Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Bepisilés az ágyban

Rosszlányok blog 2018.02.17. 03:44

- Már megint lemondod a randit Márkkal? - szóltam szemrehányóan ikertestvéremnek, aki egy vacak influenza miatt nyomta az ágyat, és harmadszorra készült lemondani a randevút a titokzatos internetes hódolójával.

- Sajnálom, Zita de nem tudok mást tenni.

- De a srác már a második alkalomnál pipa volt...

- Mondd mit tegyek? Így lehetetlenség felkerekednem. Lehet, hogy elveszítem emiatt, de ez van.

19 éves ikertestvéremnek, Ritának már közel három éve fájdalmat tartogatott a szerelmi élete. De az utóbbi időben találkozott az interneten azzal a titokzatos fiúval, akivel szinte mindenben egyeztek, minden olyan volt, mint valami álom. Pont az a helyzet volt, amire azt mondják az emberek, hogy Igen. Ilyen csak egyszer van.

Nagyon szerettem volna segíteni. De nem tudtam, hogy hogyan. Egyszer csak egy nagyszerű gondolat villant be az elmémbe...

Húgom kedvenc ruháiba burkolózva fagyoskodtam a buszmegállóban. Vártam. Minden egyes arra járó fiút alaposan megvizslattam.

Közel fél óra várakozás után feltűnt Ő. Tényleg annyira helyes, ahogy azt elmondta Ritának az Interneten. Magas volt, félhosszú sötét haja, és meleg nyugalmat árasztó őzbarna szeme volt. Gyönyörű volt a mosolya, fogsora tökéletes.

- Már nagyon vártam ezt a találkozást, édesem. Nagyon örülök, hogy most végre összejött - mondta bársonyos hangján.

Nekem meg már szinte égett az arcom a tudattól, hogy mekkorát téved.

Beültünk a közeli moziba. A filmre alig tudtam figyelni, végig csak az járt a fejemben, hogy mekkora butaság amit csinálok. Ugyan a húgomnak tetszik a helyzet, de magamat nem ilyen őrültnek ismertem eddig, mint őt.

A srác a film közben átölelt, én meg reménykedtem, hogy ennyiben marad a dolog.

Hiába reménykedtem. Egyszer csak odafordult és mélyen megcsókolt. Hirtelen elfelejtettem, hogy ki is ő, és én ki is vagyok, csak élveztem a pillanatot. Elvarázsolt a csókjával. Úgy éreztem, fél perc alatt beleszerettem.

Mikor vége lett a filmnek, alig tudtam felállni, annyira rajtam volt még a csók mámora.

Valamelyest magamhoz tértem, amikor

kiértünk a csípős, hideg levegőre.

- Na gyönyörűn, hogyan tovább? - kérdezte, közben mélyen belenézett a szemembe. Az önkontrollt megint sikerült elveszítenem, ugyanis azon kaptam magam, hogy megint csókolózunk.

- Gyere fel a lakásomra. Úgyis ez volt az eredeti terv, csak persze lemondtad a találkozót. Végre valóra válthatjuk, amiről beszéltünk.

Te jó ég! Vajon miről beszéltek? Erről a részről Rita semmit nem mondott. Mit kéne tennem?

- Természetesen - mosolyogtam. - Menjünk!

Nem tudtam mi sül ki ebből. De nem is akartam tudni. Az elmémre köd ereszkedett, egyszerűen hagytam, hogy a dolgok maguktól történjenek.

Amikor felértünk a lakására, meglepődtem, hogy milyen pici, de gyönyörű. Leültem a kanapéra, azt mondta helyezzem kényelembe magam, amíg hoz nekünk italt.

Amikor visszaért, pár perces csend lett úrrá.

Ő törte meg.

- Még mindig annyi vágy lakozik benned?

Te jó ég! Mikről folyhatott a beszélgetés. Miért nem mondta a húgom?

- ÖÖÖ... Természetesen. - suttogtam halkan, erotikusan.

- Még mindig olyan sokat maszturbálsz?

- Igen.

- Mit is ígértél nekem...?

- Öhm... Melyikre gondolsz?

- Hogy megmutatod. Nem volt elég nekem az a rossz minőségű webkamera...

Hirtelen félrenyeltem az italt. Ez a beszélgetés egyre jobban pofonként ért.

- Úgy látom, hogy csak neten nagy a szád. Azt hittem, hogy egy igazi belevaló kis csirke vagy, ezért babonáztál annyira meg. Ezért éreztem, hogy elélném veled az életem, mert annyira különleges vagy. De látom, te is csak olyan vagy mint a többi. Igaz, elég gyors így, hogy ilyenek történnek első találkozáskor, de a mi helyzetünk egészen más... Gondolj a sok átbeszélt éjszakára.

- Nem! Ne értsd félre! Tényleg olyan vagyok, amilyennek hittél. És betartom, amit ígértem! - feleltem, de úgy éreztem, mintha a szám magától beszélne. A kezem pedig magától cselekedett, mivel elkezdte lehámozni a húgom szép ruháit...

- Várjál, várjál... Menjünk be a hálóba.

Nagy meglepetésemre felkapott, és bevitt a hálóba nevetgélve...

Majd lefektetett az ágyra, és hosszas csókolózás, és simogatás következett. Nem voltam már szűz, ostoba kis 16 évesként elveszítettem egy olyan emberrel, aki közvetlenül egy nappal utána lapátra is tett. Magamhoz nyúltam ugyan néha, de nem voltam sosem olyan szexuálisan túlfűtött mint a húgom.

Lassan levetkőztem, és feszengve feküdtem az ágyon meztelenül. Sosem volt ilyenben részem. A szívem majd *8217 kiugrott a helyéről.

Elkezdtem lassan, remegő kézzel simogatni a puncim, de úgy éreztem, sosem élvezek el ilyen körülmények között... De muszáj jól alakítanom, nem akarom tönkretenni a húgom lehetőségét. Azt még ugyan nem tudtam, hogy ezzel hogyan számolok el neki. Majd kitalálom.

Összeszedtem magam, feldugtam egyik ujjam az alig nedves hüvelyembe. Lassan, komótosan ujjaztam magam, közben igyekeztem kéjesen sóhajtozni.

A srác egyszer csak felnevetett.

- Tudom, hogy nem így szoktad csinálni. Emlékezz csak, mit ígértem neked... - megfordult, és elkezdett a szekrényben kotorászni. Kivett egy dobozt, majd kinyitotta. Egy rózsaszín vibrátor volt.

- Látod ez sokkal jobb, mint a tied. Ezért vettem ezt neked. Megérdemled.

Sosem csináltam vibrátorral. Amikor egyszer életemben fiúval voltam, az is borzalmas volt. Magamnak csak csiklóorgazmust okoztam még. Össze akartam szedni magam, de a fejemben az a rejtély lappangott, hogy a húgom hol rejtegetheti a vibrátorát...

Lassan megfogtam a vibrátort. Keményen zizegett, nagyon erős volt, el nem tudtam képzelni, hogy ezzel most én hogy fogok produkálni. Lassan a csiklómhoz tettem, meglepett a kis csiklandós finom érzés. Közben pedig Márk is elkezdett vetkőzni. A csupasz felsőtestének látványa és a vibrátor zizegése megtette a hatását: elég rendesen benedvesedtem.

A hüvelybemenetemhez csúsztattam a vibrátort, és lassan, óvatosan elkezdtem beljebb tolni. Az érzés valami hihetetlenül földöntúli volt. Úgy éreztem, hogy vagy azonnal kiveszem, vagy jön valami iszonyatos... megmagyarázhatatlan... És jött... Hirtelen vadul kezdett rángani a hasizmom, a puncim... az egész altestem... Hihetetlen orgazmust éltem át. Márk odafeküdt mellém, és kivette a kezemből és a punciból a vibrátort. Tekintete tüzes volt. Kb. fél percig mélyen eltemetkeztünk egymás szemében majd fölém hajolt, és megcsókolt. Nagyon hosszú csók volt, közben a keze egyre lejjebb és lejjebb kalandozott, amíg megakadt a nedves puncimon. Ahogy hozzáért, már mintha az áram csapott volna belém. Az ujjai csúsztak, annyira nedves voltam. Feldugta két ujját, és éreztem, ahogy a g-pont keresésére indul a hasam felőli oldalon. Úgy éreztem, hogy menten elájulok. Ütemesen mozgatta bennem az ujjaim, közben pedig még mindig csókolt. Hirtelen erős pisilési ingerem lett.

Elhúztam a fejem, és így szóltam:

- Márk, menten bepisilek, nem tudom folytatni.

- Dehogyisnem! - szólt, és újra megcsókolt.

Közben már szinte durván ujjazott, már ütemesen mozgott vele az altestem.

Egyszer csak elkapott egy iszonyatosan mélyről feltörő, csodás, mennyekbe repítő, felfoghatatlan érzés. Úgy éreztem, mintha égetnék a puncim. Lüktetett, rángatózott az egész altestem. Azt kívántam, sosem múljon el ez az érzés. Kidőlve feküdtem az ágyon.

Pár perc múlva Márk lejjebb ereszkedett széttárta a lábam, közéjük hajolt, és érzékien nyalni kezdett. El sem tudtam képzelni, milyen érzés ez. Sikítani kezdtem, szinte csipkedően kaptam el egymás után a kis csiklóorgazmusokat.

De számomra az élvezet netovábbja akkor következett, amikor Márk három ujját csúsztatta a hüvelyemben, miközben szorgalmasan dolgozott a nyelvével.

Torkaszakadtamból sikítottam, vonaglottam. Akartam, hogy jöjjön az orgazmus. Rekedt sikoly tört fel belőlem, majd puncim erőteljesen spriccelni kezdett rengeteg váladékot.

Márk nem hagyta abba, de feljebb csúszott, hasamat és a melleimet kezdte el csókolgatni, közben eszementen ujjazott tovább.

Körülbelül egy perc múlva bekövetkezett életem leghatalmasabb orgazmusa. Újra spricceltem, kb háromszor annyit, mint először. Már sikítani nem volt erőm, úgy rázkódtam, mint akit megcsapott az áram. Az altestem zsibbadt volt, úgy éreztem, össze is pisiltem az ágyat. Márk teljesen kiverte a biztosítékot.

Körülbelül negyed órát feküdtem mozdulatlanul, aztán felültem. Láttam, hogy Márk óvszer után kutat a fiókban...

Hirtelen vége lett a varázsnak, eszembe jutott, hogy ki vagy, és hogy Márk kicsoda...

Eszementem magamra kapkodtam a ruháimat, és elfutottam. A lépcsőházig Márk utánameredt

- Ritaaa! Hová mész?!

Csak futottam, és futottam. Nem akartam hallani a hangját.

Hogy fogok elszámolni ezzel Ritánál?!


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr2913649992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása