Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Látogatás 2 rész

Rosszlányok blog 2018.05.14. 04:25

Miután megemlékeztünk arról, hogy mégis milyen volt a másik, megnéztünk egy filmet. A film persze meghozta a kedvünket a folytatáshoz. Heves csókolózásba kezdtünk. Tudtam, hogy nem tudlak befogadni, hiszen már régen volt bennem valaki. Ezért először csak az egyik ujjadat dugtad belém, majd a másikkal is kerested az a pontot ami remegést okozott nálam. Miután már biztos voltál a dologban, egy erőteljes lökéssel már bennem is voltál. Hangosan felnyögtem, mert egy kicsit fájt, de az még pont belefért a dologba. Elkezdtél szép lassan mozogni bennem, de én ezt nem akartam. Azt akartam, hogy megdugj. Nem szenvedélyes szexet szerettem volna, hanem keményet, durvát. Azt se bántam volna, ha kikötözöl. Tudtodra is adtam, mert átfordítottalak, én akartam felül lenni, én akartam az iramot diktálni és kezelésbe venni a farkad. Meg akartalak dugni . Fel s le mozogtam ahogy csak bírtam. Körbe- körbe mozgattam a csípőm, miközben te markoltad a melleim. Nem bírtad tovább, mivel nem bírod sokáig, ha tehetetlen vagy. Ledöntöttél és elkezdtél bennem ki be járni egyre gyorsabban és gyorsabban, nem bírtam tovább és hangis nyögések közepette élveztem el. Nem adtál időt a pihenésre, egyből megfordítottál és már hátulról hatoltál be. Belekapaszkodtál a hajamba, paskoltad a fenekemet, amíg az élvezettől össze nem roskadtam. Úgy éreztem, hogy szétrepedek, de mégtöbbet akartam. Azt akartam, hogy megdugd a szám. Hamar a lényegre is tértem.. Tetszett neked is az ötlet, hiszen újdonság volt még számodra is. Csak úgy húztál magadra egyre gyorsabban és gyorsabban. Majd pár perc elteltével a torkomba lőtted minden cseppedet. Miután magamhoz tértem, felöltöztem és hazamentem. De úgy gondolom, hogy legközelebb is meglátogatlak! )


Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr6513874046

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása