Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Látogatás 1 rész

Rosszlányok blog 2018.05.13. 03:23

Gondoltam, meglátogatlak. Csak úgy spontán, mert már úgyis régen láttalak. Tudtam, hogy hol laksz, hiszen már nem egyszer voltam nálad és mindig jót keféltünk. Felöltöztem, felvettem egy csipkés combfixet, szoknyát (persze bugyit nem), egy mély kivágott blúzt és egy magassarkút. Beültem a kocsiba  és elindultam hozzád. Odaértem, de  mielőtt felmentem volna, még elővettem egy tűzpiros rúzst és bekentem vele a számat. A szőke hajamhoz teljesen jó volt. Elondultam fel a lépcsőn és közben azon agyaltam, hogy hány szenvedélyes órát töltöttünk el itt, kettesben. Nem kopogtam, mert meglepetésnek szántam az érkezést. Beléptem a szobádba és te ott feküdtél, meztelenül. A meredező férfiasságod egyből szemet szúrt és egyszerűen nem is tudtam róla levenni a szemem. Ugyanolyan hatalmas és vaskos volt, mint amilyenre emlékeztem. Nem is kellett több, köszönés helyett inkább egy csókot leheltem rád. Levettem a harisnyát és a blúzt majd odakuporodtam melléd. Te azzal a lendülettel megcsókoltál és már a szoknya se volt rajtam. Végigcsókoltad a nyakam a hasan és haladtál egyre lejjebb a csiklóm irányába. Megnyaltad én pedig egy halk sóhajjal fogadtam. Tudtam, hogy ennek csak jó lehet a vége. Bedugtad az egyik ujjadat, majd a másikat, közben heves nyelvcsapások közepette elégítettél ki többször is. Miután magamhoz tértem a kéjtől, hálám jeléül odahúztalak az ágy szélére, majd ledöntöttelek. Vártad azt, hogy mikor érezhetsz már. Szépen, lassan végignyaltam a férfiasságodat, majd apró csókokkal halmoztam el. Mindez nem volt elég, többet is akartál, azt akartad, hogy szopjalak, hogy téphesd a hajam, miközben azon dolgozok, hogy te is elérd a gyönyört. Nem is kellett sok idő és már csak azt vettem észre, hogy a hajsmba kapaszkodva húzol rá a meredező hímvessződre. Amennyire tudtam csak nyeltem, nyeltem a kéjnedvedet, hogy egy csepp se vesszen kárba... Azt hiszem jó kis látogatás volt )

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr113874042

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása