Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Vágyaim álma

Rosszlányok blog 2018.05.16. 01:45

Egy este folyamán olyat tettem amire nem is akartam büszke lenni, 22 óra felé járt ár az idő amikor is hálóingben bementem a lakás egyik üres helységébe és elkezdtem maszturbálni egy igen bizarr és egyben kínos dologra.
A fiamra aki éppen engem tesz hatalmas szerszámával boldoggá.
De azt tudni kell hogy ő a nevelt fiam fiam mivel a férjem gyermeke aki már mit ne mondjak nem kis korú hanem egy érett férfi a szememben.

19 éves felelősséggel teli fiatal ember, és ezt többször is bizonyította mindenkinek.
A WC felé vettem az irányt lehajtottam a deszkát és kényelmesen elhelyezkedtem rajta szétnyitottam lábaimat benyúltam a teljesen átázott bugyimba és rögtön vadul dörzsölni kezdtem a csiklómat.
Szabad kezemmel befogtam számat hangosan nyöszörögni kezdtem, arcom teljesen kipirosodott, mellbimbóim hegyesen álltak.
Mozgolódni kezdtem a wc ami nyikorgó hangot adott ki, de már annyira bele voltam lendülve hogy nem bírtam leállni, amikor is kinyílt az ajtó.
Félszemmel odapillantottam az ajtóban álló fiamra.
Teljesen elszégyelltem maga.
~ Ne... ne tekints most rá!~
Ahogy szemeivel a testemet nézte az egyre jobban felizgatott mint a fantáziám, becsukta az ajtót és elindult felém.
Kezemet kivettem nedvtől átázott bugyimból, kezemen volt a saját nedvem, el sem tudtam képzelni hogy most vajon mit fog tenni.
Lassú léptekkel haladt felém , majd mikor elért hozzám szívem hevesebben kezdett el verni.
Ahogy elért hozzám szemeivel mélyen a szemeimbe tekintett.
Kezével megfogta állam.
- Rám maszturbáltál? - Kérdezett szigorú hanggal, megszólalni sem tudtam csak bólintottam.
- Értem. -
Ezzel benyúlt a bugyimba majd két ujját feltolta pinámba.
- ÁÁÁÁÁHHHHHH!!!! -
teljesen váratlan nyomástól hangomat nem tudtam visszatartani.
Kipirult arcomat figyelte szemeivel éreztem tekintetét magamon, elkezdte kezével bimbóimat csavargatni közben két ujját ostromló puncimat kényeztette.
Hangot nem kímélve sikítottam fel, tokrom szakadtából élveztem hogy ilyen szinten aláz meg.

Pár perccel később elélveztem.
- MMMMMMM!!!! -
Puncimból spriccelni kezdett a nedvem, ami rá fröccsent pólójára is.
Kivette belőlem ujjait abban a pillanatban hangos zihálásom közben eltudtam volna ájulni, de azt nem engedte meg.
- Na már el is élveztél anya? És velem mi lesz? -
Kérdezett rá mosolyogva majd letolta bokszerét előtermett teljes méretében pompázó szerszáma.

Kezével megfogta a fejemet és benyomta szerszámát a számba, éreztem ahogy lecsusszan a torkomba szerszáma.
Öklivületi állapotban éreztem magam teljesen, elkezdett csípőjével mozogni teljesen lila köd borult elmémre, nem bírtam tetteimet befojás alatt tartani.
Kezemet rá tettem farka tövére és elkezdtem magamtól szopni, egyre vadabbul szoptam szerszámát.

- Nagyon jól csinálod. - Jött a dicsérő mondtad, kivettem számból szerszámát elkezdtem nyaldosni a makkját kezével az arcomhoz nyomkodta.
Csapkodni hozzá, az illata az az erős férfi illat teljesen megbolondított engemet.

Testem remegni kezdett majd hirtelen megfordított engemet rá döntött az ülőkére.
- Szeretnéd hogy megdugjalak? -
Erre hozzá nyomta szerszámát a puncimhoz erre felsikkantottam.
- IGEN! -
Sejtettem hogy apró mosolyt csaltam ezzel arcára, éreztem ahogy kezével lehúzza nedves asló neműmet, szemei elé tárult az eddigre már teljesen patakban úszó puncim.
- Ejnye.. csak egy kicsit játszottam veled és ennyire nedves vagy már. -
Combjaimon folyt lefelé nedvem, éreztem ahogy odaillesztette a puncim bejáratához farka hegyét.
- Toljad belém... kérlek. -
Nyöszörögve nyögtem ki.
Hamar meg is hallgathatott imám, mivel egy perc után mint akit nyársra tűztek úgy tódult belém hatalmas szerszáma.
- ÁÁÁÁRRRRGHHHH!!!!! -
Éreztem puncim legmélyebb rejtekébe hatoló szerszámát, testem szűnni nem akaró remegésen ment keresztül.
Kezeimet megtámasztottam a deszkán és kihúztam magam, elkezdett iszonyatosan erős lökéseket leadni.
Azt hittem beleszakad a puncim attól hogy milyen erős és mély lökéseket lead.
Hangos sikoltozás közben hirtelen kezével betapasztotta számat.
- MRRR!!! -
Minden egyes lökésél szemeim akadtak fent, nem bírtam megállni hogy el ne élvezzek.
Pár lökés közepette megint rám tört az orgazmus.
- MMMRRHHHH!!!!-
Puncim olyan szinten összehúzódott hogy azt hittem összepisilem magam.
Az egész testem szó szoros értelemben görcse rándult minden egyes lökésénél.

Egyre tóduló gyönyört elhozva nekem, egyszer csak kivette belőlem szerszámát ellökött a földön felemelte lábaimat és visszanyomta szerszámát belém.

- ÁÁÁÁÁHHHH!!!! -
Azt hittem ennél jobb nem lehet de tévedtem mivel lábaimat vállára tette és így mélyebben éreztem magamban szerszámát.
Félig nyitva tartott szemeimmel arcát néztem, láttam hogy ennél jobbat is tervez velem.
Kemény fél óra után én megint elélveztem egymás után kétszer, de végül őt is utolérte az orgazmus.
- TELE ERESZTELEK!!! -
Még egy utolsó mély lökést leadott, éreztem ahogy farka megremegett öntötte belém a forró spermát.
Remegés egyre erősebb lett ahogy egyre jobban csillapodott az orgazmus utáni köd.
Lihegve kivette belőlem szerszámát ami fele akkora lett mint volt, egymásra néztünk.
- Mostantól ha van kedved gyere be hozzám. -
szólalt fel megtörve a csendet.
Én meg csak bólintottam.
Amint kipihente magát felállt és felhúzta bokszertét és kiment.
Én meg ott feküdtem spermás puncival a földön nem múló remegéssel.

Ahogy lábra tudtam állni rendbe szedtem magam és visszamentem aludni.
És nem ez volt az egyetlen eset amikor ő mg én szexeltünk.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr5313881378

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása