Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Ötödik élményem

sztone 2013.11.04. 12:46

Rávetettem magam, csókoltam a száját, szoptam a melleit és simogattam, ahol csak értem. Nyalogattam a testét, szinte minden pontját benyálaztam. Aprókat sikított, mert nagyon élvezte, amit csináltam vele. Kezemmel éreztem, hogy teljesen be van nedvesedve. A számba akartam érezni a puncijának finom izét. Lába közé hajtottam a fejemet, és a nyelvem lassan végighúztam gyönyörű puncija vájatában. Úgy megremegett, hogy azt hittem el is élvez, de még nem. Mohón és mélyen vetettem bele magam puncijába. Három ujjammal benyúltam a résébe, és hosszanti irányban simogatni kezdtem a redőit. Siklott a kezem, annyira nedves volt Helga. Szabálytalanul vette a levegőt, és ütemesen mozgatni kezdte a csípőjét. Egészen a gátjától kezdve végighúztam a középső ujjamat úgy, hogy közben az ujjam félig belemerüljön a síkos ajkai közé. A végére elértem a kis csúcsot, aminek az érintésére összerándult, és feljajdult. Vele egyszerre csapott belém is egy villám, mert tudtam, most mit érez. Elkezdtem csak a kis duzzadt csúcsot simogatni körbe-körbe. Néha jobban odanyomtam, néha csak érintettem. Ütemesen mozgattam az ujjamat, néha lejjebb nyúltam, hogy egy kis nyálkát vigyek a felületre. Ő közben két kézzel belétúrt a hajamba, irányította fejemet. Láttam, ahogy egyre jobban elhomályosul a tekintete. A csípője egyre vadabb táncba kezdett, alig tudtam követni a kezemmel. Egyszer csak remegések sorozata futott végig a testén. Szeme lecsukódott és halk sikolyok hagyták el a száját. Egyre gyorsabban, szinte görcsösen remegett, közben szaggatottan vette a levegőt és sikoltozott. 
- Most te jössz! - kiáltotta majd kaján vigyorral az arcán, megfogta a vállamat és hanyatt döntött az ágyon. Miután elhelyezkedett a két lábam között elkezdte puszilgatni, egyre feljebb haladva a lábszáramat, majd a combomat. Már éreztem a leheletét, ahogy fölé hajolt a vágatomnak, beleremegett a hasam. Bal kezével elkezdte simogatni a szeméremdombomat, majd a puncim felületét. Ahogy rásimultak az ujjai, úgy rezdült meg minden mozdulatra a csípőm. Végigsimította a puncimat, majd felnyúlt, és a nedvemet a melleimre kente. Lassan rámhajolt, és lenyalta a nedveimtől fénylő bimbóimat. Végignyalta a hasamat, majd egy határozott mozdulattal belenyalt a puncimba. Félig felültem, úgy összerándultam. Visszahanyatlottam, és csak szűkölni tudtam, ahogy módszeresen körbeszopogatta elsőnek az ajkaimat, majd középen folytatva fel egészen a csiklómig. Két hüvelykujjával picit feljebb húzta a puncim két szélét, így a kis gombom még jobban kikandikált. Az alsó ajkával végigszántotta a vágatomat, és láttam, ahogy ízlelgeti a bőven áradó nedveimet. Félig kidugta a nyelvét, és a hegyével körkörösen nyalogatni kezdte a csúcsocskámat. Néha egy kicsit jobban odanyomta, akkor mindig kiszaladt a számon egy sikoly. 
Nem is tudtam irányítani a légzésem. Hol nyöszörgések, hol sikkantások hagyták el a számat. Egyre mélyebbre szántott az ajkaival néha felemelte a fejét, majd visszacsurgatta a nyálát a puncimra. Akkor mindig erősebben folytatta a nyaldosást. Körbezárta a csiklóm környékét az ajkaival, és a nyelve hegyével egy gyorsabb ütemben simogatta a csúcsát. Hatalmas hőhullámok törtek a testemre. Az izmaim felválta rándultak össze, mindenfajta irányítás nélkül. A csípőm egyre erősebben dobálózott, a hangom pedig el-elcsuklott a szabálytalan légzés következtében. Egyszer csak mélyről megindult egy már ismerős érzés. Átkúszott a tagjaimba, majd alul tetőzött. Vonaglások sorozata söpört végig a testemen, és kirobbant végre az a csodálatos érzés, amitől az ember egy pillanatra elveszti az eszméletét, majd minden izma egyszerre ernyed el. Tisztára nyalta a puncimat, majd az ő nedveitől maszatos számra vetette magát. Ismét őrült csókolózásba kezdtünk. A nedveink összekeveredtek a szánkban. Direkt nem nyeltem le az egyre jobban felszaporodó nyálam. Észrevette, és ő is így tett. Kis idő múlva már az állunkon csordogált a nyálunk, és én nem tudtam abbahagyni. Csókolgattam, nyalogattam a száját, melleit, annyira megőrjített nedvesen csillogó testének az illata. 
Nem tudom meddig tartott "ámokfutásom" Helgán, váratlanul ólmos fáradtság öntött el. Lecsúsztam rólam, és mellé feküdtem. Beszélgetni kezdtünk. 
- Mindig ilyen jó? - kérdeztem. 
- Még lehet ennél sokkal izgibb is - mosolyodott el. - Imádok játszani a testeddel. Sugárzik belőled az élet. 
- Köszönöm - rebegtem - nem hittem, hogy ilyen csodálatos lehet egy nővel. Ti ketten leszbik vagytok? 
- Nem igazán, néha pasikkal is összejövünk, de egyre ritkábban, hiszen mindent megkapunk egymástól és az olyan szép nőktől, mint te vagy az anyukád. 
Teljesen felé fordultam, hogy jobban láthassam az arcát, amikor felteszem neki a nagy kérdést: 
- Nem unjátok soha? 
- Miért kéne? - simogatta meg az arcomat - Mindig van valami újdonság, amit kipróbálunk, valami, ami újra és újra lázba hoz. Néha meg csak fekszünk egymás mellett, csókolózunk, simogatjuk a másik testét és az is elég. 
- Én - és hirtelen nagyon kislányossá vált a hangom - nagyon szerettem a szexet, még egész kiskoromban elkezdtem masztizni és van, hogy naponta többször is csinálom. Mióta megdugtak nem is, tudok másra gondolni. Szerinted beteg vagyok? Nem hiszek az olyan erkölcsös marhaságokba, de szerinted ez normális? Hogy ennyire gátlástalan vagyok? 
- Te egy csodálatos, élettől duzzadó lány vagy. - mondta miközben újra átölelt - ne változz, meg. Mindig lesznek olyanok, akik azt mondják, hogy kurva, vagy nimfomániás vagy, de ne hallgass rájuk. Próbálj ki mindent, amíg lehet, mert meglátod sajna te is egyszer egy ronda vénasszony, leszel, és akkor már bánni fogod az elszalasztott lehetőségeket. 
- És a betegségek? 
- Nem mindegy - legyintett egyet - hogy mibe halsz meg? Ha ügyes vagy és vigyázol, akkor nem történhet semmi bajod. Én aztán semmit nem tagadtam meg magamtól és látod, itt vagyok, és sokkal jobban nézek, ki mint sok korombéli, aki betartott minden hülye szabályt, gürizett napi 8 - 10 órát, eltűrte, hogy basztatják, és még meg sem fizették érte. Szexi kis csaj vagy, könnyen összeszedhetsz annyi pénzt, hogy öregkorodra ne keljen remegve várnod a postást a nyugdíjaddal. 
- Te hogyan kezdted? - kérdeztem kíváncsian. 
- Komolyan érdekel? Talán tanulsz az én hibáimból. - mondta, átkaroltuk egymást, a vállára hajtottam a fejem és ő mesélni kezdet: 
Egy olyan korban születtem, amikor az emberek bátrabban éltek, nem volt nett meg hasonlók, ha valóban ki akartál próbálni valamit, akkor fel kellett vállaljad a vágyaidat. Mi még büszkék voltunk, hogy megszeghetjük a szabályokat. Sokáig úgy tűnt igazi nagy veszélyek, sincsenek. Akkoriban valahogy természetesebben ment minden. Ha megnézed a régi szexfilmeket, ott valódi pasikat és csajokat láthatsz, nem olyan Barbie és Ken babákat, akikben több a műanyag és vegyszer, mint az eredetikben. Kislányként kezdtem el, bár eleinte nem is tudtam, hogy mit is. Egy este, amikor kettesben maradtunk otthon, anyám barátnője - ö vigyázott rám - bejött a szobámba. Csak egy rövid kombiné volt rajtam, ö meg teljesen meztelen volt. Még a félhomályban is jól látszott a fehér, nőiesen formás teste. Alig tudtam hová nézni zavaromba. Lehajolt, hogy jó éjt, puszit adjon, de az már nem puszi volt. Ajkaink egymáshoz értek és éreztem a nyelvét. Annyira, szokatlan, és annyira érdekes volt, kíváncsi lettem mi következik. Finoman lehúzta rólam a kombinémat, majd mintha megtorpant volna egy pillanatra, megállt és végigmért. Kinyújtott nyelvével megérintette a mellbimbómat, majd lassan elkezdte nyalogatni. Nem értettem miért jó ez neki. Eltelt... nem is tudom mennyi idő és hirtelen olyan furcsa forróság, öntötte el a testemet. Valahol, mélyen bennem valami megváltozott. Egyre jobban élveztem nyelvének játékát, sőt, amikor abbahagyta és ajkaimhoz emelte hatalmas puha kebleit, gondolkodás nélkül megpróbáltam utánozni. Olyan izgi volt érezni, ahogy bimbója egyre keményebb lesz a számba. Amikor felemelte a fejemet és megcsókolt, már viszonoztam, olyan fincsi volt, és miközben melleink összeértek, egyre forróbb lett körülöttem minden. Hirtelen kibontakozott az ölelésemből, lerántotta rólam a takarót, és széthúzta a lábaimat. Nem tudtam, de reméltem, hogy az fog következni, amire gondolok. Akkoriban jöttem rá, hogy valamiért jó dolog, ha ott lenn simogatom magam, de még legjobb barátnőimnek sem mertem elmondani, felfedezésemet. Alig ért hozzá a nyelvével már átéltem életem első orgazmusát. Halványan most is emlékszem rá, de nem tudom szavakkal leírni azt az érzést. 
Miután megígértem neki, hogy senkinek nem mondom el, többször is meglátogatott, sőt elmentünk együtt moziba, cukrászdába, vett nekem szép ruhákat, bizsukat. Többször nála is aludtam. Eleinte csak ő foglalkozott velem, aztán már én is kinyalhattam. A legjobb barátnők lettünk, és ami eleinte csak szex volt, valahogy átalakult. Elkezdett hiányozni, egyszer két hétre elutazott és én majd megőrültem nélküle. Ő persze észrevette, hogy szerelmes vagyok belé és egyre jobban kihasznált. Divatba jöttek az olyan "dominás" játékok és mi is kipróbáltuk. Szerzett magának börcucokat én meg nyalogathattam a magas sarkúját. Egyre jobban élvezte, én meg mindent megtettem, csak hogy örömet szerezzek neki. Egyre durvább és furább dolgok jöttek, de nem tiltakoztam. Azt hittem boldog leszek, ha őt is boldoggá teszem. 
Március 31-én aztán minden összeomlott. Felmentem hozzá, meg akartam lepni és ezért nem csengettem, hanem a kulcsommal kinyitottam az ajtót. És akkor ott az előszobába, a szőnyegen megláttam... két férfival. Négykézlábon állt, az egyik hátulról dugta, a másiknak a farkát szopta. Felnézett és láttam a tekintetében, hogy nagyon élvezi az egészet. Az ajkain, amivel engem csókolt most sperma fityegett, az édes punciját szétfeszítette egy hatalmas fekete farok, akinek a gazdája, a nyakába himbálodzó dögcédula tanúsága szerint az amerikai támaszponton szolgálhatott. 
Sírva szaladtam hazáig. Valószínűleg, ha akkor találok otthon nyugtatót öngyilkos, leszek, de szerencsére anyámat elkapta valamilyen vissza a természethez mánia és minden orvosságot kidobott. Három napig szinte ki se jöttem a szobámból, alig tudtam lenyelni egy pár falatot. Kidobtam mindent, amit tőle kaptam. Néha megpróbált felhívni de nem beszéltem vele. Majd egy nap arra ébredtem, hogy éhes vagyok. Fura nem? A szerelmi bánatom végét egy nagy adag sonkás rántotta jelentette.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr375614128

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása