Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Utálja a férfiakat

sztone 2013.10.20. 12:55

Egy érettségi találkozó mindig jelentős esemény az ember életében. Mi a 15 évesre jöttünk össze ezen a szombati napon. Szép időt fogtunk ki s jó hangulatban zajlott le minden. Megörültünk egymásnak s meghatódva léptük át az egykor annyit koptatott iskolaküszöböt. Elég sokan összeverődtünk, mert mindenki magával hozta élete párját, csak a gyerekek maradtak odahaza. Én egyedül mentem el, mert a feleségemmel épp akkortájt szakítottunk 
Mindenki beszámolt róla, hogy mi minden történt vele az elmúlt öt évben, legutóbbi találkozásunk óta. A létszám persze nem volt teljes, a hiányzók közé tartozott Vali is, aki a tízéves találkozóra sem jött el. De ő egy speciális eset, aki be sem fejezte a középiskolát, mert harmadikban kimaradt s azóta se láttuk. Állítólag megszökött egy kosarazóval s most valahol külföldön él. Nem igen kell rajta csodálkozni, hogy ilyet tett, mert szép, koraérett lány volt, aki erősen érdeklődött a férfiak iránt. A férfiak, és nem az osztálybeli fiúk iránt, ami bizony eléggé rosszul esett nekünk - nekem legalábbis. Olyan hosszú combjai, mint Valinak, az egész iskolában sem volt másnak, éppen ezért a tornatanárunk rábeszélte, hogy foglalkozzon magasugrással, s nem maradt titokban, hogy a siker érdekében a tanár úr külön edzéseket tartott neki. S akkor egy szép napon hopp, meglépett a kosarazóval - a nők már ilyen hálátlanok. 
A gondolataim épp Vali körül keringtek, amikor egyszer csak kinyílt az ajtó és belépett rajta Ő MAGA. Egy pillanatra csend támadt, megállt a levegő s az én lélegzetem is elakadt. Szinte nem akartam hinni a szemeimnek: ez a bombázó lenne az én egykori szimpátiám? Semmi kétség felőle, csakis ő lehet: hosszú izmos combjait alig takarta egy darabka szoknyaféle, karcsú dereka felett formás melleken feszült a blúz, arcát vastag réteg smink takarta, fején az akkor divatos torzonborz frizura díszlett, aminek láttán az embernek az volt a benyomása, hogy a viselőjét valaki biztosan egész éjjel „kócolgatta”. A fiúk hangosan füttyentettek, a lányok pedig - szerintem - sorra elsápadtak. 
- Sziasztok! - köszönt be Vali. - Elnézést, amiért elkéstem, de belekerültünk egy óriási dugóba s azt hittem már, hogy estig se jutunk ki belőle. 
- Nem baj, Vali, fő, hogy megjöttél - fogadta barátságosan az osztályfőnök -. Keress magadnak egy széket, s ha kifújtad magad, meséld el szépen, mi történt veled, amióta nem láttunk. 
Szabad hely már csak egy volt, a mellettem levő, az én egykori padtársam nem tudott eljönni a találkozóra. Vali mellém csüccsent, de előbb gyorsan lekevert két puszit, amit én hálásan viszonoztam. Micsoda parfüm-illat! Egészen beleszédültem. Nem is nagyon tudtam a beszámolójára odafigyelni. Valami olyasmiket mondott, hogy túlesett néhány párkapcsolaton, és hogy most Németországban él, és hogy nagyon boldog... Nem lehetett boldogabb, mint én, aki felmérve a helyzetet, mindjárt láttam, hogy Vali aznap csakis az enyém lesz. Ami azért nem egészen úgy történt, hiszen az ebéd utáni tánc alatt mások is karjukba vették őt, de mivel a feleségek is jelen voltak, így mégiscsak nekem jutott Valiból a legtöbb. 
Estefelé oszladozni kezdett a társaság, főleg a vidékiek iparkodtak, hogy le ne késsék a buszukat, vonatukat, meg aztán úgy láttuk, hogy egy újabb nagy csapat vendég érkezik, akiknek illő lesz a termet átengedni. 
Vali nekem elárulta, hogy a párja azért nem kísérte el, mert valami üzleti megbeszélésre ment Pozsonyba, és mivel nem ért magyarul, nem volt hozzá kedve hogy átunatkozza az egész napot s ezért Pozsonyban maradt. Azzal váltak el, hogy estére majd érte jön.. Már este volt s a sváb Pali sehol. Vali rögtön felhívta és megkérdezte, hogy elindult-e már, mire a pasas azt válaszolta, hogy ma már sajnos nem tud érte jönni, szálljon meg valahol. Vali erre éktelen dühbe gurult s elkezdett vele ordibálni. Németül ugyan keveset értek, de tanúsíthatom, hogy jól odamondogatott neki. 
- A mocskos disznó! - fejezte be a telefonálást Vali felém fordulva immár magyarul. - Talált magának valami szlovák kurvát s én már nem is kellek neki. Méghogy találjam fel magam.. ! 
Alig tudtam lecsillapítani. 
- De hogy menjek szállodába, amikor még egy szál hálóinget se hoztam magammal? Ezen a kis kézitáskán kívül semmi poggyászom nincs. Érted? Semmi! 
- Nyugodj meg, kérlek, megoldjuk. Az én lakásom teljesen szabad, három szoba közül választhatsz, s hálóinget is tudok adni, mert a volt nejem holmijai még javarészt nálam vannak. Nem egy luxuslakás, de egy éjszakát ki lehet benne bírni. Elfogadod a meghívást?
- Rendben van, elfogadom. De semmi szex, megértetted? - ezt ő mondta, nem én. 
- Jó, semmi szex, csak gyere már!. Meglátod, olyant fogok mutatni, aminek nagyon meg fogsz örülni... 
- Na, arra kíváncsi vagyok - mondta, s azzal belém karolt s elindultunk énhozzám. 
Szép kora nyári este volt, jól esett andalogni a kevésbé forgalmas utcákon. Vali ezalatt elmondta azt, amit az egész osztály sejtett: az ő élete közel sem olyan boldog, mint amilyennek mutatja. Az a bizonyos kosarazó, amikor megtudta, hogy Vali állapotos, egyszerűen lelépett. Ő elvetette azt a kisbabát, amit azóta is nagyon bán, mert akkor most már lenne egy tizenöt éves fia. Így pedig Isten tudja, hogy valaha is születik-e gyereke. A mostani körülmények között nem engedheti meg magának ezt a luxust. Ő ugyanis az, aminek látszik: gazdag pasik kiszolgáltatottja, akik őt kézről kézre adják egymásnak. Fontos üzleti megbeszéléseknél nem ritkán ő a megkötött szerződés „titkos függeléke”: ilyenkor kerül sor gazdacserére. Nagy ára van annak a luxusnak, amiben él, úgy bánnak vele, mint valami árucikkel. Tegnap éjjel is hajnalig dorbézolt jelenlegi „munkáltatója” az üzlettársaival, és neki minden kívánságukat teljesítenie kellett, a legundorítóbbat is. Utálom a férfiakat! - fejezte be megrázó történetét. 
Odahaza aztán - pedig láttam rajta, hogy fáradt - előhozakodtam a beígért meglepetéssel: 
- Most pedig levetítem neked azt a filmet, amelyet a tízéves találkozóról készítettem! 
- Jaj, az nagyszerű lesz! - kiáltott fel, s máris kiment szeméből az álom. 
Nagy érdeklődéssel nézte végig a filmet és szívből kacagott az érdekesebb részeknél. Istenem, de gyönyörű is volt olyankor! 
Éjfélre járt az idő, mire lefeküdtünk. Vali nem fogadta el a feleségem felkínált hálóingét, inkább meztelenül bújt az ágyba. Mindketten fáradtak voltunk az egész napi izgalmaktól, de azért én egy darabig elábrándoztam azon, hogy milyen is lehet Vali karcsú teste mellett feküdni, annak illatát beszívni, hosszú, bársonyos combjait ölelgetni, szőrös pinuskáját simogatni, meggypiros ajkait csókolgatni... 
- Semmi szex! - jutott eszembe a figyelmeztetés, amin egy kissé elmosolyodtam s máris elnyomott az álom. 
Persze hogy vele álmodtam: újra középiskolás volt, tornamezének csak a felső része volt rajta, messzire ellátszottak hosszú, izmos combjai, köztük a fekete háromszöggel, és én végignéztem, ahogy sorra megdugják a férfiak: előbb a tornatanár, azután a kosarazó, majd a német üzletemberek... Én meg csak álltam bénán, meg se tudtam mozdulni - pedig nagyon szerettem volna odarohanni, hogy kiszabadítsam támadóinak karmai közül. 
Reggel, amikor felébredtem, Vali még az igazak álmát aludta. Leugrottam az önkiben venni valami harapnivalót, meg néhány üveg pezsgőt a legdrágább fajtából, de az én vendégem még akkor is mélyen aludt, amikor visszaértem. Átlopakodtam a szobájába s egy percig elnéztem a paplan alól kikandikáló formás fenekét s arra gondoltam, hányan és hányszor mocskolhatták már be ezt a gyönyörű testet? Óvatosan megigazítottam rajta a takarót és kiosontam a szobából. 
Már tizenegy óra is elmúlt, amikor úgy döntöttem, hogy felébresztem. Feltettem egy CD-t s a zenét mind hangosabbra állítottam. Ez hatott. Pár perc múlva kidugta borzas fejét az ajtó nyílásán s azt kérdezte: merre van a fürdőszoba? Megmutattam neki. Ezután még jó sok idő eltelt, mire végre előkerült, de akkor már teljes díszben, kisminkelve, kicsinosítva - de nem megkefélve, márpedig én eltökéltem, hogy anélkül ki nem engedem a lakásból, amig jól meg nem hempergettem. 
- Na, hogy aludtál? - kérdeztem. 
- Egészen jól. Olyan mélyen aludtam, hogy semmit sem álmodtam. 
- Én bezzeg annál többet. És mit gondolsz, kivel? Teveled. Csak nem valami szépet. 
- Akkor ne is meséld el. 
- Nem fogom. De azt azért elárulom, hogy középiskolás koromban nagyon sokat álmodoztam rólad, te meg rám se néztél, észre se vettél. 
- Komolyan? Valóban nem nagyon emlékszem rád abból az időből. Csak annyi rémlik, hogy egy pattanásos képű, nyurga fiú voltál - de az utcán már nem biztos, hogy megismertelek volna. 
- Én meg még évekig magam előtt láttam lenszőke fürtjeidet, mindig parázsló szemeidet és fiús alakodat. A hosszú, izmos combú lányokra vadásztam, de egynek sem voltak olyan formás lábai, mint neked. 
- Igazán? Hát annyira tökéletesek ezek a mankók? - kérdezte, és azzal derékig felhúzta amúgy is rövidke szoknyáját, és maga is elgyönyörködött teste legirigyeltebb részében 
Én pedig odaugrottam és vadul elkezdtem csókolni a lábait. A térdénél kezdtem el s meg sem álltam, amíg végig nem értem a húsos combokon. A punciját aprócska piros tanga takarta csupán, nem okozott különösebb gondot, hogy félre toljam, s máris kitárult előttem, ami minden nőn a legizgatóbb. Ezt a látványt nem lehet megunni! Ahány pinus, annyiféle, de mindegyik vérpezsdítő. Vali lábaköze simára volt borotválva, mindjárt lehetett mindent látni: a nagy szeméremajkakat, a kis ajkakat s a pici lyukat, amelyen keresztül a másvilágra - kinek a mennyországba, kinek pedig a pokolba - vezet az út. 
- Mutasd magad hátulról is! 
Megfordult, s a derékig felhúzott szoknyácska alatt teljes pompájában előbukkant Vali hátsófele. A tanga zsinórját az ülepe vágánya teljesen elnyelte, úgy hogy altestét szinte semmi sem takarta. Én ismét tüzes csókokkal halmoztam el - immár hátulról - csodás combjait, s egy gyors mozdulattal lerántottam róla a tangácskát. 
- Mit csinálsz, te őrült!? - kiáltott fel. 
- Mindent látni akarok! - lihegtem. 
- Mindent? Tessék! 
Vali előrehajolt s az egyik széknek támaszkodva láthatóvá tette mind a popóját, mind pedig a punciját. Én pedig egy pillanatig sem tétovázva mohón elkezdtem csókolgatni, nyaldosni és szopogatni hol az egyiket, hol a másikat. A nadrágot meg az alsónadrágot villámgyorsan letéptem magamról - hadd szakadjanak a gombok! - , mert a nedves orrú dákóm már nagyon türelmetlenül ágaskodott. Vali húsos szeméremajkai is mind jobban ragyogtak - és egyáltalán nem biztos, hogy kizárólag a nyálamtól. Úgy éreztem, ha még egy percet várok, akkor a saját markomban sül el a fegyverem. Ezért gyorsan a megfelelő nyílásra irányítottam és nyomtam egyenesen befelé. Addig toltam, ameddig lehetett, vagyis amíg el nem fogyott. Mert én eddig még egyetlen pinának sem értem el a fenekét - ahhoz nyilván hosszabb szerszám szükséges. Az enyém pedig inkább vastag, mint hosszú. Szorult is szépen, nem sokáig kellett ki-be taszigálnom s máris elkezdte ömleszteni gazdag tartalmát. De én továbbra is keményen magamhoz szorítva tartottam Vali derekát, nehogy egy csepp geci is a szőnyegen kössön ki. 
- Te aztán gyorsan el tudsz élvezni - állapította meg Vali, aki nyilvánvalóan még a közelébe sem jutott a saját orgazmusának. 
- Ne haragudj rám a gyors tüzelésért - szóltam, miközben kicsúsztattam belőle petyhűtt farkamat - , de már hónapok óta nem voltam nővel s te annyira felizgattál, hogy nem tudtam uralkodni magamon. 
- Pedig kellett volna! Elfelejtetted, miben egyeztünk meg: Semmi szex! 
- Ó, az tegnap volt. Az az egyezség nem vonatkozhat örök időkre - vágtam ki magamat. 
- Igazad van - mondta Vali szomorúan. - Miért is ne használnál ki te is egy olyan ócska kurvát, mint amilyen én vagyok? 
- Kérlek, ne beszélj így! Az én szememben te vagy a legpompásabb nő a világon! 
- Ismerlek benneteket férfiak - szólt ismét - , egyformák vagytok ti mindannyian! 
- Na, megállj! Majd én mindjárt bebizonyítom neked, hogy nem vagyok egy tucatférfi! Olyan ebédet kanyarintok, hogy kétfelé állnak tőle a lábaid! 
Persze, az ebéd egyáltalán nem volt különleges, azt én csak úgy viccből mondtam, de tény, hogy nem sok idő múlva finom pecsenyeillattal telt meg az ebédlő. Evés előtt fölhajtottunk néhány pohárka pelinkovácot, amit húsvétkor hoztak vajdasági barátaim, s a lehető legvidámabb hangulatban fogyasztottuk el az én szakácsművészetem termékét. Közben mobilon jelentkezett a sváb faszi. Reményét fejezte ki, hogy Vali nem unatkozik és sajnálattal közölte, hogy valószínűleg még ma sem jöhet Budapestre. 
- Rohadt kurafi! - volt Vali tömör válasza. - De ha te úgy, akkor én is úgy! Rajta, pajtás, dugjunk egy nagyot! 
A másodperc töredékéig azt hittem, nem jól hallottam, amit mondott, de gyorsan föleszméltem: 
- Gyerünk, vár a hálószoba! - kiáltottam én is. Fölkaptam az előre kikészített pezsgős üveget, a két poharat, s Valit átvezettem a legszebb szobánkba. 
- Nem rossz! - állapította meg, amikor megpillantotta a hatalmas ágyat, a fél falat meg a fél mennyezetet beborító tükröket. (Izgalmas szexcsaták folytak ott valamikor.) Én az ablakredőnyöket félig leengedtem, a CD-lejátszót elindítottam, a pezsgőspoharakat megtöltöttem - s kezdődhetett az akció. 
Azt még nem felejtettem el, hogy tartozom Valinak egy kielégítéssel, így hát ezt az adósságot gondoltam először kiegyenlíteni. Mégis Vali volt az, aki az első lépést megtette - nyilván sürgette a bosszúvágy. Mármint a jelenlegi pasasa iránt érzett bosszúvágy: 
Beállt a tükör elé és a zene ritmusára elkezdett lassan vetkőzni. (Egy ideig - mint azt előző este elmesélte - strip-tease táncosnőként kereste kenyerét, egy bárban fedezték fel s úgy került az üzleti világba.) Nem sok levetnivaló volt rajta, épp ezért kéjes mozdulatokkal próbálta húzni az időt. Kisportolt teste hajlott mint a nádszál, és én a tükröknek köszönhetően egyszerre láttam őt minden oldalról. Azok közé a nők közé tartozott, akiknek - mint ahogy én szoktam mondani - két puncijuk van: elöl is egy, meg hátul is egy. Mert ha elölről nézted, láttál egyet, ha hátulról nézted, akkor is láttál egyet - persze, ugyanazt. A falitükörnek hála én Vali mindkét puncijában egyszerre gyönyörködhettem. Ráadásul hol az egyiket, hol pedig a másikat düllesztette felém, miközben ujjai segítségével szélesre tárta a bejáratot. Az elővillanó rózsaszín hús látványa teljesen lenyűgözött. A felső testét mindössze egy szál ruhadarab fedte, amit ugyancsak módszeresen fejtett le magáról. Kemény mellek bukkantak elő, amelyekről mindjárt láttam, hogy nem eredetiek, de a készítőjük jó munkát végzett, tökéletesen egyformák voltak s láttukra az én alsónadrágom teljesen megtelt valami keménységgel. Félhomály volt a szobában, de a remek mellbimbók így is jól látszottak, s ahogy jobban szemügyre vettem őket, akkor láttam, hogy az a csillogó valami rajtuk a piercing, s ugyancsak ékszer díszítette a köldökét, sőt a clitorisát is. Ilyen gazdagon felékszerezett nővel nem volt még dolgom. (Engem valahogy nem is vonz sem a tetoválás, sem az egyéb csingi-lingik, amiket a nők mind gyakrabban magukra operáltatnak. Azonban egy luxuscica, érthetően, nem lehet meg ezen kiegészítők nélkül.) 
Amor, amor, amor... - búgta kappanhangján a CD-ről Iglesias. (Hát, komám, ha most itt lennél és te is azt látnád, amit én, akkor még szebben énekelnél, s a farkad ugyanúgy ágaskodna, mint az enyém.) 
Vali pedig ekkorra szemmel láthatóan a produkciója végéhez ért: kibontott dús hajsörényét megrázta s a tapsomat megköszönendő mélyen meghajolt - csakhogy háttal nekem, s így szétterpesztett lábai között csábítóan nézett rám a feszes fenék, a ráncos popsilyuk, a rojtos szélű punci s a végtelenül hosszú sonkák keretében a leomló aranyszőke hajzat tulajdonosa, maga Vali. Odaugrottam, felkaptam úgy ahogy volt és finoman az ágyra fektettem. Tűzpiros száját egy hosszú csókkal zártam le, még mielőtt bármit is mondhatott volna. Ezután nyelvemmel az egész arcát becserkésztem, hosszasan elidőzve lezárt szemhéjain, izgató fülkagylóin, és már a nyakánál tartottam, amikor hirtelen eszembe jutott valami: 
- A pezsgőről teljesen megfeledkeztünk! - és már nyúltam is a két pohárért. Vali is felkönyökölt. 
- Majd én megitatlak - szóltam, és gyengéden az ajkaihoz illesztettem a habzó nedűvel teli poharat. Mind kiitta, majd hanyatt dőlt. Én pedig - ez az ötlet ebben a pillanatban jutott eszembe - egy hirtelen mozdulattal a másik pohár tartalmát a melleire löttyintettem. Ő sikoltott egyet, én pedig megragadtam a pezsgősüveget, s ami még benne volt ital, azt is mind ráöntöttem. Mindenhova jutott belőle, a lepedőre is. 
Vali megpróbált védekezni, de nyilván látta, hogy egy őrülttel van dolga s végül hagyta, hogy azt csináljak vele, amit akarok. Én pedig azt akartam, hogy legalább egyszer ő is elélvezzen. 
Először nekifogtam, hogy egész testét megtisztítsam a pezsgőtől. A nyelvemmel, természetesen. Nyaltam, faltam, csókoltam a feje búbjától a lába nagyújjáig mindenét. Különösen azokon a testrészeken időztem sokáig, amelyek érzékenyebben reagáltak a cirógatásra. Valit kreol bőrrel és csodás didikékkel ajándékozta meg a sors, s én csak akkor tudtam tőlük megválni, amikor úgy éreztem, hogy mindjárt elélvezek. Azt pedig semmiképp sem szerettem volna, mert akkor megint mi lesz ővele? A köldökében még találtam néhány csepp pezsgőt, azt mohón kiszürcsöltem, majd a lába ujjainál folytattam a terep feltérképezését. Azt ugye nem kell mondanom, hogy sehol egy szőrszállal nem találkoztam - pedig a megfelelő helyen kívánatosnak tartom őket - , nyelvem akadálytalanul siklott a tükörsima bőrön. A mesés sonkákon sem időzhettem túl sokáig, mert úgy éreztem, hogy mindjárt bajok lesznek. Pedig még csak ezután következett a java! Mialatt a rózsaszín puncikában köröztem a nyelvemmel, Vali a fejemet fogta és a hajfürtjeimmel játszadozott. Nyöszörgött ugyan, de tudtam jól, hogy ez még nem az igazi. Behajlított térdekkel, széttárt combokkal hevert előttem, nem volt nehéz oldalra fordítani, de még így sem fértem rendesen a popsikájához. Megkértem, hogy álljon négykézláb. Megtette, hiszen világos volt előtte, hogy mit akarok. Fejét úgy helyezte a párnára, hogy hátra nézve láthassa, mit csinálok. Én is láttam őt: az aranyszőke hajtengerből kivillanó égszínkék szemeket, a remegő ajkakat - úgy tűnt, közel járok a célhoz. A duzzadt szeméremajkak szavak nélkül is azt suttogták: Gyere! És én nem tudtam nemet mondani. Előrántottam a szocskámat - a kemény faszocskámat - és villámgyorsan bedöftem a nyáltól, pezsgőtől, miegymástól lucskos Nusikába. Nem tudtam uralkodni magamon tovább! Sebesen döfködtem izzó dákómat mind mélyebbre és mélyebbre, nem érdekelt többé, hogy Valival mi történik, bár fél szemmel láttam, hogy nagyon koncentrál - de hiába, a csúcsra ezúttal is egyedül jutottam fel. 
Ám akkor valami egészen váratlan dolog történt: Vali kilökött magából és jobb kezével a lába közé nyúlva elkezdett hevesen maszturbálni. Én csak bámultam némán. Partnernőm mind jobban begerjedt, lélegzete felgyorsult, egész teste elkezdett vonaglani, majd hangos sikongások kíséretében drámaian elélvezett. Percekig úgy tűnt, hogy nincsen egészen magánál, azt se tudja hol van.. Én puhán átöleltem, ő is teljesen hozzámbújt és mindketten elaludtunk. 
Még mindig világos volt, amikor felébredtünk. A csak nemrég lezajlott szexelésre emlékeztető fojtó illat töltötte be a szobát. Jóleső érzés volt újra magamhoz szorítani Vali elernyedt testét. Ki tudja, mikor ölelgethetek még egyszer egy ilyen príma nöstényt? 
- Nem tusolnánk le? - tette fel a kérdést. 
- Dehogy nem! Akarsz te első lenni? - kérdeztem vissza. 
- Miért? Neked nincs kedved velem együtt tusolkodni? Vagy félsz, hogy kárt teszek benned? 
- Kárt csak én tehetek - de nem benned, hanem BELÉD! 
Felszabadult kacajjal honorálta az elcsépelt szelemességet. (Valami nekem azt súgta, hogy Vali délben elkezdett bosszúállása még nem ért véget.) 
Vidám nevetgélés kíséretében vettük birtokba a fürdőszobát. Mire az utolsó ruhadarabtól is megszabadultam, Vali már beállt a tusoló alá és a vizet kellemes melegre állította. Beszappanoztuk egymás testét, hosszasan simogatva a kiálló részeket, majd a kézi tusolóval ragyogó tisztára mostuk magunkat. A törülközés is kölcsönösen történt: előbb én itattam fel gömbölyű idomairól a vízcseppeket, majd ő dörzsölte szárazra az én testemet. A lábam között sokáig elidőzött, minek következtében az én férfiasságom szemtelenül felágaskodott. 
- Mit tettél? - kérdeztem komoly ábrázattal. - Most hogy húzzam fel a gatyámat? 
- Tudod mit? - súgta a fülembe - A gatya helyett húzzál fel inkább engemet! 
Ez aztán világos beszéd! 
A feneke alá nyúltam, felnyaláboltam s úgy vittem át a tükrös szobába. Gyengéden hanyatt fektettem és féloldalt dőlve föléje hajoltam. Ezúttal a mellbimbóival kezdtem a babusgatást s onnan kiindulva haladtam fölfelé. A szemei most sötéten izzottak, mintha azt mondták volna: Történjen már valami igazán jó! Én azonban nem akartam elkapkodni a dolgot, bár éreztem, hogy az én férfiasságom türelme is fogytán van. Bal kezem ujjaival Vali csokoládébarna mellbimbóit morzsolgattam, jobb kezemmel pedig bársonyos testét simogattam, ameddig csak elértem, legtöbb időt ott középütt töltve, ahol a legszőrösebbek szoktak lenni a nők. Előbb egy, majd két újjal vájkáltam egyre nedvesedő vulvájában. Az én szexpartnerem azonban aligha lehetett megelégedve a tempómmal, mert hirtelen elkapta a farkamat s jól megszorította, mint aki azt akarja mondani, hogy dugd be már! Nem lehetett nem megérteni. Felhúzott combjai közé térdeltem, a biztonság kedvéért gyorsan nyaltam egyet-kettőt a vagináján s az imént elhangzott kérésnek eleget téve Valit tövig a lüktető farkamra húztam. Amíg én ütemesen mozogtam ki-be, ő a lábaival végzett különböző irányú mozdulatokat: először magasan kinyújtotta, azután szélesen széttárta, majd a derekam köré kulcsolta őket, akkor a mellemnek térdelt velük, végül pedig átvetette őket a vállamon. Ő kedvezőbb helyzetben volt mint én, hiszen hanyatt fekve a mennyezeti tükörben mindezt látta is, nemcsak érezte. Én pedig már kezdtem elfáradni. Kicsit furcsállottam is, hogy a bőrpisztoly mindeddig nem sült el. Vali ekkor egy újabb pózt vett fel: a térdeit kezeivel a saját vállaihoz szorította! Számomra ennél izgatóbb pozíció nem létezik: a nő teljesen kitárulkozik s te a lehető legszorosabb kapcsolatba kerülsz az egész testével! Teljesen ráfeküdtem, számat izzó szájára tapasztottam és minden erőmet összeszedve szinte egész testemmel belehatoltam. Éreztem, hogy ő is nagyon közel jár a beteljesüléshez. Még egy hatalmas döfés, aztán még egy és - bumm! - bekövetkezett a robbanás. Én szinte eszméletemet vesztettem s csak mintegy a távolból hallottam Vali sikolyait - Jaj, de jó! Jaj, de jó! - , miközben Nusikájával keményen fogva tartotta öklendező péniszemet. Amikor némileg magamhoz tértem, hosszan megcsókoltam és hogy a súlyomtól megszabadítsam, vele együtt óvatosan oldalra fordultam. Még jó ideig a punciban maradt a furkó - imádom ezt az érzést! - és csak akkor váltunk széjjel, amikor a fityegőm lógó orral elhagyta a helyet, ahol pedig olyan jól érezte magát. 
Egy ilyen fantasztikus szeretkezés után mindig az az érzés fog el, hogy az imént megdugott nőt a Jóisten is nekem teremtette, s ha megkérdezné, hogy van-e kedvem feleségül venni, igent mondanék. Nem tudom, hogy Vali fejében mi járt éppen, mindenesetre ilyen buta kérdést nem tett fel, de az szemmel látható volt, hogy hálás a történtekért. 
Éhesek voltunk. Hozattam egy-egy adag pizzát, ami meg is érkezett, alig hogy készek lettünk a tusolással. Felbontottam a következő pezsgősüveget s asztalhoz ültünk. Én elsütöttem néhány viccet, amin ő jóízűen kacagott, s a beszélgetés során elárulta nekem, hogy férfival már évek óta nem élt át orgazmust, mindig csak megjátszotta. Maszturbálni persze majd mindennap szokott. 
- Na, ma már nem fog kelleni! - jegyeztem meg viccesen. 
- Nem. De azért az előbbihez hasonló még egy menetet szívesen végigcsinálnék. 
- Olyan jól esett? 
- Neked nem? 
- Dehogy nem. De minek nézel te engemet? Baszógépnek? Én ma már így is felülmúltam önmagamat. 
- Az lehet, hogy a TE várakozásodat felülmúltad, de nekem nagyon megjött az étvágyam. 
- Maradt még egy kevés pizza, vegyél és egyél! - próbáltam tréfával elütni az egyértelmű kihívást. 
- Tudod te jól, hogy én mire vagyok éhes: erre ni! 
És már el is kezdett kotorászni az alsónadrágomban. 
- Azt ugyan piszkálhatod, az ma már nem fog többször talpra állni - jegyeztem meg teljes meggyőződéssel. 
- Fogadjunk, hogy felállítom! 
- Azt ugyan nem hiszem! 
- Fogadunk? Fogadjunk egy nagy adag fagylaltban! 
Belementem. Ő pedig könyékig belement az én boxerembe, amit aztán levetetett velem s kezelésbe vette összetöpörödött marokfegyveremet. Addig simogatta, huzogatta, verdeste, majd szájba véve nyaldosta, szopogatta, szívogatta, hogy megtörtént a csoda: az én kakasom teljes pompájában tündökölt s magasra emelt fővel kukorékolta: Hol az a picsa akit meg kell baszni? 
Be se mentünk a hálóba, hanem ledobva magunkról a fölösleges ruhadarabokat ott helyben neki estünk egymásnak. Pontosabban szólva: Vali énnekem. Lenyomott a székbe és már ült is az ölembe, azaz a dákómra. Sietett, mert nyilván attól tartott, hogy a nehezen elért merevség nem lesz hosszú életű. Pedig akkorra ez a veszély már megszűnt. Először háttal ült felém, majd szembe fordult és úgy folytatta a lovaglást. Mellbimbói pattanásig feszültek, ahogy ütemesen nekiütődtek szőrös mellemnek. Ki se húzva Nusikájából a farkamat, kutyapózba ereszkedtünk. De mire a szőnyegre térdeltünk volna, az a gyalázatos szocska valahogy mégis kicsúszott a hűvelyéből s rémülten vettem észre, hogy kezd kimenni belőle a feszültség. Vali hátra nyúlt, hogy visszahelyezze, de ő is azt tapasztalta, hogy ez a szerszám ilyen állapotban már nem használható. Még mindig térden állva felém fordult és kezelésbe vette a gyalázatost. Hiába, egy profi kezei között talán még egy halottnak is felállna a farka! 
- Na, mit szólsz? - kérdezte Vali, miután az én micsodám visszanyerte eredeti formáját. 
- Csak gratulálni tudok! 
- Tudjál te mást is! Most már van mivel! 
Azzal felém fordította hátsóját és jól kidüllesztette csodás popóját. Egyszerre két egymás fölött elhelyezkedő lyukacska is csábosan tekintett rám. 
- Tudom, mi jár a fejedben - szólt a nyílások tulajdonosa - , nyugodtan használhatod mind a kettőt, csak mozdulj már! 
Ez a Vali gondolatolvasó! Én azért először mégis az alsó folyosót választottam, amelyből már javában szivárgott a mézédes lé, s csak később kopogtattam a másik ajtón. Csakhogy az a bejárat zárva volt, vagy legalábbis az én jócskán megvastagodott dorongom sehogy sem boldogult vele. 
- Mi van? Nem megy? - szólt hátra Vali. 
- Nem. 
- Mutasd, majd én segítek a bajon! 
Mindjárt megértettem, hogy mit akar, s közelebb vittem hozzá a gyámoltalan faltörőt. Szájba vette és alaposan összenyálazta. Ezután valami hasonlót csináltam én is az ő popsilyukával, sőt a nyelvemet is belenyomtam, amennyire csak lehetett. Síkossá vált az út, bár tisztában voltam vele, hogy nem szabad durváskodni. Percekig tartott, mire ezt a folyosót is sikerült meghódítanom, s hogy szűk volt a bejárat, az csak jót tett a potenciómnak. (Milyen csodálatos is a női test, gondoltam magamban, ezt a lányt eddig egész biztosan számtalanszor seggbe baszták s mégis milyen szoros a hátsó bejarata!) Vártam egy kicsit, hogy a gyűrűs izmok meglazuljanak, s csak azután indultam visszafelé. Harmadszorra-negyedszerre már egészen simán ment a dolog s én fokozhattam a tempót. Nagyon élveztem, ahogy a tojásaim minden lökésnél hangos cuppanással neki ütköznek Vali szeméremtestének. Amikor kezdett a dolog egyhangúvá válni, egy gyors mozdulattal átdugtam a furkómat az alsó nyílásba. Itt nem ütközött semmi nemű akadályba. Amikor ott is kezdtem unatkozni, akkor ismét helyet változtattam. Közben hol magasabb, hol pedig alacsonyabb sebességi fokozatra váltottam. Már csuromvizesek voltunk az izzadságtól. 
- Még, még..., ne kímélj! - hangzott Vali lelkes buzdítása. 
És én nem kíméltem, hanem még jobban ráfeküdtem a hátára és még vadabbul markolásztam a csöcseit. Biztos voltam benne, hogy a farkam jó darabig nem fog elsülni - ha egyáltalán eljutunk odáig. És eljutottunk! Vali - nyilván türelmét vesztve - egyszer csak a hasa alatt hátra nyúlt és elkezdte a csiklóját simogatni, majd mind hevesebben morzsolgatni, mígnem elöntötte a kéj. Egész teste beleremegett. Én akkor éppen a popójában tartózkodtam, s mint aki csak most tért magához, heves támadásba kezdtem. Egyszeribe nagyon erősnek éreztem magam s a combjainál megragadva Valit a magasba emeltem s úgy húztam vissza magamra. Valósággal felnyársaltam. (A középkorban ilyen lehetett a karóbahúzás - csak persze más fajta karóval.) Eszeveszett kefélés vette kezdetét: Vali üvöltött a kéjtől - de az is meglehet, hogy a fájdalomtól -, én pedig hevesen döfködtem bele hatalmasra nőtt husángomat. Úgy éreztem, hogy már szinte szikrát hány az ülepe, de én egyre fokoztam a tempót, míg csak be nem következett, aminek be kellett következnie. A harmadik sortűz után hirtelen teljes erőtlenség fogott el s én Valival együtt az ágyra rogytam. Kitüzesedett fúróm még sokáig a lángoló punciban maradt. Amikor kihúztam, csupa ragacs volt a gecitől, amely Valiból is elkezdett csordogálni kifelé. 
- Ilyenkor a legaranyosabb a fütyitek - szólt Vali, amikor megpillantotta fáradt farkincámat. - A számba vehetem? 
És tisztára nyalta. Lehet, hogy nekem is ugyanezt kellett volna csinálnom az ő altestével, de ez nekem csak utólag jutott eszembe, akkor gondolkodni sem volt már erőm. 
A folytatás már nem érdekes. 
Valiért a pacákja csak másnap jött el, tehát még egy éjszakát nálam töltött, de nem szexeltünk többet. Én egész biztosan képtelen lettem volna rá, teljesen kimerültem. Kiürítettük az utolsó üveg pezsgőt is és bódultan estünk ágynak. 
Elválás előtt megkérdeztem: 
- Még mindig utálod a férfiakat? 
- Igen - válaszolta - , egy kivételével - tette hozzá sejtelmesen, majd a fülembe súgta: 
- Egy hétig fog sajogni a seggem, úgy szétbasztad, te barom! - és huncutul rám mosolygott. (Legalább addig sem felejtesz el - gondoltam magamban.) 
Baráti csókokkal vettünk búcsút egymástól, s mindketten tudtuk, hogy ez így helyes. Mert mi történt valójában? Két egészséges felnőtt - egy 34 éves nő meg egy ugyanolyan idős férfi - együtt töltött el néhány órát. Néhány feledhetetlen órát. 
Az idén tartottuk a húszéves érettségi találkozót, de Vali nem jött el, így a fagylalttal továbbra is tartozom neki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr555589341

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása