Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Vera a közösben

sztone 2013.10.17. 14:24

A tiltott gyümölcs akkor is nagyon finom, amikor nincs is igazán tiltva. Amióta megismerkedtünk Lacival és a többiekkel, folyamatosan ezt érezzük, és sokat beszélgetünk erről a barátnőmmel. Vera ösztönösen jól tud szeretkezni, nem csak fekszik, mint egy darab fa, hanem lelkesen, száz százalékosan örömet próbál nyújtani a férfinak, és ezt ő is nagyon élvezi. És amikor mindezt más férfinak adja, és látom a szenvedélyt, azt a bódult, szikrázó, szinte kézzel fogható élvezetet, az fantasztikusan izgató pillanat. Na persze én se panaszkodhatok. Erika, de még inkább Sári felejthetetlen pillanatokat okoztak nekem az ágyban. Hát igen, a tiltott gyümölcsbe én is szívesen harapok, és nagyon ízlik, amit benne találok. 

Késő, hideg ősz volt már, mint most, mikor ezeket a sorokat írom, amikor Peti és Sári új helyre költöztek. Korábbi lakásuktól megválva egy kis kertes házat vettek Budapest egyik peremkerületében. Azon a hétvégén meghívtak minket, nézzük meg, milyen. Menjünk el vacsorázni, aztán körbevezetnek minket új otthonukban. Mind tudtuk persze, hogy ez mit jelent, de még annyi idő és kaland után is nagyon izgatottak voltunk egy ilyen invitáció hallatán. De ez így is van jól. Ha elmúlik a varázsa, akkor talán már nincs is értelme csinálni. 

Egy belvárosi étteremben költöttük el a vacsorát, de a helyzetet már itt is megkavartuk egy kicsit. Kitaláltuk, hogy "cseréljünk párt", vagyis már a vendéglátó egységbe is úgy érkeztünk és foglaltunk helyet, hogy Vera Petivel, Sári pedig az én oldalamon helyezkedett el. A vacsora ettől egy kicsit (Kicsit? Nagyon is!) izgalmasabb lett. Szinte szikrázott a levegő attól, ahogyan egymásra néztünk, megváltoznak ilyenkor az apró gesztusok. Ki kinek a párja, ebben a helyzetben mit enged meg magának az ember... Mindkét lányon érezni lehetett, hogy izgatja őket a helyzet, egyfajta finom, elegáns előkészülete volt ez az éjszakának. Határozottan intenzívebb érzés volt így, érezvén, hogy a másik nőjét cirógatja az ember maga mellett. 

Ezt a visszafogott, de robbanni készülő izgalmat mentettük át Petiék új házába is. A kis épülethez nagy kert társult, aminek meg volt az az előnye, hogy a szomszédok még véletlenül se hallhatnak vagy láthatnak semmit. Nem a fal másik oldalán, hanem szó szerint fákon és bokrokon túl voltak. Estére kifejezetten csípős hideg lett, a házba belépve azonban szinte arcul ütött a meleg, szinte nehézkesen fülledt levegő. 
- Mennyit költötök ti fűtésre? - kérdeztem Petit. 
- Azt szerintem inkább nem akarjátok tudni - nevetett. Nem az este miatt tették ennyire forróvá a lakást, ők tényleg szerettek így élni. A ház belül még kisebb, de nagyon kellemes hangulatú és modern volt. Az alsó szinten csak konyha, egy kis étkező, nappali és a vizes blokkok voltak, az emeleten volt a remek helykihasználású, és emiatt igencsak tágas hálószoba. A hideg miatt kabátokban és pulóverekben érkeztünk, de bent akár meztelenül és kényelmesen lehettünk. Hamar melegünk is lett a vastag ruhákban, na és a kis welcome drinktől, amivel Petiék kedvesen kínáltak bennünket. 

Az úgynevezett körbevezetésből aztán nem lett semmi. Vera és Peti felmentek a lépcsőn a hálószobába, de amikor Sárival utánuk indultunk, ő a lépcső alján szorosan megfogta a kezem. Semmit nem szólt, de azzal a sötétbarna, mély pillantásával a szemembe nézett, és magához húzott. Már nagyon vártam ezt a pillanatot az egész este folyamán. A falhoz nyomtam, és hevesen csókolózni kezdtünk, kezeink azon nyomban a másik ruhája alatt jártak. Sári lehúzta rólam a pulóvert, én pedig neki segítettem megszabadulni a felső részektől, aztán rátértünk a nadrágokra. 
- Itt egy kicsit kényelmetlen lenne - mondtam halkan. - Nem megyünk inkább fel utánuk? 
- De, gyere - mosolygott a lány, és a már levetett ruhadarabokat ott hagyva a lépcső alján, tulajdonképpen félmeztelenül felmentünk mi is a hálóba. 

Nem kellett csalódnom, Peti is a barátnőmmel foglalkozott már, egyenként csomagolta ki Verát a ruháiból. A barátnőm ránk pillantott, mosolygott, de amikor a nagy, puha mellei is szabaddá váltak, és Peti a keményedő bimbókra vetette magát, megszűnt körülötte a világ. Vera mélyen felsóhajtott, és vadul igyekezett lehúzni Peti nadrágját. Én ugyanezt tettem Sárival, ő pedig velem, percek múlva mind a négyen meztelenül ölelkeztünk abban a fülledt, szinte forró hálószobában. Gyenge, sárgás hangulatfény világított, a hatalmas franciaágy puha volt, a rajta szétterített ágyneműk selymesek, a lányok teste pedig még bársonyosabb. Elképzelni is nehéz ennél vadítóbb, érzékibb helyzetet, a farkam keményen, szinte már robbanásveszélyesen állt, ahogy Sári formás testét öleltem. Pár percig így kényeztettük egymást, a farkam a combjai közé csúszott, éreztem a már nedvesedő punciját, ahogy szinte ontja magából a hőt. Peti ezalatt végignyalta Vera testét, gyúrta a melleit. Nem volt nagy hangoskodás vagy eltúlzott nyögések, csak halk lihegés, sóhajtozós mocorgás az ágyon. Egészen csendben voltunk, szavak helyett érintésekkel, csókokkal jeleztük egymásnak, mit hova, hogyan, mennyire. Álomszerű volt, nem az a vad kefélés, amit már annyiszor átéltünk. 

Még ebben a bódult félhomályban is tisztán láttam Sári szemeiben azt az érzést, azt a remegő vágyat, ami miatt úgy imádok vele lenni. Tiszta sor, hogy hiányzik neki valami, amit Petitől nem kap meg, tőlem viszont, ha csak kis időre is, de igen. Nem kézzel megfogható, se nem kizárólag fizikai, se nem egyszerűen érzelmi dolog. Inkább valami szikra, ami ott van a levegőben, mikor rám néz, és ami hihetetlen mód felizgat. Verát ugyanígy viszi előre a kaland, a szex iránti szenvedélye, és semmi sem felszabadítóbb érzés számára annál, hogy ezt biztonságosan és büntetlenül teheti mással, legmélyebb vágyait is kiélve. A tiltott gyümölcs, ami nem csak zamatosan édes, de veszélytelen is, és együtt haraphatunk bele, megosztva egymással az élményt. 

Sári egyre lejjebb haladt csókjaival a testemen, végül a keményen álló, lüktető farkamnál állapodott meg. Kezemmel finoman megfogtam az egyik combját, és áthúztam a fejem felett, a szám előtt nyíladozó, csillogóan nedves punciját kezdtem nyalni, ő pedig szájába vette a férfiasságomat. Méretemnél fogva könnyen tövig rábukott. Ajkaival és nyelvével egészen szorosan tartotta, közben olyan erősen szívva bólogatott rajta, ami már a kéj és a kín határán egyensúlyozott. Ez egyszerre hajszolt az élvezés felé és tartott onnan vissza, mámorító érzés. Néha hangos cuppanással eresztett ki szájának szorításából. Nyelvemmel feltérképeztem a punciját, a csiklóját lassan, de kérlelhetetlenül izgattam. Bársonyos kis fenekét fogtam, sőt, szorítottam magamhoz, ő pedig nagyokat sóhajtva tolta a számhoz magát. Gyönyörnedvei percek alatt elborították a számat, az arcomat, néha azt sem tudtam, nyaljak vagy nyeljek, de minden férfitársamnak ilyen "problémát" kívánok. Mindketten túlságosan is kívántuk már ezt ahhoz, hogy sokáig tartson. Éreztem, hogy abbahagyja a szopást, a lihegéséből halk nyögések lettek. Még hevesebben támadtam a csiklójára, még jobban szorítottam magamhoz, ő pedig egyszer csak erősen remegni kezdett, és néhány hangos nyögéssel elélvezett a számon. Még alig ért véget az élvezete, mikor elemi erővel kapta be a farkam, és kézzel, szájjal egyszerre kezdett "kivégezni". Én csak feküdtem, és a kielégült puncit néztem magam előtt, a selymes combokat simogattam, nem is kellett több. Zihálva kapkodtam a levegő után, ahogy Sári kezébe, szájába kezdett lüktetni a spermám, irányíthatatlanul, egyik löketet a másik után eresztve ki. Egyszerre izzadtam és fáztam, feldobódtam és kimerültem. Sári fogalmazta meg a legjobban: 
- Kivégeztelek - suttogta vigyorogva, én pedig csak magamhoz öleltem, és rohanó pulzus mellett pihegtünk egymás karjaiban. 

Veráék "produkcióját" néztük. Ők nem 69-be tekeredtek, Peti annál kívánósabb és vadabb volt. Az ágy ütemesen mozgott alattunk, ahogy kefélni kezdte a barátnőmet. Vera a félhomályban még ránk nézett, de láttam, hogy gondolataiban már nem itt van. Petit ölelte szorosan, a srácnak csak a csípője emelkedett és süllyedt vissza ritmikus tempóban, minden alkalommal megfeszülve, tövig nyomva a farkát Vera forró puncijába. Nem csaptak zajt, az ágy finoman nyekergett, ők egymásra hangolódva lihegtek. Hol egymást nézték, hol csak lehunyt szemmel élvezték a szexet. Vera, vastag combjait Peti csípőjére kulcsolva szinte húzta magába, ösztönösen együtt mozgott vele a megfelelő tempóban. A fiú hátát simogatta, nedves puncija egyre hangosabban cuppogott (imádom azt a hangot). 
- Jövök, jövök... - nyöszörögte végül. Mi Sárival izgatottan néztük végig az egészet. 
- Gyere, engedd el - lihegte Peti, a barátnőm pedig, mintha parancs lett volna, a következő lökésektől egyre erősebben élvezett. 
- Haaaaa, haaaaa, aaaaa... - így nyögött, elvesztette a mozgás ritmusát, és erősen megremegett Peti alatt. Azt tudni kell, hogy a hüvelye elég erősen rászorít az ember farkára élvezéskor, így ezt Peti is tökéletesen érezhette. Ő egy percre sem állt le, és ha lehet, még erősebben dugta tovább a páromat, majd amikor Sári odanyúlt, és a fenekét kezdte simogatni, markolászni, az már neki is sok volt. Felhördült, a farka már spriccelt, ahogy kirántotta Verából, és mindent a puncijára, hasára lőtt. 
- Azt a kurva mindenit... - Csak ennyit tudott zihálni, és kimerülten rogyott rá Verára, aki szintén elégedetten, mosolyogva pihegte ki az iménti pillanatokat. 

- Na mi van fiúkák, lemerültetek? - vetette oda flegmán Sári, mivel látta, hogy Peti és én is el vagyunk varázsolva a történtektől. 
- Megállj csak, még nem végeztünk - replikáztam, és játékosan magamra húztam a lány vékony testét. Egy pillanatra furcsa volt ilyen viccesen-szerelmesen viselkedni az irányába, hisz van nekem barátnőm... De teljesen természetesnek érződött, Veráék pedig ügyet sem vetettek rá: Petivel egymás intim részeit törölgették, hasonló játékossággal. 
- Na én kimegyek egy kicsit, megszomjaztam - mondta Peti. 
- Ki, abba a hidegbe? - szólt utána Sári. Vera csak nevetett. 
- Hidegbe, mi? Az egész házatok egy francos szauna. - Viszont volt abban valami, amit Sári mondott. A hálószoba még a korábbinál jobban is befülledt tőlünk. A párás, meleg levegőt áthatották az erős illatok, úgyhogy frissítő volt beengedni a szobába egy kis hűvösebbet. Egy kicsit az ablakot is kinyitottam, míg a két lány az ágyon maradt, úgy néztek és mosolyogtak egymásra, mint a szerelmesek. Nagyon szép látványt nyújtottak így ketten, meztelenül fekve egymás mellett. 

Lementem Peti után. Éppen egy italt töltött, mikor meglátta, hogy én is jövök, nekem is odatolt egy pohárral. Nagyot kortyolt, a pohár nagyot koppant az asztalon. 
- Hejj, baszki - mondta a fejét csóválva. Többet nem is kellett mondania, én már nevettem, főleg amilyen látványt jelentettük, zilált hajjal, egy szál lógó faszban. 
- Na mi az, végeztél is ma estére? - kérdeztem viccesen. 
- Na, azért ne siess annyira, még nincs vége - helyesbített. - Megkínálom én még egyszer a barátnődet - fogalmazott meglehetősen egyenesen. 
- Én se hagynék ki egy újabb kört - mondtam, és már a gondolata is kezdett újra felállítani. Nem is halogattuk a dolgot, csakhamar visszamentünk a lányokhoz. Ők ugyanúgy, ahogy otthagytam őket, meztelenül "kiterülve" várakoztak és beszélgettek. 

- Mi van, semmi műsor? - kérdezte Peti. - Azt hittem, mire visszajövünk, ti már nagyban nyaljátok egymást, vagy valami - nevetett. 
- Jaj Peti, ne legyél közönséges - szólt Sári, és felállt, odajött hozzám, átölelt és megcsókolt. Vera felült az ágyon, kezeivel Petit hívogatta. Némi finom ölelkezés és simogatás után mindketten négykézláb helyezkedtek az ágyon. 
- Tudjuk mi, hogy legyetek gyorsan újra kemények - mondta Vera, és a két lány a csípőjüket kinyomva, illegetve csábítottak minket egy újabb szeretkezésre. Peti azonnal megfogta Vera csípőjét, és félkemény farkát a puncijához dörzsölte. Én ugyanezt tettem Sárival. Fantasztikus érzés volt a még mindig nedves, meleg nyíláshoz érni, a lányok csípőmozgással izgattak minket. Ahogy így játszottunk, a farkam egyre inkább megduzzadt, és egyre jobban behatolt Sáriba. Peti nem teketóriázott ennyit. Megfogta a sajátját, és tövig vágta Verába, aztán addig-addig mozgatta benne, míg teljesen merev nem lett. Onnan aztán nem volt megállás: Csípőn ragadta a barátnőmet, és nagyokat csattogva dugni kezdte hátulról. Még Sári is besegített, odanyúlt Verához, és a lógó, himbálózó melleit simogatta. Láttam, ahogy Vera támaszkodó kezei megragadják és szorítani kezdik a lepedőt. Ütemesen lihegni és nyögdécselni kezdett, ettől pedig nekem is totál merevre változott a szerszámom, fel is húztam rá Sárit azonnal. A két lány összébb húzódott, arcuk szinte egymást érte, vállaik egymást simogatták, ahogy mi Petivel ütemesen löktük őket. 

Éreztem, hogy egyre könnyebben csúszkálok Sáriban. Nedvesedett, mint a kisangyal, néha hátranyúlt, és a csiklóját izgatta, máskor csak támaszkodott, vagy Verát simogatta. A barátnőm csak pucsított, nyomta hátra magát ritmusra, és ahogy Peti farka egyre nagyobb lett benne, ő is egyre jobban megfeledkezett magáról. 
- Ne állj meg, csináld - nyögte Sári, és hátranyúlt, a csípőmet próbálta még hevesebben húzni magához. Nekem eszemben se volt lassítani vagy megállni, másra se vágytam, csak hogy még nagyon sokáig így dughassam a finom kis punciját. Hogy mennyi ideig mozogtunk ebben a helyzetben, nem tudom, nem foglalkoztunk már időérzékkel, csak élveztük a szűnni nem akaró, kellemes bizsergést a lábunk között. A hosszas lihegést a kedvesem nyöszörgése törte meg. 
- Peti, gyorsíts, kérlek... - A csattogások begyorsultak, Peti vörösödő fejjel, megfeszült izmokkal dugta Verát, akinek már a feje is az ágyon volt, Sárira és rám pillantva nyögött, aztán a nyögések apró sikkantásokba váltottak át, így élvezett egy hatalmasat. Petin szó szerint folyt az izzadtság a végére. 

Megfordultak. Peti hanyatt feküdt, Vera pedig ráült a farkára. A barátnőm nem vékony alkat, lehetett látni, ahogy ránehézkedik, vastag combjai között a húsos puncija szinte beszippantja és elnyeli Peti merev férfiasságát. Ő felnyögött, és Vera melleit fogdosta, miközben ő lassan mozogni, lovagolni kezdett. Sári is átfordult. Most nem négykézláb, hanem hanyatt fekve volt az ágyon, lábai nagy terpeszben, kezeit a feje fölé helyezte. Belé hatoltam, és a vállainál megtámaszkodva dugtam tovább. Ő csak nézett rám azokkal a szép szemeivel. Nem mosolygott, nem kacérkodott most, csak nézett egyenesen a szemembe. Aztán azok a szép szemei meg-megremegtek, egy pillanatra eltorzult az arca, lehunyta majd újra kinyitotta. Tudtam hogy közeledik, sajnos én is, túl gyorsan is. 
- Csináld, érezni akarlak - suttogta, én pedig nem bírtam tovább. Egyenesen a forró puncijába élveztem, újra és újra érezve a lüktetés hullámait, legszívesebben kidőltem vagy elájultam volna... De a merevedésem maradt, és én tovább mozogtam benne, majdhogynem összeszorított fogakkal. Sári érezte, ahogy elmegyek benne, látta is rajtam, ez csak fokozta a gyönyörét. Kezeit ökölbe szorította, vonaglani és édesen nyögni kezdett. Egyik kezemmel a csiklóját masszíroztam, miközben a farkam még mindig mozgott benne. Végül nem bírta tovább, teste homorított, melleit egészen kinyomta, fejét az ágyneműbe temetve, nyögve elélvezett. 

Petinek nem volt olyan gondja, mint nekem. Csúcsra járatta és keményen meglovagoltatta Verát, aki már teljesen kikészült, de a srác még bírta. Kedvesem remegő, erejét vesztett lábakkal szállt le róla, és pozíciót váltva ráhajolt a merev farokra. Vastag ajkai közé vette a szerszámot, és nyálasan, finoman a szájába engedte. Peti hirtelen felhördült. 
- Uhh, ez így jó, nagyon jó - mondta, kezével finoman irányítva Verát. Barátnőm egyre vadabbul bólogatott, de arcán nem látszott a sietség. Lehunyt szemekkel, de néha azért Petire pillantva szopott, kezével a golyókat simogatta, a szerszám tövét fogta. Aztán Peti vette át az irányítást, csípőjét emelgetve szinte dugta Vera száját, aki csak tartotta a fejét. Peti teste megfeszült, zihálva nyögött, Vera karjait szorította. Aztán ahogy megállt a mozgása, a barátnőm újra bólogatni kezdett a faszon, a szája szélén pedig már a sperma kezdett kifolyni. Petinek is vége lett. 

Izzadtan, kimerülve, kikészülve pihegtünk mind a négyen a nagy franciaágyon, a fülledt, nehéz levegőjű szobában. Későre járt már az idő, de se kedvünk, se energiánk nem volt hazasietni. Végül elaludtunk, és csak az éjszaka közepén vettük észre, mi a helyzet. A lámpák égtek, italok az asztalon, rendetlenség és csereérett, összefoltozott ágyneműk a hálószobában. Végül nagy nehezen, félálomban összeszedtük magunkat. 
- Hát, köszönjük a házavatást - mondta Vera Petinek viccesen. 
- Ó ugyan, semmiség, gyertek máskor is. - Sári úgy búcsúzott tőlem, mintha sose látnánk egymást többé. Mindig ott az a különleges érzés a szemében. Ám ez alkalommal talán mindenkiében ott volt. 

A házból kilépve arcul csapott minket a hideg, csípős, szeles levegő. Verával azonnal magunkhoz tértünk, és fagyoskodva-összebújva mentünk a kocsihoz. 
- Jól érezted magad? - kérdeztem. Ő csak szélesen mosolygott, a vállamra hajtotta a fejét. Ez tökéletes válasz volt nekem. Petit pedig nemes egyszerűséggel a szaván fogtuk: Mentünk még máskor is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr385581120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása