Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Édes sokas 2. rész

sztone 2014.01.07. 11:41

Szaván fogtam az új klub vendéglátóját, miszerint a háziasszony szerkóm tőle lesz. Néhány nappal a nevezetes nap előtt Steffel és Carla-val, a múltkori bulibeli...hmm, mondjuk úgy bizalmas barátnőimmel belibbentünk hozzá a boltba, hogy megnézzük miből választhatunk. Örömmel fogadott minket, és egyáltalán nem bánta, hogy perceken belül ízekre szedtük a jókora bolt ruha részlegét. Annál is inkább, mert a felpróbált lengeségeket meg kellett nézze rajtunk. Minőségi helyhez megfelelően méretes próbafülke volt, kényelmesen befértünk hárman is. Nem is volt baj, mert egyik-másik csábító kreálmány bármilyen szép is volt, praktikusnak nem volt nevezhető...egyedül felvenni, és egyedül levenni szinte képtelenség volt! Meg is jegyeztük egymás között, hogy ezek azért kizáró oknak minősülnek...nem sok annál demoralizálóbb dolog van, mint amikor a megkívánt férfi fél órát bénázik kétszáz kapcsocska kigombolásával, ami valószínűleg számára sem túl nagy élvezet. 

Carla épp egy ilyet próbált lehámozni rólam, miközben azzal szórakozott, hogy a feltűzött hajam tövénél a nyakamra csókot lehelt. Pajkos pillantást kapott, amikor megfordultam, amit bátorításnak vett, és ahogy a fekete abroncsos csoda a földre hullott, a mellbimbóim is részesültek a csókban. Steff mosolyogva nézett ránk, és megjegyezte, hogy tulajdonképpen Carla nagyon közel lakik...a gyönyörű csokibőrű férje meg még soká várható... 

Ezek után a ruhapróba érzéki előjátékba torkollott. Hol itt, hol ott csattant el egy-egy csók. Bár mindhárman elsősorban a férfitársaságot részesítettük előnyben, a próbafülke fülledt varázsa valahogy meghozta a kedvünket a gyengéd női érintéshez. Steff egy fekete, francia szabású lakkbugyi félét segített rám, gondosan rám simítva a feszes anyag minden részét, amihez egy szemérmetlenül apró bimbótakaró dukált. Tetszett, nagyon tetszett, de valami hiányzott! Carla végül rábeszélt. 

- A hiányzó elemet még ma este megkapod tőlem, -tudatta titokzatos mosollyal, és Steff fülébe súgott valamit, amin jót kuncogtak mindketten. Végül ők is megtalálták a zsákmányt, így szűzies csókot nyomtunk boltosunk arcára, és már húztunk is Carláék háza felé. Felvettük a szerzeményeket, és Carla az edzőterem felé terelgetett minket. Nem igazán értettem miért kell oda mennünk, főleg így harci díszben. Arra számítottam, hogy folytatjuk amit a boltban elkezdtünk. De úgy látszik tévedtem. 

- Mivel úgy láttuk, hiányzik valami a szerelésedhez - kezdte Carla - kapsz egy kis hennafestést ráadásképp. Meglásd, néhány eltalált fekete inda gyönyörű lesz a fehér bőrödön! Mondjuk a köldöködtől a melledig burjánozva, s talán egy kevés ide a felkarod belső felére, ahol olyan nagyon érzékeny...vetkőzz, és dőlj hanyatt a fekvenyomó padon. 

Elképedve néztem rá, miközben kiderült, hogy halálosan komolyan gondolja a dolgot. Gondosan kikeverte a festéket, különböző vastagságú ecseteket tett egy kis sámlira maga mellé. Roppant védtelennek éreztem magamat, ahogy hanyatt fekve, széttárt lábbal, meztelenül feküdtem a keskeny padon, kezeimet magam fölé nyújtva, ahol valami emelőszerkezet állványába kapaszkodhattam. 

Carla mosolyogva telepedett velem szembe, a pad rövidsége miatt olyan közel, hogy ágyékunk között mindössze a csokibarna bőrén feszülő narancssárga csipkecsoda volt, az is szorosan. A mellbimbóm alatt kezdte a festést, nagyjából ott, ahol majd a bimbótakaró véget ér. Ügyes, határozott mozdulatokkal dolgozott, közben gondosan ügyelve arra, hogy amikor a henna fele nyúl, tenyere belső élével finoman végigsimítson a testemen, jóízű borzongást okozva ezzel. 

Steff a felkarom belső részén dolgozott, gyakorlatilag egyáltalán nem láttam, hogy mi lesz belőle. Megadva élveztem a kényeztetést, mert az ecsetek enyhén csiklandozó érintésén kívül mindig gondjuk volt rá, hogy becézés is érje a testemet. 

Steff végzett a karjaimmal, Carla pedig a hasamon, úgy köldök tájékán végezte az utolsó simításokat, amikor Steff a fülembe súgta: 

- Ugye tudod, hogy legalább még egy órán át így kell maradnod, hogy megszáradhasson a festés? 

- Egy órán át? - nyögtem elképedt arccal. 

- De ne aggódj, gondoskodni fogunk a szórakozásodról, no meg persze a sajátunkról! - és ezzel puhán szájon csókolt. 

Mennyire más érzés egy nő csókja, mint egy férfié. Puha, még akkor is, ha keményen csókol. Behunyt szemmel meg tudnám mondani, hogy milyen nemű a csók. Bármilyen nemű is legyen, ez akkor és ott nagyon izgató volt. 

- Kész vagy, szép vagy és kívánatos vagy - tudatta Carla a testem másik feléről, miközben lágyan végigsimít a puncimon. - hogy tényleg ne moccanhass, ezzel a remek tornaszalaggal le kell hogy kösselek. Csakis a te érdeked! Különben egy elkenődött festés lesz rajtad hetekig, míg le nem kopik. 

Már feszült is a gumi az alhasamon, miután óvatosan lejjebb igazított a padon, hogy a fenekem széle éppencsak támaszkodjon, s a csuklóim is a rúdhoz rögzültek. Nem mondom, hogy jó érzés volt így, még az előzőeknél is kiszolgáltatottabb pózban lenni. Ösztönösen zártam volna legalább a combjaimat, amikor Carla közéjük guggolt. 

- Nyugi, lazíts! Hát gondolod, hogy bántanánk? Különben is, láttalak így, sőt....úgy is, hogy a férjem farka tövig merült beléd! - nevette, majd gyengéden szétválasztotta a szirmaimat és belenyalt. 

Halkan felnyögtem, és végképp feladtam az alkudozásnak az ötletét is. Élvezettel átadtam magamat a szűnni nem akaró csóknak, és a szirmaim kényeztetésének. Carla, nőként egész pontosan tudta, hogy melyik pont stimulálása milyen hatással jár, így művészi módon kombinálta az apró, leheletszerű érintéseket a csiklómon, és az erőteljes nyelvjátékot a hüvely bejáratánál. Egyszer mintha összekacsintottak volna a testem felett, és amikor Steff óvatosan, a mellem többi részét nem érintve beleharapott a mellbimbómba, Carla tövig merített bennem egy valahonnan elővarázsolt vibrátort, és erős rezgésre állította. 

- Tudom, hogy szereted, ha tövig van benned egy nagy farok - mormogta állát a csiklómhoz szorítva - ez most nem igazi, de előnyére szolgál, hogy vibrál, és kellemesen göcsörtös! Rohamléptekkel közeledtem az orgazmushoz, ezt így sokáig nem lehet bírni. Akkor már nem zavart a helyzetem, nem zavartak a kötelékeim, egyszerűen csak élvezni akartam, hosszan és intenzíven. 

Ebben a pillanatban nyílt az ajtó, és kedvenc tejcsokifiúm állt rontott be rajta. 

- Lányok állj! - kérte, és máris vasmarokkal lefogta a feleségét. - Csak nem gondoljátok, hogy végignézem, ahogy kielégítitek a szöszit, amikor itt vagyok én is! Gyönyörű a tálalás - harapott bele a combomba, szinte fájdalmasan - és tökéletes az előkészítés - húzta ki belőlem a vibrátort és nyalt a szirmaim közé. 

Pillanatok alatt kivetkőzött öltönyös munkaruhájából, és ott állt mellettem meredező farokkal. Mivel nem nagyon fértem hozzá, hogy megkóstoljam, csak megcsodáltam újra a méreteit és pompás formáját. Pillantásunk összeakadt, és megbeszélték, hogy hát persze hogy szabad! Visszament a combjaim közé, letérdelt elém, és vaskos szerszámát óvatosan belém vezette. Hiába no, ezt a méretet szokni kell! Hangos sóhajjal nyugtáztam, hogy végig ért, és egészen rövid, erőteljes mozdulatokkal dugni kezdett, nagyon jó ütemtartással. Úgy tűnt, hogy a bejövetelével okozott közjáték, ahelyett, hogy lohasztotta volna az izgalmi állapotomat, csak fokozta, így néhány perc múlva hatalmasat élveztem. Partnerem elégedett vigyorral szögezte a csípőmet vasmarokkal a padhoz, s addig folytatta a mozgást, míg az orgazmusom utolsó hullámai el nem csitultak. Aztán megállt bennem, és megnéztük mit csinál a felesége és Steff. Mi mást csináltak volna...69-es pózban összeforrva belefeledkeztek egymás ágyékába, és egyáltalán nem úgy tűnt, hogy azt mostanában abba akarnák hagyni. 

- Mondd csak drága, meddig is nem moccanhatsz még? Van egy fél órád ugye? - kérdezte talányos mosollyal az arcán. 

- Nagyjából...és meg kell mondjam élvezem ezt a helyzetet. 

- Akkor még egy kicsit jobban szorult helyzetbe kell hogy hozzalak! A múltkor a szendvicspózunk után nagyon rákívántam arra a gyönyörű hátsódra, amit Rod olyan jóízűen megdugott, de már nem volt alkalmunk hogy kipróbáljuk, beférek-e. Most meg itt vagy kitárulkozva...én meg még nem élveztem el... - miközben beszélt, lüktető farka még mindig tövig volt bennem, két hüvelykujjával pedig a csiklómat masszírozta, aminek az orgazmus utáni túlérzékenysége hamar megszűnt, s átvette helyét az új vágy ébredése. 

- Próbáljuk meg - mondtam, elfogadva a kihívást. 

Valahonnan gumit és síkosítót varázsolt, én pedig türelmesen vártam a sorsomat, le nem véve a szememet az ügyködéséről. Gyengéd masszírozással ostromolni kezdte a záróizmok rózsáját, míg azok megadóan engedték át az ujjait. Időnként ajkai közé szippantotta a kisajkaimat, és addig morzsolta őket, míg újra a gyönyör küszöbére nem értem, ekkor felegyenesedett térdelésbe, és a farkát a hátsó bejárathoz illesztette, s azzal folytatta a masszírozást, időnként be-benyomva egy kicsit. Kegyetlenül feszített, de nem kellemetlenül, így amikor kérdőn rám nézett, apró biccentés volt a válaszom. Finoman nyomult befelé, meg-megállva, hogy szokjam a méretet. Végül amikor a makk átdöccent a szűk gyűrűn, halk sikollyal nyugtáztam. Ijedten nézett rám, de elégedett arcomat látva mozogni kezdett, csípőmbe kapaszkodva. Olyan mélyen járt bennem, hogy lapos alhasa a csiklómhoz súrlódott minden egyes lökésénél, eszementül izgatva azt. Már nagyon közel jártam az újabb csúcshoz, amikor egy pillanatra megállt, és a vibrátort a hüvelyembe dugta. Amikor bekapcsolta, levegőhöz is alig jutottam, a sokféle inger, rezgés, feszülés, szinte azonnali orgazmusba kergetett, ahová velem tartott néhány másodperccel utánam. Kényelmesen kivártuk, míg az utolsó hullámok is lecsengenek és összemenve kicsusszanik belőlem, majd az arcomhoz jött és jóízűen szájon csókolt. 

- Ezt ismételni kell édes- súgta a fülcimpámba harapva. - mondjuk szombaton...Azt hiszem most már mozdulhatsz! - szólt kikötözve a csuklóimat, majd a csípőmet. 

Odamentünk a heverésző lányok mellé, olyan fáradtan nyúltam el mellettük, mintha egy kiadósat futottam volna, pedig...egy órán át én voltam a passzív fél. Jókorákat nevettek rajtam, kényeztetőm pedig szigorúan szólt a feleségére. 

- Carla, te csak ne nevess, még megkapod a magadét azért, mert nélkülem elkezdtétek! Steff...Ron-t azonnal fel kell hívjad, és a fülem hallatára töredelmesen be kell valljad, mit műveltetek itt csendes magányotokban. Drága szöszim, te pedig elmeséled otthon, hogy milyen készséges szerető vagy....bár ezzel nem hiszem hogy újat mondasz Pedronak.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr745742956

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása