Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Anális tűzkeresztség

Rosszlányok blog 2017.11.12. 03:05

A történet a képzelet műve, bármi nemű hasonlóság valós személyekkel csupán csak a képzelet műve

Régóta tudtam, hogy vannak vágyaim amit az életemben megforduló nők nem tudtak teljesíteni, viszont pasik igen. Volt már több erotikus kalandom pasikkal, de vannak amik még nem teljesültek, íme az egyik

Haverom, aki mellesleg nem meleg, és a szemében én is csak a nők után érdeklődöm. Egy szokványos péntek este, város kocsmáról, kocsmára járunk, majd egy billiárd szalonban találjuk meg a tökéletesnek hitt helyet. Félhomály, pince helyiség, sok ember, nincs is szabad asztal. Három lány, és egy pasi játszik, gondoltuk bízva a szerencsében kihívjuk őket egy meccsre. Jó fejek, és mint hamar kiderül szinglik .több sem kell .egyik ital a másik után, haverom hamar össze is akadt az egyik leányzóval, és hamar leléptek, én maradok hiszen vannak még ketten, jah és a srác, bár akkor még nem sejtettem miért, de nem vesz részt a lányokkal való flörtölésbe Örültem is mert így gondoltam ma végre egyszerre két nővel megyek haza. Kata (így hívták az egyik lányt) közölte hogy rosszul van ki kísérte a barátnője, ketten maradtunk, kínos kérdések közepette kezdtünk beszélgetni, majd egyre jobban belejöttünk, napi aktuális dolgok, hobby, munka, közben kapott egy SMS-t hogy Kata rosszul van hazamentek .barátnői voltak. Haverom is lelépett, viszont még csak 1 óra volt. Így gondoltam megkérdezem Ádámot van-e kedve tovább menni. Beleegyezett, elindultunk mindenhol teltház, ahol volt hely ott annak sajnos oka volt, így jött a vegyünk sört az éjjelnappaliban ötlet.
Megvettük, és kiültünk a parkba. Kellemes nyári este volt, lágy szellő, csillagos ég. Jól éreztem magam, nem is vettem észre hogy eltelt 2 óra, annyira jó volt vele ott abban a helyzetben. lehet hogy az alkohol miatt nem tudom de egy keresztkérdés után a szívem azonnal a gyomromban dobogott
- Hogy hogy nem mozdultál rá egyik csajra sem? kérdeztem
- Az a helyzet hogy nem jönnek be a csajok. felelte Ádám zavartan
- Meleg vagy? kérdeztem, és elcsuklott a hangom
Észre vette hogy zavarban vagyok, és azonnal elkezdett mentegetőzni hogy nem kellemetlen helyzetbe hozni.
- Nem gond. feleltem, de közben nem tudtam levenni a szemem róla
Majd folytattuk a beszélgetést, egyre oldottabban, mesélt hogy most egyedül van Ő is, nem is akar kapcsolatot, sokan nem értik miért szeret pasikkal szexelni. Ekkor nem tudom miért talán az oldott hangulat, talán a társaság, nem tudom de azt mondtam.
- Hidd el én meg tudom érteni! mikor kimondtam annyira zavarba jöttem, elpirultam.
Láttam rajta, hogy Őt is meglepetésként érte a dolog. Ekkor egymásra néztünk, csak néztük egymást, hosszú perceknek tűnt az a pár másodperc ami után, lassan közelebb jött, érezte rajtam hogy zavarban vagyok. Majd még közelebb, és akkor már tudtam mi fog következni .megcsókolt.
Ajkaink alig értek össze, szinte csak nyelvével simította végig ajkam, majd visszacsúszott, annyira hirtelen jött a dolog, hogy nem is viszonoztam a csókot. Láttam rajta hogy most Ő van nagyon zavarban.
- Ne haragudj, de azt hittem hogy Te is - mondta remegő hangon.
Szavak helyett most én cselekedtem, odacsúsztam hozzá, és adtam egy puszit, az arcára, majd még egyet, majd még egyet, majd hirtelen vad csókolózásba kezdtünk. Eszméletlen volt ahogy csókolt, nyelve simogatta nyelvem, ajkaink összeforrva a szenvedélytől csókolták egymást. Megállt az idő, azt akartam soha ne érjen véget, sok pasi közül messze Ő a legjobb, és mi lesz ezek után a gondolatok cikáztak a fejemben, a vér pedig mind az ágyékomba tódult .
- Tudok egy kellemes helyet, Neked is tetszeni fog! mondta két csók között.
Elindultunk, közben szinte alig szóltunk egymáshoz, de szinte le sem vettük a szemünket egymásról. Éreztem ahogy a szemével vetkőztet .
Majd odaértünk egy erdőhöz, ahol mondta hogy már nincs messze, amikor is percek múlva már az erdőben egy fa kilátó tövében megfogta a kezem, és oda húzott magához, és annyit mondott
- Meg érkeztünk! és megcsókolt
Felmentünk a kilátóba, volt körbe pad, gyönyörű kilátás,a város fényei,a csillagok .nem volt visszaút, de nem is akartam.
Hamar lekerültek a ruhák, izgatott a helyzet, hogy nyilvános helyen egy pasival akit ma ismertem meg .és mind emellett eszméletlenül csókolt. Teste formás volt, nem izompacsirta, de nagyon jó érzés volt érinteni testének minden porcikáját. Simogattuk egymást majd hirtelen megmarkolta a farkam, és elkezdte verni, erre még hevesebb táncot járt a nyelvünk, vadul csókoltam, mintha tudnám hogy az utolsó alkalom mielőtt egy aszteroida találja el a földet, nem akartam hogy valaha véget érjen.
- Hagyd had kényeztesselek! kérte, és ezzel egy időben letérdelt elém, és a farkam a szájába vette.
Soha nem éreztem még ilyet, ahogy nyelve körözött a farkamon, miközben fel-le mozgott a feje, és közben végig igyekezett a szemembe nézni. Egyre gyorsította a tempót, és nem is kellett sokáig várni az eredményre, hörögve, remegve élveztem tele a száját. Egy részét lenyelte, a maradékkal a szájában megcsókolt, furcsa de nagyon izgató érzés volt érezni a saját spermám úgy hogy más szájából kapom csókolózás közben. már kezdett megint merevedésem lenni, mikor éreztem hogy keze a nyakamról, a hátamon keresztül a popsimhoz vándorol. Érezte a meglepettségem, ekkor hirtelen ellökött magától, és megfordított. Könyököltem a korláton előtte a város éjszakai fényei, és ekkor olyan dolgot tett amire nem számítottam, szinte azonnal mögém térdelt széthúzta a popsim, és spremával teli szájjal belenyalt. Megremegett az egész testem. Mindig is izgatott a dolog milyen lehet ha engem dugnak, mert eddig mindig én voltam az aktív, de nem gondoltam hogy itt és most fog eljönni a pillanat. Ekkor felállt és lenyomta a vállam, értettem a célzást, és azonnal rábuktam a szerszámjára. Gyönyörű farka volt, kellemes hosszúságú, vékony de nagyon kemény. Nagyon jó íze volt, nyelvem vadul simogatta makkját miközben kezemmel izgattam simogattam a heréit. De hamar megfogta a fejem a nyakamnál és felhuzott magához és gyengéden megcsókolt és kérdezte
- Szeretnéd ha én most..? de még fel sem tette a kérdést már válaszoltam is
- Igen!!!! és megfordultam és vártam, hogy magáévá tegyen
Mikor éreztem hogy makkja nekifeszül a lyukamnak, majd egész teste megfeszül és elkezdi betolni
Elöntötte egész ágyékom egy addig ismeretlen fájdalom. Érezte Ő is, megállt, hátulról magához ölelt, majd megcsókolta a nyakam,a fülem, simogatott annyia izgató volt amit csinált hogy mikor újra éreztem a fájdalmat már bennem volt tövig, majd kihúzta szépen lassan, és lassan újra benyomta .a fájdalom enyhült, majd még kétszer húzta ki és nyomta belém tövig a farkát, majd amikor megint elkezdte kihúzni felnyögtem
- Ki ne húzd még egyszer nagyon jó érezni magamban a farkad! amint kimondtam már csak a makkja volt bennem.
Majdnem kint volt teljesen, nem akartam hogy kihúzza igyekeztem ezt a mozdulataimmal is nyomatékosítani. De megállt, makkja bennem és előtte könyökölök egy kilátó korlátján, mikor hirtelen ütemesen de nem durván és vadul elkezdte dugni a popsim. Ekkor megremegett a lábam, nem tudtam állva maradni, kértem
- Dugjál meg kutyapózban is!
- Szívesen! felelte
És már huzott is le a földre, ahol is elétérdeltem és hangos csattogással jelezte a heréje hogy élvezi popsimat. Furcsa és izgató volt egyszerre az érzés és a helyszín csak fokozta az izgalmat, ekkor éreztem hogy farkam megint kő kemény, és már majdnem megfogtam, hogy elkezdem verni mikor mondta hogy
- Most az enyém vagy, mindened az enyém! megfordított és hanyatt fektetett és pumpálta tovább a seggem kemény farkával.
Láttam rajta hogy nincs messze a vég és akkor kiszállt belőlem, és elkezdte szopni megint a farkam Ha akartam volna sem tudtam volna semmit tenni mert a gyönyörtől remegett minden testrészem, akkor megkért hogy
- Azt akarom hogy lovagolj meg és hanyatt feküdt
Én pedig mint szomjas vándor a sivatagi oázisra úgy vetettem magam a farkára! Nem lovagoltam soha senkin de én is imádtam ha meglovagoltak, ezekből a tapasztalatokat igyekeztem használni. Vadul dugta a seggem, közben ahogy csattogott a heréje, és verte a farkam, ez olyan kombináció volt amitől remegve üvöltve élveztem el megint, ekkor hörögve elcsukló hangon annyit mondott
- Beléd fogok élvezniiiiii!!!!
Ekkor ráültem a farkára hogy tövig bennem legyen és elkezdtem körözni a csípőmmel mikor éreztem hogy remegve pumpálja tele a popsim forró spermájával .
Hosszú percekig maradtunk így, majd rendbe szedtük magunkat, és elindultunk a városba, és megbeszéltük hogy ez ne egyszeri alkalom legyen

Másnap haverom kérdezte
- Nah mi volt tegnap este? Jó volt mi?
- Jóóóó volt mondtam mosolyogva! és arra gondoltam hogy ha tudnád hogy még mindig bizsereg a popsim, és várja a folytatást ..


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2713164678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása