Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Mari az elhanyagolt feleség

Rosszlányok blog 2017.10.17. 03:47

46 éves koromban megismerkedtem egy 30 éves kicsit molett férjezett hölggyel,Marival.Férje egy alkoholista,nem érdekelte az asszony,inkább az alkohol.Miután a pasi elaludt a település templománál talákoztunk és elmentünk hozzám.Mari készült,masszázsolajat hozott és arra kért vetkőzzek le,feküdjek hasra.Ekkor kezdődött az a felejthetetlen erotikus masszázs ami órákig tartott,és a fejem búbjától a kisujjamig végigmaszírozott,majd fordulás és előlről ugyanúgy kihagyva a farkamat és a heréket.Szinte könyörögtem hogy azokat se hagyja ki,végül finoman elkezdte kézzel,majd a szájával maszírozni.Olyan szopásban volt részem, amit nagypapa koromban is emlegetni fogok.Ezek után végre én is kezelésbe vehettem a punciját,elöbb a csiklóját ízlelgettem,majd két ujjammal hüvelyébe mozogva juttattam orgazmusig.Ezután a már hosszú ideje meredeken ágaskodó péniszemmel, behatoltam az örjítően szűk punciba és hamarosan teleélveztem.Még egy kicsit egymás karjaiban pihentünk,közben hajnali öt óra lett,hazavittem. Ez a kapcsolat még tartott egy darabig,ekkor sajnos elköltöztem,de mindíg örömmel gondolok ezekre a lopott órákra.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6712947977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása