Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Gerda és a szitakötő - Bensőséges viszony

sztone 2013.10.18. 06:57

Kis panzióban szálltam meg Hannover felett egy ódonhangulatú városkában, munkám több hónapig odakötött. A pultossal (akit a panziósnő lányának gondoltam), kit Szitakötőnek neveztem el, a bárpultnál hamar összemelegedtünk, tanítgattam magyarra sörözés közben. Nagyokat nevetett, rettenetesen tetszett neki a sok fura szó, amiket velem lefordíttatott, s próbált mondani – ő úgy mondta Szütakütő. Gyönyörű arca volt, vakító fehér fogakkal, buja szájjal, hosszú szőke hajjal, mélykék szemekkel. Kissé molett volt, erős combokkal, nagy mellekkel. Egy esti beszélgetés után szobámban pihentem, mikor kopogtatás nélkül - a sosem bezárt ajtón - Szitakötő nyitott be, kezében egy hetilappal, mezit láb, fehér bugyiban, rózsaszín t-shortban, mely erőteljesen sejtetni engedte jókora mellbimbóit. Lazán leheveredett mellém, s a horoszkópról kezdett fecsegni az újságból. Forró teste combomhoz ért, nagyokat kuncogott, én állandóan a bugyijára pislogtam, mágnesként vonzotta tekintetemet erős szeméremdombja, határozott vágásával. Pizsamában voltam, félmeztelenül, göndör kacaja, buja szája, finom illata meg a véletlenszerű érintkezések testével, férfiasságomat karóként felállították, felemelt térdeimmel próbáltam álcázni, ő rá-rá tette combomra kezét, ahogy magyarázott. Majd megfogta pizsim kiálló részét, erősen, de nem durván, arca meglepetést színlelt, majd megkérdezte 
- Te elemlámpát hordasz a pizsamád zsebében? 
- Nem, gyertyát feleltem, mire ő tovább értetlenkedve hüvelykujjával a makkomat morzsolgatva mondta 
- Igaz lehet, érzem, hogy olvad a viasz. Tovább játszottuk a játékot, mutató ujjamat finoman végighúztam a bugyija vágásán, többször oda-vissza (miközben azt hittem, felrobban a farkam), s kérdeztem 
- Te meg kagylókat tartasz a bugyidban? Szemeit már behunyta, s úgy válaszolt –- Igen, az egyik épp most nyílik ki. 
- Tényleg kagyló, levet eresztett - kis folt jelent meg a bugyiján - mondtam rekedten, s finoman félrehúztam a könnyű bugyit, középső ujjamat lassan a kagyló, nyíló, rózsaszín húsa közé mélyen betolva. Nagyon finom, nedves, lágy puncija volt, ahogy combjait Szitakötő egyre jobban széttárta. Ő közben kigombolta pizsimet, és puha tenyerével fel-le húzgálta farkamon a bőrt, hihetetlen érzékiséggel, keze néha lejjebb csúszott, s lehelet finoman markolászta szőrös herezacskómat, közben kéjesen, halkan lihegett. A bugyit levettem róla, s egyre több ujjam ismerkedett meg a szőkeség nedvekben úszó puncijával. Már négy ujjam volt bent tövig, Szitakötő csípőjét fel-le hullámoztatta, farkamból is dőlt a lé, melyet ő lassan, kéjjel kent szét a péniszemen, ezáltal még élvezetesebbé téve a finom masszázst. Borotvált puncijának gyönyörű rózsaszín színe volt, hüvelykujjammal éreztem csiklója felállt, megkeményedett. Hüvelyk és mutató ujjam közé vettem óvatosan, s fel-le masszíroztam, mintha egy piciny fütyin maszturbálnék. Néha abbahagytam és újból benyúltam a vaginájába, kisujjammal, lassan, majd négy újjal, vadul. Ez a játék megőrjítette Szitakötőt, azt lihegte 
- Azt csinálsz velem, amit akarsz - s közben isteni keze fel-alá csúszkált kőkemény farkamon. Ismét csiklójával játszottam, s mondtam neki – Közben nyúlj a puncidba! Szitakötő másik kezével mintázott engem, hol egy, hol több újjal nyúlkált a pinájába, közben megremegett szája széle. A látvány végletekig fokozta izgalmamat. Oldalt fordítottam, egyik lábát felemelte, s vastag, kemény, nedvező péniszemet az ujja mellett, a combja között alulról lassan betoltam a puncijába. Ki-be húzgáltam, ügyelve arra, hogy időnként „véletlenül” a nedves makkommal az ánuszába is puhán bele-bele ütközzek, Szitakötő ilyenkor megremegett. Nem bírta tovább a kiképzést – Bassz meg, élvezz belém mondta kétszer is, és így lett - nagy adag spermát lövellt belé rángatódzó farkam, melyet mélyen a lucskos pinájába nyomtam. Ezektől a játékoktól teljesen elfáradtunk, egymásba kapaszkodva bealudtunk. Másnap hajnalban német kollégám szólt fel, messzire kellett utaznunk. Szitakötő rendszeres vendégem lett, vagy én az övé az emeleti folyosón átellenben volt a szobánk. Egy szombat délután Szitakötő épp mellém feküdt az ágyon, kedvenc felszerelésében, fehér bugyiban, rózsaszín T-shortban, mikor kopogás nélkül benyitott Gerda, a panziósnő. Jó alakú, jó lábú, kerekfenekű, barnahajú, barna szemű, negyvenes évei közepén járó fess nő volt, nemegyszer megnéztem lopva, mikor a konyhából kihozta nekem főztjét. 
- Ízlik a főztöm? - kérdezte egyszer - akkor már többször végig ettem az egész menüt elölről, hátulról, lévén nem túl hosszú – s kiderült, ő sosem kóstolta, mindig recept alapján dolgozott, precízen, de jól. Gerda most vastag, fehér frottírköpenyben volt, kezében egy tálcával jött, rajta pezsgővel, három pohárral. Lazán leült a dupla ágyra, amin feküdtünk, maga alá húzott lábakkal. Én kicsit lemerevedtem, feszélyezett a helyzet, meztelen felsőtesttel, a feltornyozott párnának dőlve, de láttam Szitakötő egy percre sem esett ki a szerepéből, szorosan hozzám bújva a kezével hasamat simogatta, néha belenyúlva a pizsama nadrágomba, a gumi alatt vakargatva a hasamat. 
- Igyunk pertut! - mondta Gerda kedvesen kínálva a tálcáról – egy pillanat alatt lehörpintettem a finom, hűvös italt, Szitakötővel együtt. A pertuhoz puszi jár, nevetett Gerda, s mindjárt be is hajtotta járandóságát, szép szája volt neki is, finom, puha, forró. Bár csak néhány másodpercre ért össze a szánk, egy pillanatra elfelejtettem, hogy ott fekszik mellettem Szitakötő. A pezsgő ellazított, könnyeden beszélgettünk, nevettünk, Gerdán fellazult a köpeny, kicsit szétcsúsztak a térdei, néha bepillantást engedve fürkésző tekintetemnek, combja közé, amelyet a köpeny alatt vörös kombiné is takart, sejtelmes feketeséggel legbelül. A pezsgőt hamar eltüntettük, Gerda mondta, játsszunk – Mit? – üvegpörgetést, meghökkentem volna, de a pezsgő átsegített ezen, s különben is őrült kíváncsi voltam, mi van a köpenye alatt. Gerda gyorsan elmagyarázta a szabályokat: Akire rámutat a palack, az a vesztes, vagy levesz egy ruhadarabot, vagy teljesíti a másik kettő egy-egy kívánságát. Pörgött, s rám mutatott az üveg, kissé vontatottan, de lehúztam a magamról a pizsamám. Szűk alsónadrágomon egyértelműen mutatta hatalmas domborodással, hogy áll már a dákó, hiszen Gerda megjelenése Szitakötő jelenlétével együtt igencsak megmozgatták a fantáziámat. A nők nyihogva konstatálták a látványt, Szitakötő jött. Tárd szét a lábad, s lassan húzd el a bugyid, mondtam. Hagyd úgy, vedd a szádba a középső ujjad, majd lassan nyúlj be vele a puncidba, mondta Gerda. Szitakötő szépen koreografált produkciója után úgy éreztem szétfeszül a farkam, a gatyámon kis sötét folt jelent meg, a csajok izgatottan nézték, Szitakötőnek annyira tetszett a parancs, hogy lassú ritmusban nyúlkált az ujjával a vaginájába, amely nedvesen, rózsaszínen csillogott. Még azért bírtuk tartani a játékszabályokat, pörgettem, ismét én voltam a soros. Szitakötő levetette velem a köpenyt Gerdáról, nem ment nehezen, ittam a látványt, nagy feszes mellek, a melltartón átütő sötét, nagy bimbók, kerek fenék, határozott vágás a bugyin a puncinál, homokóra alak. Gerda beindulva mondta, vedd ki a szerszámod, s húzgáld lassan a bőrt rajta. Így tettem, az izgalomtól már vígan álló péniszem hatalmasra dagadt, makkom rózsaszín-lilán csillogott, Gerda felhúzott, széttárt térdekkel ült, finom anyagú bugyiján sötétes folt jelent meg, a farkam majd Szitakötőt nézte. 
Lánya, Szitakötő srégen vele szemben, szintén széttárt térdekkel, félrehúzott bugyival nyúlkált, lassan, nedves vaginájába, én a két nő között térdelve játszottam a farkammal, hol az egyik, hol a másik felé fordulva. Szabályok nélküli játék kezdődött. Gerda combja közé bújva, farkamat bugyija vágásán kezdtem húzgálni, a nő hanyatt dőlt, teljesen széttárta lábát, Szitakötő félrehúzta Gerda bugyiját, s a farkammal anyja pináját kezdte izgatni, hol belemártva, hol csiklójával játszva. Gerda rég lehetett férfivel, mert dőltek belőle a nedvek, hangosan, kéjesen lihegett, letépte melltartóját, s mellbimbóit cirógatta. Ez felhívás keringőre gondoltam, és nedves szerszámomat Gerda mellei közé csúsztattam, lovagló ülésben. 
Szitakötő sem unatkozott egyik kezével hátulról a golyóimmal játszott, másik kezével Gerdába hatolt, nekem úgy tűnt, nem először... Hosszú ujjaival mélyen benyúlt Gerda puncijába, majd nyelvével csiklóját kezdte izgatni. Gerda a puncija fölé pucsító Szitakötő hajában turkált a kéjtől, én pedig a combjai közül magát felkínáló két rózsaszín barackba döftem a farkamat. Szitakötő ugyan olyan ritmusban nyalta Gerdát alulról felfelé, mint ahogy én hátulról ki-be siklottam lucskos, finom, puha punijába, alulról melleit simogattam. Ez így nem mehetett sokáig, már majdnem elélveztem, de kihúztam, oldalról a nyalakodó Szitakötőhöz térdeltem, s egy-két mozdulat után Gerda csiklójára élveztem, ami Szitakötőt még serényebb nyelvmozgásra ösztökélte, ettől és a látványtól Gerda hatalmasat élvezett, én pedig Szitakötőt váratlan ötlettel, a Pezsgősüveg nyakával fejeztem be. Nem kellet sokat játszani vele, Szitakötő annyira fel volt izgulva, hogy néhány mozdulat után, combját összeszorítva, erőteljes fenékremegések között Gerda combjába kapaszkodva élvezett el. A kis csapat összekapaszkodva pihegett, én azon gondolkodtam, vajon mit csinált ez a két nő magában eddig? Egyáltalán az anyja Gerda Szitakötőnek? Ez később kiderült, bensőséges viszony alakult ki köztünk, de addig nem kevés felejthetetlen élményt szereztünk egymásnak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr695583201

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása