filmeket is csináltak róla. Ezek után nyugodt voltam,hogy senkinek nem kell a porontyát nevelnem.

Kb két hete jöttünk haza és az elmúlt hétvégén a barátnőjével elment három férfivel kirándulni a Bükkbe és amikor hazajött és megkért mossam mag a hátát akkor megértettem miért kell ezt csinálnom,hiszen úgy szét baszták,hogy a seggébe simán befért az öklöm is.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr1112943223

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása