Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Unokanővérem popsija

sztone 2013.11.09. 13:21

Tavaly nyáron, egy családi összejövetelre voltam hivatalos, az unokaöcsém születésnapjára. 18 éves lett a srác, ez mérföldkő egy ember életében, a buli is ennek megfelelő volumenű volt. 
A család egyik közeli barátjának krimóját bérelték ki az estére, tekepályával, korlátlan fogyasztással stb. Sajnálatos módon a menyasszonyom vidéki elfoglaltsága miatt nem tarthatott velem, de teljes bizalmat élvezve egyedül is jól éreztem magam. 
A sokadik pohár ital után egyre fogyott a drága rokonok gátlása, és persze a 18. szülinap témájából hamar a szexről kezdődött az eszmecsere. Persze, a ma 18 évesek profibbnak mondhatók, mint a szüleik együttvéve, talán ezért is külön asztalnál gyülekeztünk, mi fiatalok. 
Tabuk nélkül taglaltunk egy két komolyabb sztorit, de az anális szexhez érkezvén a meglepően kevés élmény beszámoló, meg a pár ital hatására úgy éreztem hogy nekem bizony beszélnem kell, a párom megrögzött popómániájáról. Ahogy lenni szokott páran ámulva, páran kétkedve hallgattak. Felfigyeltem Ági tekintetére. Ági, a nálam 1 évvel idősebb unokanővérem. Ő volt az egyedüli aki nem véleményezett, nem viccelődött, csak hallgatott, és figyelt. 
Az ünnepelt édesapja, a nagybátyám csapódott hozzánk félbeszakítva a sztorit. Ági innentől fogva feltűnően sokat kereste a társaságomat. Nem sokkal éjfél előtt, megkért, hogy segítsek felvinni a férjét az emeletre, mert a srác KO - ra itta magát. Persze segítettem, a srác magzatpózban feküdt az ágyra és szinte rögtön elaludt. 
Ajánlottam Áginak, hogy főzzünk neki egy kávét, hátha erőre kap tőle. A konyhába mentünk, nem zavartam a tulajt aki közben beszállt egy pókerpartiba az egyik asztalnál. 
Ági nagy szemekkel nézett rám. 
- Amit az asztalnál meséltél, az igaz? 
Nem tudtam mire gondol. 

- Hogy Te és a Móni (a menyasszonyom) szoktatok fenékbe szexelni. 

- Ne haragudj! Nem kellet volna az öcséd előtt igaz? 

- Dehogyis! Nem ez érdekel, hanem, hogy igaz - e. 

- Igen, de már bánom, hogy mondtam, ha ez a Mónihoz visszajut... 

- Ugyan, itt senki sem fog holnap emlékezni semmire. :-) És hogy vett rá, hogy..... tudod? A popódugásra. 

- Nem kellett rávennie, én akartam, és nem fényezésből mondom, de valamit jól csinálhattam mert azóta rendszeresen akarja. 

- A Peti (Ági férje) hallani sem akar róla, próbáltam már mindent. 

- Nem normális a pasi, nem is tudja mit hagy ki. 

- Nem érzem magam teljes értékű nőnek emiatt. 

- Hülyeség, nem ettől lesz nő egy nő! 

- Te hajlandó lennél megtenni nekem? 

Kiesett a kávéskanál a kezemből, vártam a mondat befejezését, hogy mit is kéne megtennem. De Ági félreérthetetlen módon nézett rám. 

- Ne hülyülj, az unokatesóm vagy, nem csinálhatom veled. 

- Miért ne, nem gyereket kell csinálnod nekem, csak elvenni a seggem szüzességét! 

- De akkor is... 

- Se punci, se csók, semmi, ígérem le sem vetkőzök, ha nem akarod. 

- Itt nem erről van szó. 

Nem volt több ellenérvem, Ági már a sliccemet bontogatta, katolikus neveltetést kaptam, de ezek szerint nem elég mélyet, mert innentől eszembe sem jutott ellenkezni. Előhalászta a farkamat, és meglepődve nézte ahogy meredezik rá. Valójában már a beszélgetésünk alatt is állt. 
Nem vagyok egy tutyimutyi alak más helyzetben, de most nem tudtam mit kéne tennem, bezzeg ő elkezdte verni a farkam, másik kezét a farmerjába csúsztatta, és a punciját simogatta. Nem várt semmire levetett magáról minden alsó ruhát farmert, bugyit, cipőt, egy mozdulattal. Itt jöttem rá, hogy nem viccel, nem romantikázni akar, hanem dugni, nincs petting nincs becézgetés, csak akció. Hátat fordított nekem, széthúzta a fenekét, és hátranézett. 

- Szerinted ezen most mit nem lehet szeretni? 

Nem válaszoltam, pontosabban nem tudtam mit mondjak, nagyon szexi feneke van, hülye az a pasi aki nem tesz a kedvére. 
Megnyálaztam az egyik ujjam, és óvatosan bedugtam a szűk nyílásba. Kevésnek bizonyult a rögtönzött síkosító, így jól bevált módszerként, a punci után nyúltam. Ági hátranézett, nem megvetően, inkább kérdően. Eszembe jutott, úr isten, hiszen az unokanővérem pucijába nyúltam. 

- Csak nyugodtan, értem mit csinálsz! 

Így már sokkal egyszerűbb dolgom volt, a jó síkos punci adott kölcsön annyi nedvet, hogy a drága szomszédjába könnyedén bejussak. 
Ági hátrahajtott fejjel évezte a behatolást. Jó pár perce puhítottam mikor hátranyúlt, kihúzta a kezemet a fenekéből, és a farkam után a matatott. Kettőt hármat még rántott rajt, de s rájött, hogy ez ennél keményebb már nem is lehet, és a puncijához illesztette. Én feljebb emeltem a popógyűrűhöz, és óvatosan nyomni kezdtem, Ő addig tekerte a fenekét míg végül csak a puncijában kötöttem ki. 
Mikor teljesen benne voltam, hátranézett, 

- Csak tudnom kell mekkora. 

Nem volt ellenemre, jó sikamlós, nedves a puncija, még jól is jöhet a behatolásnál. Pár lökés után lecsusszant rólam, és a fenekét addig tekerte míg az anuszához nem értem. Óvatosan neki feszült, hagytam, hogy ő irányítson, inkább ő "üljön" énrám. Többszöri próbálkozásra sem sikerült szétfeszítenem a záróizmait. 

- Várj egy pillanatot! 
Már azt hittel le is mondott a dologról, mikor hüttőhöz lépet, kis keresgélés után kivett egy kocka margarint és kibontotta. 
Csípett belőle egy darabot és a markában melegítette pár másodpercig, majd a farkamat jó alaposan bekente vele, a maradékot pedig a fenékbe dörzsölte. Elém gugolt, mielőtt észbekaptam volna, bekapta a farkam, beszippantotta ameddig csak a szájába fért, és a hosszú forró csókkal engedte ki a szájából. Végig a farkamhoz beszélve így szólt: 

- Ezt csak azért, hogy vigyázz nagyon a fenekemre! 

Újra háttat fordított nekem, és a konyha asztalra hajolva, a lehető legnagyobb terpeszben helyezkedett el. A makkomat a szűk nyíláshoz érintettem és lassan nyomni kezdtem, éreztem ahogy megnyílik a bejárat. Ez érdekes, ilyenkor sokat segít ha a lány nyom egy kicsit, mintha... (Szóval tudjátok, mint akkor mikor kijön aminek ki kell jönni.) 
De most ettől a mozdulattól meglepődtem, mert ezt a lányok az első alkalomnál, még nem igen szokták alkalmazni. 
Benne voltam a szűk járatban, ahogy megálltam kicsit Ő egyből jelezte, hogy nyomhatom még beljebb. Hamarosan a golyóimon éreztem a puncija melegét, tehát nem volt már beljebb. 
Kicsit torz arccal hátranézett, 

- Jól csinálom? 

- A legjobban. Nem fáj? 

- Kicsit, de kellemes. Megteszed, hogy a végén belém engeded? 

- Biztos ezt szeretnéd? 

- Érezni szeretném milyen. 

A pillantásomból láthatta, hogy részemről nem gond. 
Lassan mozogni kezdtem benne, rémületesen szorított, kétséges volt, hogy meddig bírom így. Pár perc után pózcserét kezdeményeztem, ez nálunk pasiknál jórészt az "adj még egy kis haladékot hadművelet" megtestesítője. Hanyatt fordítottam, az asztalra fektettem, a lábait a magasba emelte és úgy férkőztem a popójába. Ő mindvégig nem nyitotta ki a szemét, én közben a csillogó punciját néztem, és láttam, hogy élvezi amit csinál, amit csinálok, 
Egyre gyorsabb tempóra kapcsolt, éreztem nem sok lehet neki hátra. A farkamat egyre erősebben szorította, a teste ívbe feszült, a popója szinte leharpta a farkamat, majd több apró rángás futott végig az izomgyürün, ami engem is a "szakadék szélére sodort". Mondhatni megfejte a farkamat a sok kicsi összehúzódás, beleélveztem, az utolsó cseppig. Ő még mindig lihegett. 
Kihúztam a félkemény farkam a fenekéből, próbáltam hihetetlenül óvatos lenni, de azért egy kicsi grimaszt csaltam az arcára mikor elhagytam a hátsó kaput. 
Felült. 
A farkamra nézett, és megint hozzá beszélt. 

- Na, mi a véleményed, érdemes még fejlesztenem a tudományom, vagy abszolult tehetségtelen vagyok? 

Nem válaszoltam, nem rám nézett, nem engem kérdezett. De a farkam, mintha nem épp az előbb dolgoztatták volna meg, újra keményedni kezdett. Ági ránézett, majd rám. Újra elém guggolt és újra bekapta a farkam, párat cumizott rajta, és ha lehet az előbbinél is forróbb csókkal engedte ki a szájából. 

- Köszönöm, hogy vigyáztál rám, ezt nagyon élveztem. 

Ági rám nézet, elmosolyodott, 

- Bánod? 

- Azt bánnám ha kiderülne. 

- Ne izgulj nekem se lenne jó! 

Azzal felvette a farmerját, zsebre tette a bugyiját, és a mellék helység felé indult. 

Aznap este, már nem beszélgettünk, és a történteket azóta is csak kétszer hoztuk szóba, mind a kétszer vad szex lett a vége. az Ő popójában azóta sem járt rajtam kívül senki.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr895620672

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása