Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Anyám, én, és a titkárnő

Rosszlányok blog 2017.11.14. 04:53

18 éves voltam amikor ez történt. Elmentünk szilveszterezni anyám egyik barátnőjéhez(kriszti) aki mellesleg jól nézett ki és 30 körüli. Na szóval kriszti kicsit jó állapotban volt már a piától és oda jött hozzám és elkezdett ott velem flörtölni én persze nem ellenkeztem. A nadrágon keresztűl elkezte simogatni a pöcsömet én mondtam neki ,hogy menjünk be a hátsó szobába. Bementünk a szobába és elkeztünk csókolózniés , de most nem ez a fontos ,itt megtörtént aminek meg kellet történnie.

És rá 2 napra öcsém barátjánál alutt , apám dolgozott így csak anyám és én voltam otthon. Anyukám már vagy 1 órája telefonál a szobában én közben kint tv-t néztem . Mikor kijött a szobából azt mondta öleljem meg föláltam és megöleltem .
És erre ő benyúlt a gatyámba és megfogta a faszomat miközben vigyorogva megkérdezte , hogy mit csináltam a krisztiéknél. És megcsókolt én vissza csókóltam .
Elkezdtük 1mást vedkőztetni ja anyám 39 éves jókarban lévő nő volt . Elkeztem nyalni és újjazni a szépen kopaszra borotvált pináját. Olyan hangosan nyögdécselt , hogy azt hittem át jönnek a szomszédok, de nem. Már vagy 15 perce nyalom(már másodszor élvezett el) mikor is bejött a titkár nő(erika 29 éves nagyon szép nő). Erre abbahagytam és anyám megkérdezte Erikát nem e szálna be én meglepődtem de boldog voltam . Erika levedkőzött és anyám feje fölé térdelt anyám elkezte nyalni én meg behatoltam neki így basztam őt vagy 10-15 percigmikor mind a ketten nagyot élveztek.Anyám ezután elkezdett szopni és elég gyorsan elélveztem , az utólsó cseppig lenyelte. Most Erikát kezdtem el baszni de ő seggbe kérte mondtam, hogy jó.Be pucsított és behatoltam a seggébbe miközben a pináját újjazom és a meelét simogatom . Addig anyám kihozta a vibriét és maszturbált 1 nagyot. Most Erika elélvezett mikor érzem ,hogy már nekem sem kell sok, ő is leszopott és akkorát élveztem mint még soha .Aztán mind a hárman elmentünk zuhanyozni és még ott is kényeztettük egymást. Utána minenki ment a dolgára.

Eddig ez volt életem legjobb napja. Kiderűlt ,hogy anyám a Krisztivel beszélt és ő mondta ,hogy milyen jó volt. Azóta csináltuk már 4en is , de anyámmal rendszeresen szeretkezünk.


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr313200499

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása