Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Szomszéd cumi

Rosszlányok blog 2017.11.08. 04:54

A barátnöm eljött hozzám ujra 2-3 hét mulva,és egy jó dugással,szopással nyalással élveztük egymást. Elmondtam neki,hogy a multkor aszt hittem ö jött vissza miután elment,de a szomszéd néni volt. És látott meztelen? Kérdezte. Be voltam takarózva nem látott,mondtam,de máskor már látta a farkam fürdés közbe. Ezt eddig mért nem mondtam neki,kérdezte? Nem tudtam megharakszol e érte,válaszoltam. Szeret sex dolgokról beszélni, mondjam el,hogy volt,mikor elment. Bejött a néni,és mondta,hogy látott minket dugni. Nagyon tetszet neki ahogy nyaltalak,és szoptál. Ugye megnézte a faszodat? Igen mondtam. És aztán? Szép a pinád azt is mondta,és szivesen kinyalna. Afaszom erre már felált,és leszopott. Tele élveztem a száját. Most haragszol? Nem söt beizgultam mondta.Azt látta,hogy jó nagy csöcsei vannak a néninek. Azt is megbasztam.Hány éves? 66 ugy tudom. Akkor legközelebb mond neki,hogy nyugottan bejöhet nézzen minket.Jó mondtam,és elment.A néni jött ép haza,elmondtam neki,nagyon örült. Bementem hozzá egy kávéra és kérdeztem,hogy kiis nyalná a lányt? Igen mondta hiszen szeret nyalni.Közbe kivette hatalmas csöcseit én nyalogatni keztem és utána leszopott.Az összes gecit lenyelte. Mondtam neki,hogy jövö héten össze hozzuk a találkát. Már nagyon várja,én is mondtam és haza mentem........

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6113146480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása