Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Anyósommal 4. rész

sztone 2013.10.28. 20:36

Másnap reggel felkeltem és még mindig az előző napi események hatása alatt voltam. 
9 óra magasságában csörgött a telefon, biztos voltam benne, hogy az anyósom keres és valóban ő is volt. 
Rögtön meg is kérdeztem tőle, hogy miután elmentem sikerült-e még leszopnia Ákost, az igenlő válasz nem váratott, sőt meg is lepődtem egy kicsit mert elkezdte ecsetelgetni, hogy utána még más is történt. És elmesélte részletesen, hogy a puncija is meg lett még dugva mert a Ákos annyira beizgult rá! 
Ennek örültem mert így tutira lesz folytatás, annak viszont nem, hogy én ebből kimaradtam, elintéztem volna én is a Kriszta bozontos punciját... Na de sebaj, lesz még rá lehetőség! Majd megkérdeztem, hogy mit szólt a párocskánk, hogy tetszett nekik a dolog, mit mondtak. Hát, nekik is bejött a dolog és szeretnék ha minél előbb össze tudnánk hozni egy közös hosszan tartó, nem ilyen rögtönzött, szexorgiát. Örültem neki és az anyós hangján is ezt hallottam. Most már csak a mindenkinek megfelelő időpontot kell megtalálni. Ekkor az anyósom közölte, hogy holnap úgyis „meglátogat” és akkor a nekünk alkalmas időpontokat majd leegyezteti Krisztáékkal. 
Én ki is puhatolóztam az asszonytól, hogy az elkövetkező hetekben mikor milyen dolga lesz. Volt is pár nap, ami nekünk megfelelne, amikor reggeltől szinte estig kell dolgoznia, mivel el kell utaznia. Másnap érkezett is az anyósom, szokásához híven, kiéhezve, nedves puncival. Nem is várattam, elintéztem a punciját meg azt a számomra oly gyönyörű, hatalmas, fehér popsiját is. Majd rátértünk az időpont egyeztetésre. Sikerült is, már csak a Krisztáékon múlik, hogy mikor lesz a nagy találkozás. Az anyós rögtön rá is csörgött, hogy leegyeztesse velük. És meg is lett az időpont, a jövő hét kedd. 
Addig még van öt nap, nem tudom, hogy fogom kibírni, mondta az anyós. Majd folytatta, hogy addig még benéz hozzám, mert teljesen magánkívül van, annyira kívánja a faszt. Én persze csak helyeseltem, hogy jöjjön csak, persze én is elkalandoztam már, hogy micsoda dolgok fognak történni... 
Anyósom ígéretéhez híven háromszor meg is jelent nálam és valóban én is úgy éreztem, hogy egyre többet akar, egyfolytában csak baszna, szó szerint! 
A nagy nap előtt, hétfőn is tiszteletét tette a faszomon, na meg én is az összes testnyílásában. Kedd fél 10-re volt megbeszélve a találkozó a Krisztáéknál. Ő közölte, hogy már 8 körül idejön hozzám, mert vett erre az alkalomra egy új fehérneműt és meg szeretné előtte mutatni nekem is, én benne voltam. 
Eljött tehát a mindannyiunk által várt nagy nap az első összegabalyodásra. Anyósom mint mindig pontosan 8-kor érkezett is, így lesz egy óránk közösen felkészülni a légyottra, mert 9 után el kell indulnunk, mivel kb. 20 perces autóútra laknak tőlünk a Krisztáék. Szóval megérkezett és egyből neki is állt vetkőzni, hogy bemutassa a fehérneműt. Valóban szexin nézett ki a hófehér testén a fekete-fehér színű, szinte átlátszó, csipkés melltartó-bugyi együttes. Oda is léptem hozzá, hogy testközelből csodáljam meg. Fel is izgultam a melltartóból kikandikáló sötét mellbimbói valamint a bugyi szélén kilógó punciszőrszálak látványától. Meg is jegyezte, hogy látom tetszik, mivel csak egy alsógatya volt rajtam és látta, hogy a farkam áll mint a cövek. Mondtam is neki, hogy persze és legszívesebben rögtön nekiesnék. 
Erre megjegyezte, hogy egy gyors numerára azért még lenne időnk és az lenne a legjobb ha a segglyukát dugnám meg mert akkor az annak tágításával már nem kellene a párocskánknál foglalkozni annyit. Több sem kellett nekem, nyúltam is a vazelinért, addigra a bugyogó is lekerült és drága anyósom négykézlábra állt, úgy várta, hogy kezelésbe vegyem a szőrös segglyukát. Két ujjal belenyúltam a tégelybe és egy jó adagot a seggéhez kentem, majd elkezdtem szép óvatosan bedolgozni. Kb. 5-10 perc után már befért három ujjam, úgyhogy nem is vártam tovább, elsüllyesztettem benne a farkamat és elkezdtem dugni. Dugás közben megjegyeztem neki, hogy jó lenne ha a Kriszta is készülne valami meglepetés-szexi ruhával vagy fehérneművel. Nyögdécselve válaszolt is, hogy lesz meglepetése neki is mert beszéltek róla. Már kíváncsian vártam. Pár perc elteltével bele is élveztem a seggébe. Közölte is, hogy ezzel meg is volnánk és a kezét a popsinyílásához rakta, hogy a seggéből kifolyó gecim a tenyerébe follyon, majd jóízűen a szájába csorgatta és mondta, hogy most még nem akarja magán szétkenni, arra még lesz idő a nap folyamán. Majd gyorsan felöltöztünk, mert indulni kellett már. 
Én vezettem, kiértünk a városból és a puncijához nyúltam, éreztem, hogy tiszta forró és szinte lüktet, meg is jegyeztem, hogy be vagy indulva rendesen. Erre ő mondta is, hogy igen és megkért, hogy ne csináljam mert rögtön elélvez és azért az új bugyit nem itt az autóbán szeretné nedvessé tenni. El is vettem a kezem, mikor ő ezzel egyidőben a farkamhoz nyúlt és közölte, hogy inkább leszopna. Le is húztam térdig a rövidnadrágom, ő pedig rá is bukott a keményedő faszomra. És nagy elánnal el is kezdte szopni és egyre mélyebbre került a szájában. Nem sok kellett és közöltem vele, hogy érkezem, ekkor még ráfogott a tövére és hatalmasat élveztem a szájába, ő pedig csak nyelte, majd 1-2 percet még elszopikázta, hogy rendesen meg legyen tisztítva. 
A hátralévő úton beszélgettünk és elmondta, hogy izgatottan várja már, hogy két fasz pumpálja egyszerre, úgyhogy fel van adva a lecke nekem meg a Ákosnak mert a Kriszti is hasonló dolgokra vágyik. Továbbá alig várja már, hogy a pinájából és a seggéből kifolyó geciözönt kenegethesse magán és hogy mindketten az arcára-szájába élvezzünk egyszerre. Nagyon felspannolt, ahogy ilyen természetességgel beszélt a vágyairól. Én is rátértem, hogy várom már, ahogy a Kriszta 20-30 cm magas élvezésével beborítsa az arcomat és szétkenhessem magamon a gyönyörének levét! Ilyen beszélgetésekkel telt az út, mire odaértünk. 
Megálltam a ház előtt és szálltunk már ki az autóból mikor mindketten érkeztek ki a házból elénk üdvözölni. Beléptünk az udvarra, én kézfogással üdvözöltem a szintén egy pólóban és rövidnadrágban érkező Ákost. Majd a Krisztához fordultam, aki egy ujjatlan felsőben és egy miniszoknyában volt, ami nem sok mindent takart és rögtön láttam is, hogy bugyi nincs is rajta, mert a pinaszőrök rendesen kikandikáltak. Az arcához hajoltam, hogy egy puszival üdvözlöm, mire ő egyből szájon csókolt és közölte, hogy alig bírta kivárni már a találkozást. Elindultunk befelé a házba, én Kriszta mellett, az anyós meg a Ákos pedig előttünk. Ákos sem nagyon bírhatott már magával, mivel folyamatosan markolászta az anyós hatalmas seggét. Majd én is megsimogattam a Kriszta nedves, szőrös punciját. Erre azt mondta, hogy még kicsit gecis a puncim mert nem bírtunk magunkkal és muszáj volt dugnunk egyet. Válaszoltam, hogy mi is így voltunk vele, meg kellett pakolnom az anyós segglyukát, erre ő csak kajánul mosolygott. 
Beértünk a házba és leültünk az asztalhoz, Kriszta szervírozott kávét és mellém ült, velünk szemben meg az anyósék. Ákos már nemigen bírt magával mert beszélgetés közben is folyamatosan simogatta a drága anyósom, aki ezt viszonozta. A kávé elfogyasztása mellett részletesen megbeszéltük a forgatókönyvet, hogy ki mire vágyik ebben az orgiában. Majd elindultunk a nappali felé...

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr865603692

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása