Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

HTML

MAI SZEX

Minden, ami erotikus történet, erotikus képregény, ha egy kis élvezetre vágysz, nálunk biztosan megtalálod!

Partnerek

SZEXPONT.png

ERETT.png

MAISUNA.png

ELIT.png

Ajánló

Utolsó kommentek

  • Kriszxxx: Jó kis történet. :) (2014.04.06. 20:43) Régen látott barátnőm....
  • Mágikus Laura: nem vagyok egy leszbikus fan,de ez egy izgató történet!!!! (2014.01.27. 17:06) A bilincs
  • Mágikus Laura: a készülődés,aztán az élvezet és a mozi együtt,ami egy estét teljessé tesz:) (2014.01.27. 17:06) Édes sokas
  • kicscsávók: Na jó, de egy fotó akkor is jó lett volna :) (2013.10.18. 13:51) Szexi nyaralás
  • Muhammad Balfas: @Kimi1: Ja, a lényeg lemaradt. Sehol egy sunafotó... (2013.10.18. 12:50) Szexi nyaralás
  • Utolsó 20

MAI SUNA

Nincs megjeleníthető elem

Mosaic Stories: Perverz a Déliben

sztone 2015.04.25. 19:38

Már nem emlékszem pontosan, hogy tavasz volt-e vagy ősz. Jóval a vonat indulása előtt érkeztem meg a Délibe, hogy pár napra leutazzak vidékre, a nyaralónkba. A korai érkezésnek köszönhetően szinte az összes ülőhely szabad volt még: kiválasztottam egy ablak mellettit, ahonnan jó rálátás esik majd a Velencei-tóra. Türelmetlenül az órámra pillantottam: több, mint fél órám volt még. Erre a helyzetre és a MÁV mindenki által ismert szeszélyeire felkészültem: előkapartam hátizsákom mélyéről a könyvet, amit az útra hoztam. Lábamat a szemben lévő ülésre téve, ellazulva, boldog békességben, a közeledő utazás szokott, csendes izgalmával eltelve merültem el a regény következő részében.
Már egy ideje olvashattam, mikor egy különösen érdekes gondolat ragadta meg a figyelmemet, ezért a könyvből felnézve megszakítottam az olvasást. Cél nélkül bámultam ki az ablakon... - pontosabban azt hittem, hogy a szürke égen és a szomszédos vágányon álló vörös vonaton kívül nem látok majd semmit. Lassan egy évtizede utazgattam akkoriban szeretett államvasutaink járatain, de az akkor elém táruló látvány minden azelőtti felháborító esetemet felülmúlta.
A szomszéd vonat ablakánál egy ötven és hatvan közötti férfi állt, és száját összecsücsörítve puszilgatta az üveget, míg egyik keze határozottan ágyékát takarta.
Nem is tudtam, melyik irányba nézzek [természetesen félre] elszörnyedésemben és a döbbenet első pillanataiban. Rögtön vagy 180 fokkal fordítottam el a fejem.
Időközben a többi utas is szállingózni kezdett: néhány perces megszakításokkal el-elment mellettem pár helyet kereső ember. Én eléggé hátul voltam, mentek inkább előre; nem ültek le mellém.
A kis asztalon heverő noteszemhez kaptam és leírtam azt a mondatot, ami a regényből megragadta a képzeletem. Egy percre el is felejtkeztem a szomszéd vonaton álldogáló perverzről, de sajnos a toll végét rágcsálva óvatlanul megint felnéztem: a bácsika már a nyakán simított végig, és kezét elvette ágyéka elől. Merev pénisze rögtön előreugrott: tisztán kivehettem közepes méretét és duzzadt makkját.
Fülig elvörösödve szegeztem pillantásomat a földre. Rohadtul szégyelltem magam, hogy nem gondoltam a tollrágcsálás következményére: ezzel csak még jobban felizgattam azt a mocskos állatot.
Fejemben a tudat fegyelmezett elutasítása és iszonya alatt egy gondolat kezdett fészkelődni bennem: 'nézz fel! Nézd!'
Megráztam a fejem, de az alattomos kísértés egyre jobban átjárt.
Végül felnéztem és láttam, ahogy a férfi elmosolyodik. Jobbjában tartotta a farkát: határozott mozdulatokkal gyűrte. Magyarul nekem maszturbált. [!]
Idegesen túrtam kiengedett hajamba; ez esetben már a mozdulat kezdetén eszembe jutott, hogy csak tovább csigázom. Érdekes módon nem zavart, sőt: kíváncsi voltam: erre vajon mit lép?!
Elégedett mosoly terült szét az arcán és makkját elszorítva élvezkedett tovább. Hirtelen oldalra kapta a fejét, egy mozdulattal elrejtette a farkát és gyorsan ellépett az ablaktól. Mintha valaki elől menekült volna. A másik irányba nézve láttam, hogy pont ott szállt le egy kalauz. Két ablakkal odébb újra megláttam az öreget, ahogy ismét felfedett szeméremtesttel nem csak álldogál: csípőjét előre-hátra mozgatva imitálta, hogy éppen dug valakit, aki a vonat falának támaszkodva kutyapózban terpeszt neki.
Hőhullám rohant meg: megint le kellett hajtanom a fejemet. Basszus ilyen nincs: felizgatott egy mondhatni pedofil közszeméremsértő?!
De ösztönöm már rég túl volt a morális gátlásokon. A toll végét ismét számba véve, felnézve megint rágcsálni kezdtem. Nyíltan néztem a bácsika szemébe, akin látszott, hogy EZ a végletekig fokozta már a vágyát. Egyre gyorsabban, egyre erősebben verte a farkát. Leolvastam az arcáról, hogy már nincs messze az orgazmustól. Ekkor pedig...

...hirtelen életerős, idegen szavakat hallottam meg közvetlenül a hátam mögött. Néhány német szállt fel a vagonba és közvetlenül a hátamnál lévő négyest foglalták el! Vidáman nevetgélve pakolták fel a cuccaikat a tárolóra, elhelyezkedtek, satöbbi. Vállam mögött hátrasandítva láttam, hogy szerencsére annyira el voltak foglalva egymással, hogy engem jóformán észre sem vettek. Vékony testalkatomnak köszönhetően szinte elvesztem a nekik egyébként is háttal álló ülésben.
Az öreg még mindig ott állt az ablaknál: nehezen szedte a levegőt, sóhajtozott, mintha rögtön elélvezne. Nyerni akart még pár percet az orgazmus előtt: makkja tövénél erősen szorította a faszát.
Megint megzavartak: most négy ember ment el mellettem, tovább a mozdony felé, én meg szinte beleépültem az ölemben tartott könyvbe. Még ha észre is veszik a férfit odaát, csak fintorognak majd egyet /és nekik van igazuk!/, de ha meglátnak, ahogy kikerekedett szemekkel bámulom azt a beteg állatot, na akkor nekem annyi.
Fejemet felemelve még egyszer végignyaltam a tollon, mikor éreztem, hogy a vonat csikorogva elindul alattam. A bácsika arcát nem láttam, mikor elélvezett, de a bal kezén elkenődött fehér anyagot mutatva imitálta, hogy megcsókol. A vonat sebességbe lendülve kirobogott a pályaudvarról.

Szívem a torkomban dobogott. Éreztem, hogy picit benedvesedtem. Bárhogy akartam, nem tudtam másra gondolni, csak az öreg farkára. Ahogy mereven kipattant a takaró kéz mögül, ahogy vastagon látszott perverz ujjai között. Akaratlanul eszembe ötlött, hogy milyen érzés lett volna neki pucsítani és érezni, ahogy a kőkemény rúd belém fúródik...
Vagy mi történt volna, ha a szomszédos vonatról lerohanva betörtetett volna az enyémbe és elém állt volna álló fasszal..

Fejemet megrázva '(ez őrület!)' próbáltam lenyugodni. Kellett hozzá vagy háromnegyed óra és a dunántúli vidék gyönyörű, szabályosan váltakozó művelt-műveletlen tájképe.


Kitisztult fejjel végre végig tudtam gondolni ezt az egészet. Ezek szerint tényleg ennyire erős a hím-nőstény vonzás ősi, örök dogmája. Már csak az a kérdés, hogy ki is volt az igazi perverz a Déliben: ő, vagy én?

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://maiszex.blog.hu/api/trackback/id/tr106960619

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása