Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

A duci csaj

Rosszlányok blog 2018.05.18. 03:26

Sziasztok a nevem Viola, ez a történet néhány hónappal történt meg velem. A kinézetem nem valami nagy szám szerintem, 20 éves vagyok átlagos mell karcsú de nem nagyon de egy kicsit duci vagyok de nem nagyon szép barna hajjal.
A barátnőm mondta hogy ma este lesz egy nagyon nagy buli a discóba , gondoltam elmegyek vele. (a barátnőm neve: Nina )Fekete szoknya meg egy kicsi póló meg egy melltartó meg bugyi volt rajtam.

Megbeszéltük hogy olyan 20kor találkozunk a bejáratnál. Már olyan 19:50volt amikor elindultam de 5 perc alatt ott voltam. Bementünk, és olyan látvány volt amit még soha nem láttam olyan sok pasi volt ott de sok csinos csaj is.
Elkezdtünk táncolni amikor csak Ninához oda jött egy pasi aki elvitte én meg ott voltam egyedül és táncoltam tovább. Olyan fél órás tánc után oda jön egy olyan 25 éves srác.

-Szia látom nagyon szeretsz mulatni?- Én erre nem is tudtam mit mondani ezért elkezdtem mosolyogni.
Folytatta tovább a beszédjét.-Mit szólnál hogy ha egy kicsit kezelésbe vennénk téged?-
Nagyon tetszett az ajánlat és eddig csak egyszer sexeltem .Erre olyan kíváncsi mosolyt csináltam.-Rendben.-
Erre odajöttek még öten és bevezettek a férfi WC-be. Odafelé mindegyik elkezdi fogdosni meg a szoknya alá nyúl meg ilyenek.
Miután beérünk a WC-be a középső aki leszólított a földre parancsolt és a számba rakta a szép példányú faszt én meg elkezdtem szopni, a többiek meg körbeálltak és a hátam mögött lévők négykézlábra állítottak lehúzták a szoknyámat és elkezdték mindannyian egy vagy kettő újukkal bugyin keresztül izgatni a puncimat.Azután egy egyik amelyik lehúzta a szoknyámat elkezdi leszedni rólam a bugyit és szét nyitja a lábamat és befekszik alulra és elkezdi nyalni a pinámat ami szép sima volt mert számítottam szexre de nem ennyi pasival. Nagyon jól esett és közbe két ujját nyomta fel minél mélyebbre, nem tudtam meg szólalni sem mert a szám tele volt, a másik meg az az ujját oda tette a segglukamhoz és szépen elkezdte körözgetni, nagyon csikis és izgató volt egyszerre. De ott még pasi nem járt. az oda illesztette a farkát és egy nagy erővel belém vágta.Rögtön nagyon nagy orgazmus tört rám remegtem. Az alattam lévő pasi is fel ment és belém vágta a faszát, nagyon furcsa érzés volt. a másik háromnak is nagy fasza volt, ők is előkapták és elkezdték húzogatni meg hozzám dörzsölték az arcomhoz, miután amelyik szopatott megfogta a fejemet és erősen nagyon erősen szájba baszott. Aztán már közel bolt a sperma ömlés még utoljára erősen jól nyomta a nyelőcsövemen a farkát és beleélvezett, mindet lekellet nyelnem addig nem vette ki ameddig le nem nyeltem.Azután egy másik tette be a számba nagyon gyorsan. Ő is gyorsan baszta a számat de nagyon erősebben mind az előbbi, a másik kettő amelyik meg dugott gyors sebességben egy ütemben basztak szét, elsőnek a puncimban lévő fasz pumpált tele. Aztán a seggembe lévő is teleélvez. Felváltja a helyüket a maradék kettő. Azután akik még megcsináltak egyszer azok a farkukat a hajamba törlik, azután akit szoptam torkomba élvezett és azt is lenyelem. Végül mind a kettő akik még dugnak egyszerre élveznek belém, nagyon sokat lőttek belém mint egy vulkán kitörés. Nagyon nagyot élveztem nem bírtam tovább és ott helyben rogytam össze. Azután akit elsőnek leszoptam négykézlábra állított és egy nagyon erős mozdulattal belém dugta a faszát.

Mindenki ott hajrázott.-Gyerünk dugjad meg a ribancot!- Aztán mielőtt belém élvezett volna gyorsan kikapta és a számba dugta a faszát nagyon erősen és beleélvezett. Már nem tudtam mit tenni. Aztán még a haverjai még egyszer szétdugta de minden újabb menet után nagyon nagy orgazmusom lett.

Címkék: szex erotika szerelem erotikus szexi történetek mesék rosszlányok rosszlanyok rosszlanyok.hu szexisztorik rövidmesék rövidszexitörténetek erotikusmesék rosszlanyok.hu/xxx

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr8413882992

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása