Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Először Fruzsival

Rosszlányok blog 2017.10.18. 04:19

Sziasztok! A nevem Péter. Egy még a nyáriszünet utolsó előtti hetében megtörtént történetet írnék le. Én 17 a testvérem, Fruzsi pedíg 16 éves. Nekem 18 centis a farkam és 180cm vagyok. Fruzsi 165cm, testéhez arányos mellel és fenékkel. A haja tarkóig ér és barna. A puncia borotvált. A héten egyedül voltunk otthon, mert a szüleink a házassági évfordulójukat ünnepelték és elutaztak a Mátrába. Reggel felkeltem, kimentem a wcre és láttam, hogy a tesóm ajtaja be van zárva, a zárban a kulcs. Felvettrm egy fürdőgatyát és kimentem az ablakja elé leskelődni. Maszturbált. Egy fehér tanga takarta el csak a punciát és benne hevesen matatott. Olyan 2-3 perce nézhettem, amikor már nagyon felizgultam, leültem a ház melletti járdára( a kerten belül, mivel egy elég magas kőkerítésünk van ez nem okozott gondot) és elkezdtem maszturbálni. Eléggé gyors tempóban vertem, pár perc után elélveztem rá a mellkasomra. Na ezt pont nem így tetveztem. Időben fel akartam állni és a kerírés melletti bokorba élvezni. Feltápászkodtam, bementem a házba és amikor nyitottam volna be a fürdibe ami a tesóm szobájával szomszédos kiviharzott a szobájából és egy szál tangabugyiban (ami eléggé el volt ázva) a spermában úszó testemnek ütközött. Leesett neki mi a szitu és hogy miért a bejárati ajtó felől jöttem. Előbb elkezdett velem ordibálni de sikerült lenyugtatnom. Azt mondta, hogy eddíg egyszer volt fiúval de gumival csinálta és a mondatot nem befejezve letolta a fürdőgatyámat és el kezdte nyalogatni a farkamat.
-Megmutatod hogyan csináljam jól?- kérdezte.
Először ellenkeztem de végül bele egyeztem. Bementünk a fürdibe, leterítettrm egy törülközőt ráfeküdtem és elkezdtem magyarázni neki. Hamar bele jött, bár letjesen nem kapta be csak a makkomat de nagyon jó érzés volt, akkor szoptak le előszö, ugyanis eddíg csak az ex barátnőm verte ki nekem. Megpróbált bele ülni a farkamba, de elrántottam.
-Várj! Hozoj óvszert nem karok semmiféle vérfertőzést.
Mondta, hogy ő akarja felhúzni ezért oda adtam neki és ügyesen fel is húzta. Felém emelkedett, megfogtam a kezemet és a csiklójára tette. Izgattam egy kicsit, miután lassan rácsúszott a farkamra. Elkezdett mozogni és erotikus hangokat kiadni. Olya 5-6 perc után pózt váltottam. Négykézlábra állítottam, és kicsit nehézkesen de behelyeztem a farkamat. Ezután gyorsítottam egy kicsit, és a teómnak orgazmusa lett. A teste görcsbe rándult és felnyögött. Én kihúztam a farkamat és lehúztam az óvszert. Fruzsi a hátára feküdt és neki dőlt a mosógépnek én meg mellé feküdtem. A kezébe vette a farkamat és hevesen verni kezdte. Amikor közeledtem a végéhez akkor felpattantam, és rá élveztem a melleire. Ő ezt szétkente magán és egy adagot az ujjáról lenyalt. Ezután lezuhanyoztunk, és két nappal később megint szexeltünk, de az már másik történet.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr112954285

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása